Ima kdo METRO kartico, potrebujem v soboto...

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
smile-1.gif
s trošarinami so res šli visoko ja... Ampak mislim da ni "keč" samo v trošarinah...
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
V čem pa?

Tale pir v Lidlu je dober primer, ker gre za isto reč v isti štacuni.
Mam pa še nekje spravljen en račun iz Grčije, kjer sm kupoval zelo različne stvari in so napisani % davka.
Če se bom zlo razjezu, ga poskeniram pa dam na forum...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Mogoče ima Lidl v SLO enostavno višje marže, saj vedo da smo ovce in bomo v vsakem primeru kupili? Od punce teta je Leclercu na določenem oddelku poslovodkinja oz. vodja oddelka (nevem točno kak naziv imajo) in ko so določeni ljudje iz Francije prišli tja (neke vrste potniki, ki delajo za Leclerc verigo po Franciji) niso mogli verjet kakšne ovce smo in kako visoke cene imajo določeni izdelki. Torej iz tega lahko sklepamo....
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Dobro ampak jaz kot ekonomist razmišljam drugače. Da imajo višje marže je površinsko gledano, pač kmečka logika. Ampak tukaj so vštete še druge stvari, katere so v večjih deželah res nižje. Problem pri nas so pomojem predvsem draga logistika, nižji promet kot v tujini, višje davščine...
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
kot ekonomist pa razmišljam drugače kot ti. Ko je v obdelavi ravno ena velika veriga. Oni imajo določene proizvajalce, ki imajo še več dela, ko trgovci odpirajo trgovine v "tujini (torej pri nas na hrvaškem...). Posledično to pomeni, da imajo še večjo proizvodnjo, trgovci pa vedo kake ovce so pri nas in lahko si privoščijo to kar pač delajo, torej višje cene istih izdelkov, kot npr. v nemčiji ali franciji. Transport imajo po večini itak svoj, torej to pomeni še dodaten prihranek.
 

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
Mene pa zanima predvsem odkod smatraš da je pri nas draga logistika.

Al se iz fabrke pelje tja al pa sm je isti šmorn, včasih je čez (karikiram) Francijo bistveno dlje kot čez dolino Šentflorjansko.

Po moje gre enostavno za to, da jim tukaj ni potrebno imeti nižjih cen, če jih tudi drugi nimajo. Le kdo bi hotel manj, če lahko dobi več.
Vsake tolk pa še kakšno akcijo opališ pa je.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Ti pa si model.... najprej se nakup v A ne splača, potem smo v SLO že ovce in imamo zato veliko višje cene, kar potrdijo tudi Francozi... daj raje zaključi v tem topiku, da ne ''izumiš'' še tretjo stran...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Olaf glede na to da je večina produktov nemških je verjetno prevoz, skladiščenje in ostalo dražje za en SLO Lidli kot pa za enga Nemškega, ki ima proizvodnjo praktično na nosu? Če se motim me popravi... Francoske robe pa še nisem zasledil v Lidlu, niti Hoferju... Nevem morda napačno razmišljam, zato pa so forumi, razsvetlite me!
wink-1.gif
Vaginar sprejemam tvoje razmišljanje ampak to je le en delček celotnega mozaika. Kot sem omenil, preskočil si davčno in ekonomsko ureditev pri nas in drugod ter promet. Ne moreš ti primerjat enga Lidla v Mariboru ter enga Lidla v povprečnem Nemškem mestu, govorim po prometu. Torej po domače, ena takšna poslovalnica v NEM tolče dost večji dobiček kot pa ena pri nas v Mariboru. Skratka glede na naš mali TRG in na veliko konkurenco so pač cene naštelane tako da "preživijo". Jaz sem trdno prepričan da Lidl pri nas ne tolče strašanskih dobičkov. Dobro na začetku je bila res gužva ko se je odprlo nekaj novega ampak sedaj se mi zdi da vedno manj ljudi hodi v kak Lidl ali Hofer... Saj pa vidiš kako je na 100mx100m je 10 trgovin...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
XXXL glej, jaz trdim da smo ovce zato ker plačujemo, mogli bi polovico trgovin dol zapreti in naj preživijo tisti ki so sposobni. Glede francije in tega pa ni bila moja izjava, povzel sem samo kaj menijo francozi. S tem se LE hotel povedat da ni za vse kriva vlada (ala trošarine) kot je nekdo rekel temveč so krivi trgovci sami (za visoke cene)... Glede nakupa v Avstriji pa sem govoril o METRO-ju, ti malo mešaš pojme. Jaz vso tehniko in vse naročam iz Avstrije ali Nemčije, govora je bilo o METRO-ju. Če ne dojemaš in ne slediš temi potem ne komentiraj
wink-1.gif


Lp
 
Nazadnje urejeno:

olfa

Majstr
4. sep 2007
2.384
172
63
No dobro, sam sem mel recimo v mislih Leclerc.

Pri nizkocenovnikih pa primerjajmo iz Munchna do Ljubljane al pa do Hamburga.
Sicer majo pa taiste verige trgovin tudi v Avstriji, pa tudi marsikje zaostajajo z ceno.

Moj poudarek je, de cena logistike bistveno ne vpliva na končno ceno produkta. Sicer pa imata tako Hofer kot Lidl centralni skladišči v Sloveniji in velik delež robe vozijo tja.

Sicer se pa z tem bistveno oddaljujemo od teme, ki je v tem primeru mETRO.
 
Nazadnje urejeno:

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
ja upoštevaj še drugo stran, ki sem jo tudi napisal. Več trgovin v tujini pomeni tudi večje naročilo za njihovega izdelovalca npr. jogurtov, kar pomeni, da lild kupi pri njemu še ceneje, kot pa je kupoval pred vstopom na tuj trg. Koliko pa je sedaj razlike v transportu in nižji ceni pa nimam podatka, sigurno pa obstaja.
Na šlepar gre 24 ton robe, 1000 km prevoza pa nanese cca 850-900 evrov, torej si lahko sam izračunaš kako pa kaj.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Vprašanje veš vaginar koliko se cene še lahko nižajo (nižati gre do določene meje, potem pa gre zadeva linearno naprej, razen če je kdo pripravljen delati z minusom). Koliko poznam politiko teh velikih verig že proizvajalci tako ali tako delajo z minimalno maržo, tisti ki se najbolj bogati je trgovec. Verjel ali ne, verige ala Lidl, pri nas npr. Tuš imajo zaposlene strokovne delavce, ki znajo točno izračunat kolikšna je tvoja proizvodna cena določenega izdelka in verjemi da te zvijejo do kolen. Znanec je delal s Tušem in propadel. Drugače pa ne moreš verjet, so zelo zelo dobro informirani za koliko ti kaj dobiš in koliko imaš še "lufta".
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
veš proizvajalec dobri pa lahko po večjem povpraševanju še malo stisne svojega dobavitelja. Z minuso delajo pa samo bedaki in taki je tudi prav da propadejo. Sam je potrebno nekaj vedet lidl, hofer sta ogromna discounterja in ta dva dva ko nabavljata nabavljata količine in upravičeno pričakujeta vse možne popuste, ki jih svet pozna.
Kak pa to delajo pa verjetno nobeden od naju ne pozna niti približno.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.354
769
113
Metro praviš? Ni pocenni praviš? Heineken z davkom 0,67€, pri nas krepko čez 1€... samo to je drago v Metroju, bi moral biti 0,50€ da lahko rečemo da je poceni napram SLO...
hysterical-1.gif
 

Fonzl

Guru
5. sep 2007
6.762
4.912
113
Kar se tiče Lidla in pira...

Šlo je za Lidl v evropski prestolnici, šest milijonskem mestu, ki sliši na ime Klagenfurt.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.453
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Metro praviš? Ni pocenni praviš? Heineken z davkom 0,67€, pri nas krepko čez 1€... samo to je drago v Metroju, bi moral biti 0,50€ da lahko rečemo da je poceni napram SLO...
hysterical-1.gif

Tako je, po mojih ocenah bi moral biti dotičen produkt VSAJ 0,435€ če ne manj, da bi se splačal nakup. Zdaj kako pa sem prišel do te številke pa ne bi, ker saj veš, ti si agresiven če ni kaj po tvoje kot si dokazal že v eni temi v rubriki "avtomobilizem".
evil.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Glede določanja cene za slovenski trg ste malce zblojeni.
Največji ponder na določanje cene za trg so konkurenčne razmere na trgu in trenutne cene na trgu. In trenutno te cene določa sveta trojica Mercator - Spar - Tuš.
Trgovci kot so Lidl, Hofer in podobni, ki jim konkurirajo, pa določajo cene glede na sveto trojico. Seveda morajo biti cenejši, vendar preveč, pa spet ni treba, saj niso bustasti.
Evo, tako to poteka in zakaj so reči v tujini dostikrat cenejše v trgovinah istih trgovinah.
wink-1.gif


Ogo
 
Nazadnje urejeno: