Nekaj let starejsi bratranec od tvojega avta je skoraj celo zivljenje zime prezivel pod nadstreskom, sedaj pa v neogrevani garazi. Nobenih CTEK-ov ali klocnov, vsake 14 dni krog po dvoriscu oz okoliskih ulicah. Razen tipicnih tezav za svojo vrsto, mu ni nic hudega.Gume so nove. Na klocne ga ne morem dat ker je garaža premala za tak podvig.
Kolk cajta bi moral dejansko stat na mestu da se bi poznalo na gumah? Se je to komu dejansko zgodilo?
Razmišljam da bi ga enkrat namesec zakurblal in šel mal po dvodišču levo in desno, tolk da se malenkost premiga vse in da gredo kolesa na drugo pozicijo.
Ne vem če bi ravno nalival v tank neki kar je deklarirano za kosilnice, čeprav je kemija zadaj verjetno znana. Bom pobaral na pumpi če imajo kaj.
Za baterijo sem ga mislil imet enostavno cel čas priklopljenega na ctek. To delajo vsi lastniki teh in onih superavtov, ki večino časa stojijo.
Najprej sem razmilšjal da ga ne bi odjavil in bi šel tud pozimi tu pa tam kak krog. Ampak s tem avtom je v neprimernih razmerah totalna muka in neprimerne razmere so že hladn asfalt. Vsaj zame.
Pa niti pomislit si ne upam, kaj bi vsi ti kamenčki od posipanja naredili tem izbuljenim bokom.
Jaz sem gledal pogoje za jungtimerja in imajo pogoje drustva tako napisane, da sem obupal....ker mislim da vztrajajo da se precej redno nekih meetov udelezujes.... in "hobby" ni vec hobby ce ti nekdo soz neka pravila in obveznosti postavlja.Kaj ne moreš kod Jung Timerja registrirati, pol je registracija drobiž!!
Za ta hec obstaja preiskušnjazato sem jaz prekinil ta hobby... kup nesmislov plačevat zato da sem naredil par 100 km na leto.
OK, torej dam samo opcijo AGM.Samo opomba na Ctek in agm recond. Slednji je (po pojasnilu Ctek faq nekje na spletu!) odvec in zato odsvetovan za (agm) aku. Nimam pojma zakaj te opcije ne blokirajo. Ampak tudi ce bi celo zimo imel priklopljenega ne bi recond mu (dodatno) skodil, ker bi ga izvedel samo 1x, nato pa drzal v skrajni poziciji dopolnjevanja (7 ali 8) v nedogled. Se pa moram opraviciti Kameleonu zgoraj, res dela recond z visjo napetostjo.
OP, daj z roko sezi pod kufer avta in potrkaj. Takoj boš videl, če je plastičen ali plehnat tank.Mah tista mešanca ne bo lih neki pomagala....kak xyz olje ti zna po dolocenem xajtu tud past vn iz "suspenzije" in bo na dnu rezervoarja...
EMO Celje je bla včasih ultimativna rešitev.....zdej pa ne vem več kdo bi emajliral....