Lepo.997 turbo
Za zgolj par mesecev morda niti ni toliko smiselno, za kaj dlje bi pa že bilo. Sploh, če misliš gume še uporabljat in nočeš, da postanejo jajčaste.zakaj pa ne na klocne?
zakaj pa ne na klocne?
Kako to misliš? Klocne se uporablja ravno zaradi gum (da ne postanejo jajčaste v primeru daljšega mirovanja) ter razbremenitve amortizerjev. Ali se pač motim?Zaradi gum.
Spregledal sem klocne. UpsKako to misliš? Klocne se uporablja ravno zaradi gum (da ne postanejo jajčaste v primeru daljšega mirovanja) ter razbremenitve amortizerjev. Ali se pač motim?
Avtu ne bo škodilo, verjetno. Za gume za bit problem. Če so te dovolj stare pantudi njim ne bo škodilo mirovanjeavto je zaj 20 let preživel brez klocnov. Zaj mu bo pa par mesecev garaže škodlo al kaj?
Btw to dobiš na vsakem servisu kosilnic ali kmetijski zadrugi....niti ni tako drago...Za kosilnice imaš aditive za gorivo: https://www.briggsandstratton.com/eu/en_gb/products/care-products/fuel-fit.html
Kontrolirana atmosfera.Kaj je fora balona z dušikom?
)
In to ima veze s temo?Pri sodobnih "recikliranih" gumah nikol ne ves.
Je pa najbrz taka igracka precej draga ce gledaš letno.
Je hitro vsak prevožen km nekaj evrov....
Ubije te predvsem registracija za tistih nekaj jurjev letno.
Gume 10kwt stare kljub temu da imajo se 5+mm profila tudi najbrz bi vec pametno imeti na avtu
To je lahko govorit sedaj po dveh letih corone in tiskanja denarja. Če se bo zadeva obrnila, znajo konkretno zgrmeti cene dol. Malo poglej cene 911k v Ameriki, so že v prostem padu. Tako da tak avto se kupi za uživanje, ne pa za naložbo. Pa za naložbo ga moraš praktično v balon zapret.Itaq več pridobi na vrednosti v letu kot stane vzdrževanje.
Znancu ue na civicu l 96 po nekih 15 letih prerjavel da ni smel tankati niti polovice.Nimajo avti že 30 let vsi plastičnega tanka?