Igrača in zimsko spanje.

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.897
11.031
113
msenjur
ja, vsako stvar lahko zakompliciraš do atomov in naprej...

dejstvo pa je, da do tuzemeljskih stvari bi moral vseeno imet manj "večni" odnos. Namreč ko gremo, tega zraven ne bomo jemali, in si s tem ne smemo ustvarjati nepotrebnih skrbi in podobnega. Al gre za 911 ali pa za TČ....
 
  • Všeč mi je
Reactions: msenjur in Pepe

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
mene pa čist tko, mimgrede, zanima, a obstaja kakšna tema, področje v življenju, kjer bi se vsi alterjevci strinjali z nekimi napotki ali nasveti?

To je čar alterja :aplauz: .

(saj dr'gač je prav luštno, le morda nekateri malo preveč na orto zapnejo okoli malin..a so boljše zmrzjene al v marmeladi)
 

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.547
4.694
113
Sam imam oldtimerja v zunanji garaži in delam nekako tako, da bolj napolnim gume, tank je poln kot je pač poln, raje bolj prazen kot poln (da lahko nov bencin vlijem pred prvi zagonom v sezoni. Odklopljen akumulator, ki ga ne nosim na toplo (ma da zdrži, saj ljudem držijo leta ko so parkirani zunaj), pazim pa, da ga občasno malo priklopim na polnjenje. 1x na mesec ali dva ga tudi vžgem in malo zapeljem (vsaj po dvorišču), da se gume obrnejo, tekočine obrnejo in se ogreje.
Pokrivam ga ne, ker samo ujameš dodatno vlago notri običajno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.897
11.031
113
tako nekako sem jaz delal... , plus aku ven pa bolj na toplo. Imel pa avto tudi "zunaj" pod nadstreškom.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.223
5.661
113
Ste smešni s temi accuji..... A vročina jim bolj škodi kot mraz :D
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Če je poln, je akumulatorju verjetno vseeno 20 stopinja ali -5. Imam dva traktorja, ki pozimi bolj ali manj mirujeta v neogrevani garaži, pa najcenejši dovolj močni akumulatorji zdržijo cca 10 let. Jih pa tekom zime enkrat ali dvakrat napolnim. Gre za stare traktorje, kjer je poraba 0, če je z inštalacijo vse v redu in je ključ v pravem položaju.
Jaz mislim, da bo OT lahko imel ob minimalni negi čez zimo z vozilom še dolgo veselje, brez da bi se sekiral za stroške, ki bi jih povzročilo napačno ravnanje v teh par mesecih vsakoletnega mirovanja. Neko hudo kompliciranje ni potrebno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Janez40

Guru
12. jul 2016
3.547
4.694
113
Jaz imam v oldiju pri motorju "ključ" s katerim prekinem povezavo od akumulatorja do vsega v avtu. Uporabljam kot varnostni sistem ali pa za mirno vest, da mi nič ne "cuza" iz akumulatorja ven. Tako zdrži brez težav zimo, seveda pa ga občasno priklopim na polnilec za osvežitev.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Gume so nove. Na klocne ga ne morem dat ker je garaža premala za tak podvig.

Kolk cajta bi moral dejansko stat na mestu da se bi poznalo na gumah? Se je to komu dejansko zgodilo?
Razmišljam da bi ga enkrat namesec zakurblal in šel mal po dvodišču levo in desno, tolk da se malenkost premiga vse in da gredo kolesa na drugo pozicijo.

Ne vem če bi ravno nalival v tank neki kar je deklarirano za kosilnice, čeprav je kemija zadaj verjetno znana. Bom pobaral na pumpi če imajo kaj.

Za baterijo sem ga mislil imet enostavno cel čas priklopljenega na ctek. To delajo vsi lastniki teh in onih superavtov, ki večino časa stojijo.

Najprej sem razmilšjal da ga ne bi odjavil in bi šel tud pozimi tu pa tam kak krog. Ampak s tem avtom je v neprimernih razmerah totalna muka in neprimerne razmere so že hladn asfalt. Vsaj zame.
Pa niti pomislit si ne upam, kaj bi vsi ti kamenčki od posipanja naredili tem izbuljenim bokom.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Avto pozimi vsekakor odjavi, in s tem prišparaš za gume, če bodo res ratale čudne. Ampak če jih napumpaš na dobre 3 bare (vsekakor poglej tudi max. pressure napis na gumi - vendar se s takim tlakom ne vozi) morda ne bo težav...
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
3.460
1.920
113
Avto je že odjavljen. Pumpal bi kot si rekel. Max kolikor je napisano na gumi. Mogoče malo manj.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Kolk cajta bi moral dejansko stat na mestu da se bi poznalo na gumah? Se je to komu dejansko zgodilo?

Razmišljam da bi ga enkrat namesec zakurblal in šel mal po dvodišču levo in desno, tolk da se malenkost premiga vse in da gredo kolesa na drugo pozicijo.

Po moje je to vse kar rabiš. Če tekom zime še 2 x napolniš akku, je to to.

Gume? odvisno od teže avtomobila, od gum samih..lahko bojo pol leta na mestu in ne bo nič, meni je poleti 15 dni stal pri miru (morje z drugim avtom) se odpeljem z njim na AC sem komaj volan držal, se je zadeva potem umirila a dvomim da bi šel brez posledic na gumah po parih mesecih stanja.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.223
5.661
113
Ko praviš da ga imaš priklopljenega (ctek?).....pazi ker za recond funkcijo (recondition) rabiš fizično vn uzet/odklopit accu....ker pri recond spušča višje tokove po nekem svojem programu....da skuri obloge/okside v accuju.....in ti lahko skuri še kaj drugega v sistemu poleg tega!

Pa če/ko ga boš laufal vsak mesec....pusti da, se ogreje na delovno temperaturo....če ne si s kondenzom naredil več škode motorju....
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

guardy

Guru
3. avg 2007
8.490
1.074
113
Obišči stran
Komplicirate. V 4 mesecih se ne bo nič pokvarilo... Sam imam spaka v graži, je neogrevana a ne pade pod 8, 9 stopinj. Accu je notri, bencin trenutno polhn.

Če bo pozimi lep suh dan, se zapeljem, če ne, pa ne. Edino kar je pač spomladi traja, da potegne benz v frgazar :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.954
6.847
113
pri taščici
"Razmišljam da bi ga enkrat namesec zakurblal in šel mal po dvodišču levo in desno, tolk da se malenkost premiga vse in da gredo kolesa na drugo pozicijo."

Idealno da vsepovsod nalijes kondenz.
Predvsem po izpuhu, motorju....
Ce imas nekaj cm dolzine rezerve v garazi, je vseeno ce ga zrines za nekaj 10cm ce te je strah za gume.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in tony

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Če imaš možnost ga enkrat mesečno zaženeš, malo premakneš in pustiš, da laufa na mestu do ogretega motorja. P ne pozabi na klimo, brisalce, itd. še zagnati. Čeprav kompresor verjetno itak ne bo laufal če bo zelo mrzlo.
Če imaš dovolj veliko dvorišče še zavore “pretegni”.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.476
4.248
113
Kaj ne moreš kod Jung Timerja registrirati, pol je registracija drobiž!!
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
A lahko en off-topic: se sme tudi AGM akumulator polniti s CTEKom kar priključen v vozilu?