Oki, ampak tvoja osnovna težava je kot praviš, da ne veš kako začet-spravit zadevo na trg.
Opcija kickstarter te skrbi, ker bo še pred koncem kampanije nekdo skopiral. Jasno, ker gre za nek banalen produkt z nizkim proizvodnim stroškom in (kot praviš) neskončnim tržnim potencialom, to odpade ker ti bodo, če to drži, sigurno skopirali.
Opcija z nekim soinvestitorjem te očitno skrbi, ker ti bo tisti spet okol prinesel in ti bo speesdil idejo...
Torej ti preostale le lastna investicija in proizvodnja za štirimi zidov, pa da nihče ne ve za to, dokler nimaš razpoložljive kapacitete na zalogi in po tem prideš na trg, kjer vsi kupijo tvoj produkt in čez noč zaslužiš milione, se upokojiš in živiš srečno do konca svojih dni.
V poslu je riziko, ne glede na to, katero od zgoraj omenjenih opcij se boš šel (če se boš šel).
Vse je vprašanje percepcije, ker po eni strani si blazno prepričan v svoj produkt, kar je super, ampak ne bi pa reskiral 200k da bi zadevo speljal. Ali nisi tako prepričan sam vase kot trdiš, ali pa hočeš neko "zihr" varianto, kjer bi brez vložka prišel do multinacionalke. Tretja opcija te torej, ne interesira. Iz pač tebi jasnih razlogov.
Najbolj "zihr", oziroma drugače rečeno, varianta z najmanj vložka je prva, torej, narediš killer predstavitev, daš na kickstarter in res vidiš potencial svojega produkta. Je za rajo, ali ni za rajo. Če ne uspe, si na izgubi tistih par100€ kolikor te je stal spot. In lastna sramota, da nisi prav prečital trga in tega ne rabijo. Nikoli ne veš.
Najbolj realno in na koncu dneva najbolj perspektivno je, če uspeš (pač glede na branžo proizvoda, ki je pač jasno, širši javnosti ne boš zaupal) najti somišljenika, ki bo prispeval za nakup/izdelavo stroja, ti prispevaš idejo in prodajne kanale, ustanovita družbo in gasa.
lp