Hyundai i40 losov test

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.434
113
Gibljivi deli hidravlike (teleskopske roke, bati, zavorne čeljusti) že po zasnovi niso tesni, ampak vsi spuščajo olje, katero se lovi v namenske manšete, ki obdajajo vsak tak element. Iz manšet se nato olje po nizkotlačnih (oz. breztlačnih) ceveh steka nazaj v rezervar. Ker v teh ceveh ni pritiska, so gumijaste cevke zgolj nataknjene na povratne vode (brez objemk), kar je ok dokler je vozilo novo. Po 10 letih pa cevi otrdijo in začnejo se pojavljati razne lužice pod vozilom. Odpoved na visokotlačnem delu (in s tem nevoznost avtomobila) pa je na hidravličarjih zelo redka.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.434
113
Citat:
Uporabnik smoukar pravi:
Eni bi jo prec imeli, sam kaj ker ne moreš prpelat k nam.
Kar se tiče delov; dragi k žafran, dobi se, avto je pa za nedeljsko vožnjo še prekleto dobr in marikateri marcini lahko luleka zmanjšaš na ščegi velikost.

Zakaj nemoreš 'uvozit'? Euro norma? Motor V6 se je še pred kratkim vgrajeval v pol pežojev, citroenov in renojev.
Glede ščegija: bo kar držalo, vsaj kar se tiče pospeškov nad 140km/h in končne hitrosti. Moja (popolnoma serijska, edino svečke so bile hladnejše) je šla 255 po ravnem (merjeno z Garminom), in še ni bila v rdečem polju. Evo: Mojamoja in njena sestrica - od kolega (par številk VIN narazen):

activa1.jpg
[/URL][/img]
 
Nazadnje urejeno:

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Zakaj si to menjal? Razneslo ali samo puscalo? Pri cca. -15 stopinj so puscali tudi novi cilindri....
Interno puščanje je bilo prehudo in je scalo. Tudi modifikacija manšete povratka ni pomagala (inštrukcije so bile od nekega angleža).
Pač cilinder v qurcu.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.434
113
Gre za drugo vrsto vozila, ki je predvsem udobno in vsakodnevno uporabno, tudi ce je potrebno splezat po kaksni kozji poti. Meni pac imidz tvojih dveh predlaganih nikoli ni sedel, sta pa gotovo 5x boljsa sportnika kot citroen. Zmogljivosti pa vseeno pojmujem kot nore, kajti se danes so vozila, ki v tem razredu presezejo 250km/h relativno redka, leta 1998 pa jih je bilo se manj. Da obcutka in vodljivosti pri tej hitrosti sploh ne omenjam (je nekje na nivoju danasnjih povprecnih vozil pri 150km/h)
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kot prvo, Xantia V6 ne preseže 250 km/h, kot drugo, podobne zmogljivosti ima danes vsak malo bolj soliden dizel v tem razredu.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.434
113
Po tovarniskih podatkih 242, izmerjeno 255 po gps....ce ti verjames ali ne. In ne, take zmogljivosti se zacnejo pri nekje 250 dizelskih konjih, kar pa verjetni ni malo bolj soliden dizel v tem razredu.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.434
113
Imel sem knjizico vozila - ta verjetno ne laze. 232 je bil avtomatik. Pa konjev je za Slo bilo 194. Kot receno pa govorim o dejanski izmerjeni hitrosti. Gps verjetno tudi ne laze.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.434
113
Ne vem ce test laze, govori pa o drugem vozilu (mk1). Ce mislis, da garmin ali jaz lazem in ce se nisi dozivel v praksi, da gre vozilo hitreje od deklarirane, ti jaz ne morem pomagat. Pa se posebej sem napisal, da so bile svecke druge toplotne vrednosti ( optimizirano za avtocesto, na racun vecje porabe v mestu). In tocil sem samo 100 oktanski bencin. Ampak ja, pasat je hitrejsi....
 

markoman

Fizikalc
19. avg 2007
2.574
17
38
a propos, jaz vem, da je xantia čudo tehnike in verjamem, da je šla več, kot deklarirano. ma foter doma navadno s 110 Km pa gre zelo solidno za letnik 97. da ne omenjam udobja, se moj C5 III niti slučajno ne more primerjat ...
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Iz teh videov ni razvidno niti kakšna je cesta (naklon), še manj kakšen je veter. In Passat na videu ima active info display ki kaže točno toliko kot GPS saj deluje na podlagi le tega.

Mogoče bi pa potreboval svečke optimirane za na avtocesto.

@SJTV1, imate morda v arhivu kakšen test Xantie V6 in koliko ste namerili končno hitrost? Ker pravljici da bi Citroen lagal sam sebi v škodo za 25 km/h težko verjamem.
 

Nenasiten

Fizikalc
16. sep 2011
848
73
28
pa kaj ga neki drkaš zarad te končne, mej rišpekt do stroja svojga časa pa zapri gobec
grims-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Če bi holcvagen tistega časa bil sposoben narediti tak avto bi ga tukaj postavil Cizy (kaj postavil, pribil) na pedistal... Tako mu je pa še zunanji tuner moral delati 16 ventilske glave motorjev za športnejša vozila...
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Ne vem ce test laze, govori pa o drugem vozilu (mk1). Ce mislis, da garmin ali jaz lazem in ce se nisi dozivel v praksi, da gre vozilo hitreje od deklarirane, ti jaz ne morem pomagat. Pa se posebej sem napisal, da so bile svecke druge toplotne vrednosti ( optimizirano za avtocesto, na racun vecje porabe v mestu). In tocil sem samo 100 oktanski bencin. Ampak ja, pasat je hitrejsi....
Pa saj bistvo Active ni (bil) motor, ampak vzmetenje. Moja je bila HDI, verjetno kaj več kot 200 ni šla.
Zlepa pa ni bilo junaka (bedaka), ki bi te lovil ali prehitel po običajni cesti.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Pa konjev je za Slo bilo 194.

Ajaaaa...pol pa tak reči. To je pa druga pesem. Trije konji pa lahko pomenijo to razliko, ja...
evil.gif


Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Kot receno pa govorim o dejanski izmerjeni hitrosti. Gps verjetno tudi ne laze.

No, govoril si tudi o tovarniški hitrosti:

Citat:
Uporabnik jezek pravi:
Po tovarniskih podatkih 242...

Nikjer nisem našel podatka o teh 242 km/h... Tudi drugače je načeloma pravilo, takole konkretno preko palca, da za 250 km/h končne hitrosti rabiš cca. 250 konjev. Seveda obstajajo izjeme, Calibra Turbo recimo je skoraj dosegla 250 km/h z nekaj čez 200 konji, ampak je bila tudi, milo rečeno, med bolj aerodinamičnimi avti tiste dobe...
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.435
1.434
113
Neverjetni ste. Nekaj vprašanj za vas, znalce:
1. če tovarna deklarira max.hitrost na 187km/h....kakšno hitrost dejansko doseže npr. 1000 takih identičnih vozil? Vsa vozila dosežejo 187,00 km/h? Vsa vozila dosežejo hitrost v razponu 180-195? Vsa vozila dosežejo VSAJ 187km/h?
2. koliko ima povprečno testno vozilo prevoženih km? Ali je vsako vozilo pri teh km že popolnoma utečeno in pokaže vse zmogljivosti?
3. ali so vse meritve hitrosti na testih narejene pri istih pogojih? Ali ni ravno eden izmed naših namenskih časopisov polovico vozil testiral na zimskih gumah?
4. ali lahko gps izmerjena hitrost laže?
5. ali je Xantia sodila med bolj ali manj aerodinamične avte svojega časa?
6. se trilitrski bencinski V atmosferec rad vrti v obrate ali ima krivuljo dizla?