Trije mrtvi so se zagotovo naučili. Lastniki podjetja pa tudi, da je delovna sila enostavno nadomestljiva.Samo, da popravljaš rampo in stojiš pod njo, moraš biti res kreten prve stopnje. Upam, da so se iz tega primera kaj naučili.
Marsikateri trajekt ima dvig rampe na zajlo. Seveda pa zadeva ni niti približno tako varna kot sistem s cilindri. Tam precej težje pride do take tragedije. Sicer mislim, da gre za najstarejši trajekt v Jadroliniji, letnik 69.Prvic gledal to odpetje kljuna in rampo, preko moba. Ce prav vidim prav rampa deluje na zajlo? Ce je to to se cudim zavarovalnici- pomorski da je to ladjo sploh pustila v promet. Drugo folk spustijo gor pred zapustitvijo zadnjega vozila iz tovornega prometa? Vsaj tako videt. Pa ne za to vrsto trajekta...
Plus samo enojna rampa brez pregibmega dela oz postene hidravlike vpetja ....Ni cudno da so se grki znebili zadeve on time. ..
Upam da gre boat v razrez po tej epizodi. Se cudim da se ze kdaj niso napili vode skozi kljun v kaksni nevihti.
Se da prebrati, da inšpektorat sprva ni dovolil uporabe oz. ni bilo izdano dovoljenje...potem pa naj bi vodstvo našlo nekakšne obvoze...ne vem pa če prav za ta trajekt ali za katerega drugega ali več drugih...Zajla no go za trajekt oz roro v tem tipu ladje. Klasiko za med otoki na kratki razdalji in odprtega decka je normala. Za taksen tip ladje ali ferryja pa ni sans. Kot pravim katera zavarovalnica je zegnala? EU predpisi plovbe , morda so izposlovali prehodno obdobje za to kripo. Bolje ne vedeti vsa ozadja.
Stari/Novi Oliver ima rampe na zajlo. V plovbi je šele dva ali tri mesece.Zajla no go za trajekt oz roro v tem tipu ladje. Klasiko za med otoki na kratki razdalji in odprtega decka je normala. Za taksen tip ladje ali ferryja pa ni sans. Kot pravim katera zavarovalnica je zegnala? EU predpisi plovbe , morda so izposlovali prehodno obdobje za to kripo. Bolje ne vedeti vsa ozadja.