Hrvaška bo še dolgo tesna balkanska vukojebina

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.128
1.311
113
Citiram:

Kot so pojasnili na Fursu, je Finančni urad Maribor, Oddelek za carinjenje, 24. februarja zaradi kršitev carinskih predpisov prevzel pod carinski nadzor osebno vozilo Maserati Levante, registrirano v Banja Luki. Ugotovili so namreč, da se je vozilo uporabljalo na področju Unije, ne da bi bilo predhodno sproščeno v prosti promet (zanj vložena uvozna carinska deklaracija po čl. 170 in 201 CZU).

Ni tuke razlika?
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.410
401
83
Seveda je razlika, ampak ne bistvena. Hočem reči, da nobenega tujega vozila ne smeš prosto šofirat znotraj države. Furs bi se enako lahko obesil na maseratija s celovško ali tržaško registracijo. Pišem _lahko_, ker verjetnost za to je imo dosti manjša. Te tablice so bistveno manj vpadljive kot omenjene banjaluške.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.258
5.371
113
Danes bil v Šibeniku. Vstopnina na Trdnjavo sv. Mihovila 11 eur odrasli, 7,5 otroci. Za našo familijo torej 37 eur. Za ogled vseh treh trdnjav cena 37 eur za odraslega. Wtf... pa nimaš kaj pametnega za videt.

Za primerjavo, družinska karta za Neuschwastein na Bavarakem me je prišla 46 eur. Pa ta grad Ludvika Bavarskega res nekaj pomeni v svtovnem merilu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol in sajkek

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.275
915
113
Nisi povedal ali si plačal ali nisi. Imam rad zgodovino, tole pa samo od sebe sporoča, da ni za nikamor in tudi blizu nebi prišel:
1723438535892.png
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.258
5.371
113
Ne nisem plačal, ker otroka glede na to kar je videt po googlu nista imela pretirane želje po ogledu, plus faktor 34 stopinj sonca in smo po njuni želji raje poiskali senco z mrzlo pijačo.Jaz sem pa tam bil že davno. Ne vidim problema v vstopnini, ampak toliko za praktično nič… čeprav kot trenutno kaže bo starejši pubec nadaljeval šolanje v smeri zgodovine in si rad ogleda vsega in svašta.
 

brane_new

Guru
10. feb 2008
15.437
2.419
113
Putnici su na brodu proveli ukupno 9 sati.
...postojala je preporuka Hrvatskog registra brodova da ga se ne kupuje...
...Kad brod ostane bez oba motora, a nema emergency generator, tada se plovilo pretvara u skelu, praktički pluta...


Še čudno, da niso kje nasedli ali zadeli in se potopili!
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.327
2.748
113
Mislim, da je bil tisti generator zmontiran naknadno. Kolikor sem zasledil naj bi odpovedal kompresor, ki dovaja zrak za odpiranje ventilov za hlajenje motorjev, posledično pa so se pričeli motorji pregrevati. Drug dan je bil v polni funkciji za koncert, preverjeno iz prve roke. Se pač zgodi, da se kdaj kaj pokvari.

Tole včeraj je pa prava tragedija, le kaj jim je prišlo na misel, da so stali pod 10 tonsko rampo, ki jo drži samo neka zajla.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc
27. jan 2022
5.454
2.105
113
Mislim, da je bil tisti generator zmontiran naknadno. Kolikor sem zasledil naj bi odpovedal kompresor, ki dovaja zrak za odpiranje ventilov za hlajenje motorjev, posledično pa so se pričeli motorji pregrevati. Drug dan je bil v polni funkciji za koncert, preverjeno iz prve roke. Se pač zgodi, da se kdaj kaj pokvari.

Tole včeraj je pa prava tragedija, le kaj jim je prišlo na misel, da so stali pod 10 tonsko rampo, ki jo drži samo neka zajla.
Meni ta poročila od včeraj niso čisto jasna. A potniki gredo pri tem trajektu na strani dol? Ker pravijo, da po tem ko so šli potniki dol in preden so šli avti gor (enkrat pa piše dol), so šli rampo čekirat. Za to jo je treba dvignit in dvignjena rampa ima še "manualno" varovanje z verigo na obeh straneh, če kaj crkne kot tokrat. Pa zdrava pamet ti pravi, da nimaš kaj pod rampo hodit, tudi če je varovana, še nikoli nisem videl, da bi hodili po prostoru, kamor se rampa spusti.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
5.327
2.748
113
Ne vem, če imajo vse rampe varovanje z verigo. Recimo čisto konkretno trajekt Oliver ima samo dve zajli za dvig in spust rampe.

Če pogledaš ta video recimo, se vidi, da se rampa spušča na zajle, verige pa so samo za omejitev končne pozicije, torej ne varujejo pred padcem rampe.

 
27. jan 2022
5.454
2.105
113
Meni ta poročila od včeraj niso čisto jasna. A potniki gredo pri tem trajektu na strani dol? Ker pravijo, da po tem ko so šli potniki dol in preden so šli avti gor (enkrat pa piše dol), so šli rampo čekirat. Za to jo je treba dvignit in dvignjena rampa ima še "manualno" varovanje z verigo na obeh straneh, če kaj crkne kot tokrat. Pa zdrava pamet ti pravi, da nimaš kaj pod rampo hodit, tudi če je varovana, še nikoli nisem videl, da bi hodili po prostoru, kamor se rampa spusti.
Zdaj sem boljše prebral Indeks.hr in pišejo da so med čakanjem na vkrcanje za nazaj "popravljali rampo".

Veriga se na vrhu na roke prestavi. Mora bit tako tudi zaradi varnosti med plovbo.