Honda Civic, prazen akumulator?

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
odklopil sem ga, OBD Nitro. zdaj se vozi v predalu zaenkrat. pa iskreno, neke razlike v moči oz. navoru niti ni bilo, je pa bilo od začetka mogoče opaziti malce manjšo porabo, ampak bom zdaj videl, a je bil OBD, ali sem samo jaz drugače vozil.
tongue-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Ajej...zdej bos pa izgubil pike v avtomobilizmu oz. na splosno....
smile-1.gif


Se bo vsaj marsikdo nasmejal.
smile-1.gif
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Upam da je vsaj dober mehanik, ker z elektroniko se ne zastopi najbolje.
smile-1.gif
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
haha, res si to kupil:)))
kaj naj rečem, maš jajca! Jst si že nebi upal kupt kitajca, da mi po avtu prčka....

Ajde sedaj vsaj naredi en alter test;)
Zvečer ko ni prometa, tempomat po Lj obvoznici. Dva kroga z njim, dva kroga brez. Pa da vidmo kaj bo računalnik pokazal glede porabe.
Kar se odzivnosti tiče je pa prevevelik vpliv placebota, tko, da to pa brez veze brez valjev merit;)
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
467
83
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Upam da je vsaj dober mehanik, ker z elektroniko se ne zastopi najbolje.
smile-1.gif

hysterical-1.gif

sam res
evil.gif

imam jaz še ene magnetke na lagerju, če "OBD nitro" ne bo deloval
grims-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
Kje so časi Civica 6 gen. Akumulator Panasonic je zdržal 7 let večinoma mestnih voženj.

Isto Accord, 7 let in pol in dela ko šus, velikokrat samo kratke relacije. Čeprav je akumulator kot od fičota. Na servisu so že tri leta nazaj rekli, da je zanič in ga je potrebno menjati. Celo izmerili so to
smirk-1.gif

Jaz ga nisem hotel menjati.V resnici pa je bil zaradi kratkih relacij precej izpraznjen in med delom so ga še dodatno izpraznili. Čez noč sem ga dal na CTEK in regeneracijo in dela kot nov že nadaljna tri leta.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Tudi aku na ženinem avtu je prejšnjo zimo v največjem mrazu spustil dušo (itak..zjutraj, ko je bilo treba na šiht)...star 6 let. A sem ga samo nafilal in je furala dalje. To zimo ga preventivno napolnil pred začetkom hudega mraza in po njem...kar naredim na vseh treh avtih.
Ker če kdaj rabiš da kresne avto, je to zjutraj ko greš na šiht.
Bom probal furat zdaj to logiko (polnjenje s polnilcem pred in po mrazu) pa bom videl koliko bojo akkuji zdržali.

(matkinega je verjetno pobralo ravno zaradi neuporabe avta - 3 jurje letno, še mraz naredi svoje, v slabem vremenu se itak ne vozi...baterija pa čaka lepo prazna da jo do konca pobere).
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Jah lej...verjetno polnil bo. Jaz ga imam tudi iz Hoferja. a to je tak tak..za kaj dopolnit. Če pa hočeš da že kaj zna in ve (ter da ne zajebe, ko je najbolj delikatno) se pa splača malčk stegnit. saj ga imaš potem XY let (za zmeraj).

Jaz sem nabavil po nasvetih tule od Ctek-a (10 A).
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.624
722
113
Si izmeril s koliko amperi ti dejansko polni povprečen AKU, npr. 70Ah?
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Nope nisem.. nimam možnosti.

(pa tudi tega ne vem kako poteka polnjenje
wink-1.gif
..a se polni s konstantnim tokom (recimo teh 10 A) od 0 do 100% ali se polni z 10 A ko je prazen, proti koncu pa pada polnilni tok...).

Če imaš dizla je 5 A polnilec že hudo počasen...ne prideš nikamor.
 

Matko

pohodnik
18. jul 2007
5.624
722
113
Kdo ve, koliko je dejanske razlike med CTEK 5A in CTEK 10A?
klasični AKU 70 Ah
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
Po logiki bo 10 A polnil 2 x hitreje.

Recimo da je skoraj prazen...eden bo 60 Ah napolnil v 6ih urah, drugi v 12ih. Verjetno je tudi v realnosti tam tam v hitrosti polnjenja.

(problem je če ti nimaš časa a prazen akumulator...).
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
467
83
na RECONDITION tako ali tako polni 5.0 od CTEK max 15.8V in 1.8A (!) v koraku številka 6

če bi bilo tako preprosto, bi pač mel 50A polnilec pa bi bil desetkrat hitreje napolnjen, ali?
5A od CTEk zadošča do 110Ah akku, v navodilih piše, da je 60Ah do 80% napolnjenosti od prazne baterije 12h
110Ah pa 26h za polnitev do 80%
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.294
1.920
113
pustimo zdaj oživljanja in podobne zadeve...

klasično polnjenje je določeno s polnilnim tokom..zdaj koliko varira v posamezni fazi - verjetno pri obeh v določen odstotek a razmerje ostaja podobno. Eden je pač 2 x hitrejši.

Pol se pa odločaš a daš par eur več za hitrost ali ti je vseeno koliko časa polni.

(jaz zdaj, ko dajem dofilat, mi porabi cca. 3 ure da ga napolni do konca...10A).
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.588
467
83
no, pred nakupom sem prebral kar nekaj testov teh malih polnilcev
http://www.autobild.de/artikel/autobatterie-ladegeraete-2287036.html
http://www.volan.si/novosti/novice/1839-blestela-samo-dva-izmed-osmih//

Na podlagi spodnjega:
LINK

The most important single point here was the quality of charging and charge retention. Here it is a question of recharging the batteries as gently as possible, introducing a voltage adjustment phase and then switching to trickle charge mode, so that the battery always retains an optimal charge.
This was only achieved by CTEK MXS 5.0 and JMP 4000


sem se odločal med CTEK 5.0 in 4LOAD 7.0, sem se odločil za CTEK 5.0
iskal sem do 100eur price/performance, za to, da je vedno lahko pri roki
pri kolegu imam možnost izposoje/uporabe tudi MXTS 40, tako da sem iskal nekaj res poceni