Honda Civic, prazen akumulator?

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
zjutraj pridem do avta (v garaži), želim odklenit z daljincem, nič. odklenem s ključem, se odklenejo samo moja (voznikova) vrata, ponavadi se, tudi če "na roke" odklepam, odklenejo vsa. v avtu tema - ponavadi se prižge ekranček in se nariše Honda emlbem, lučke svetijo, danes tema. dam vseeno ključ v ključavnico, dam kontakt, popolna tema.

cca. 14 dni je start-stop jamral, da ne dela, kao zaradi akumulatorja, sem bral, ponavadi je to problem pozimi, zaradi mraza, avto je vedno normalno vžigal. stara je 3 leta, tudi akumulator prav toliko - je lahko "samo" akumulator ali naj se pripravim na kaj večjega?

z mehanikom že zmenjena, da pogledava, kaj je, vendar mi ne da miru ...
tongue-1.gif
 
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
zjutraj pridem do avta (v garaži), želim odklenit z daljincem, nič. odklenem s ključem, se odklenejo samo moja (voznikova) vrata, ponavadi se, tudi če "na roke" odklepam, odklenejo vsa. v avtu tema - ponavadi se prižge ekranček in se nariše Honda emlbem, lučke svetijo, danes tema. dam vseeno ključ v ključavnico, dam kontakt, popolna tema.

cca. 14 dni je start-stop jamral, da ne dela, kao zaradi akumulatorja, sem bral, ponavadi je to problem pozimi, zaradi mraza, avto je vedno normalno vžigal. stara je 3 leta, tudi akumulator prav toliko - je lahko "samo" akumulator ali naj se pripravim na kaj večjega?

z mehanikom že zmenjena, da pogledava, kaj je, vendar mi ne da miru ...
tongue-1.gif


mam proceeda in zelo podobni simptoni tvojim. Vrata je reda odklenilo (s ključem dljainc ni prijel), radio ni delal, luči tud ne oz če se ne motm kombinacija prižganih luči + poskus zagona so ustvarili (flashe) - se je bliskalo.... vzrok je pa popolnoma fuč akumulator, saj tud posksus s kabli iz drugegqa avta ni prinesel možnosti zagona vozila
 

scorpion

Majstr
25. apr 2008
2.011
182
63
Z dobrim akumulatorjem ne sme biti problema ne poleti, ne pozimi. Najbrž je bil že na koncu, zdaj pa ga je dokončno pobralo, zato tudi tema.
Čudno pa je, da je akumulator šel po 3 letih, sploh če je originalen. Preveri še varovalke, lahko je tudi alternator...
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ja, bova tudi to. sicer sem pomislil tudi na alternator, ampak nazadnje ko mi je alternator odpovedal, je bilo čisto drugače. najprej je avto vsakič težje vžgal (tu tega ni bilo, včeraj ko sem nazadnje vžgal, je sprve, kot ponavadi, tudi zjutraj mrzel je vžgal normalno), na koncu pa je alternator še komplet odpovedal, takrat sem dobro vedel, da je nekaj "konkretnega" šlo, tu tega ni bilo ... saj pravim, akumulator mrknil, če ne bi start-stop zezal zadnjih 14 dni, bi rekel, da tako, čez noč, dobesedno.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Prvo in najmanj kar je da napolniš akumulator. Potem pa dalje.

Zima je kar kriza za akkuje...stalno se prazni (obešeni nanj vsiporabniki), po večini ni nekih dolgih voženj, da bis e lahko napolnil..svoje narediš še mraz.

Pa potem ne mukne, ko je treba.

Priklopit na polnilec pa boš videl kako in kaj naprej (a polnit ga daj čim prej).
 
Citat:
Uporabnik vincent pravi:
Prvo in najmanj kar je da napolniš akumulator. Potem pa dalje.

Zima je kar kriza za akkuje...stalno se prazni (obešeni nanj vsiporabniki), po večini ni nekih dolgih voženj, da bis e lahko napolnil..svoje narediš še mraz.

Pa potem ne mukne, ko je treba.

Priklopit na polnilec pa boš videl kako in kaj naprej (a polnit ga daj čim prej).

lahk proba s kakim drugim avtom in kabli avto zagnat. Če je baterija popolnoma fuč avta ne bo mogel zagnat, kar pomeni da je tud polnjenje nesmiselno, amapk bo treba po novo baterijo.
 

mercedes

Majstr
16. dec 2014
2.452
158
63
Akumulator ven ,nesi do prvega avtoelektričarja ga bo zmeril in bo takoj jasno.

Glede na to da je star komaj tri leta ga je verjetno enostavno "kap"..

Tudi vžiganje na kable zahteva poznavanje določenega vrstega reda.Lahko hitro tudi kaj uničiš.

lp
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Ja to je pač tak akumulator,da mrkne popolnoma,nimaš kej.
Kabli za vžiganje,ali novga,najbolš yusa AC ali ostali serviserji.
Pri mojem nekako zdrži 5 let.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
jaz bi najprej s kvalitetnim polnilcem ala CTEK napolnil akku, potem pa izvedel obremenitveni test.
V tem času je veliko vozil, pri katerih se akku zaradi kratkih voženj sploh ne more napolniti - tako da si uporabniki pomagajo z dopolnjevanjem s polnilci, direktno na kleme za vžig, brez demontaže akumulatorja

je pa velika možnost, da ga je kap

ni mi sicer jasno, kako te simptomi čudijo, kater letnik avta je?

vsaj novejši avti, ki vsebujejo "pamet" oziroma krmilnik za akumulator, javijo nizko stanje, ugašajo porabnike na mreži (npr audi od leta 2004 naprej že), vse zato, da bi ostalo še dovolj za vžig vozila
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
verjetno bo to mehanik naredil, ko pridem v LJ nazaj.

avto je letnik 2012, čudijo me simptomi, ker jih v bistvu ni. na opozorila, da start-stop ne dela, zaradi preslabotnega akumulatorja, pa nisem dal nekega cahna, ker naj bi to bila tipična napaka mojega letnika - po parih dneh stanja, rabi nekaj časa, da spet zazna, da je akumulator vseeno dovolj pri močeh, in posledično javlja, da start-stop ne dela. v tem času, se je start-stop čez par dni vseeno zbudil, delal par dni, potem pa je med vožnjo, po parih zagonih spet nehal delat.

sem pa včeraj imel eno daljšo vožnjo (Zagreb, postanek v Novem mestu, potem do Ljubljane, in čez cca. 1 uro še po LJ par kilometrov, vsakič nobenega problema z zagonom, ali da bi karkoli kazalo na švoh accu, edino pač start-stop).
 
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
verjetno bo to mehanik naredil, ko pridem v LJ nazaj.

avto je letnik 2012, čudijo me simptomi, ker jih v bistvu ni. na opozorila, da start-stop ne dela, zaradi preslabotnega akumulatorja, pa nisem dal nekega cahna, ker naj bi to bila tipična napaka mojega letnika - po parih dneh stanja, rabi nekaj časa, da spet zazna, da je akumulator vseeno dovolj pri močeh, in posledično javlja, da start-stop ne dela. v tem času, se je start-stop čez par dni vseeno zbudil, delal par dni, potem pa je med vožnjo, po parih zagonih spet nehal delat.

sem pa včeraj imel eno daljšo vožnjo (Zagreb, postanek v Novem mestu, potem do Ljubljane, in čez cca. 1 uro še po LJ par kilometrov, vsakič nobenega problema z zagonom, ali da bi karkoli kazalo na švoh accu, edino pač start-stop).

ne če je baterija švoh in jo pobira se to kaže v vzdihljajih, če p ajo "kap trofne" - torej da crkne sama od sebe (npr sesutje celice) pa so simptomi točno taki kot si jih opisal. Do trenutka ko baterija crkne vse dela BP. Ko pa crkne pa avta niti na kable ne morš štartat
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.543
432
83
točno, tako sem imel tudi sam
BOSCH SILVER, mrtev kot un iz Maratonci trče počasni krug
evil.gif


ko sem odšel po booster, se je čudežno zbudil in boosterja sploh nisem potreboval
na testu je bilo prvo "saj dela", potem pa so le ugotovili, da je očitno notranje prekinjena celica, saj na 3 od desetih obremenitev ni dal nič od sebe
 
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
ja, glede na tole, potem ga je "kap". zakaj pa pride do te kapi? problem v kakem stiku ali je pač "bad luck"?

preveč prašaš. Pomoje tud sami materiali (plastika, kislina, kovinski deli) niso čist vsi tipi topi. In tam kjer ni top, kjer obstaja opcija da pride do kake poškodbe bo tud prišlo. V bistvu bi baterija slej ko prej crknila, ker pri vsakem procesu nastanejo določene izgube, pride do porušitve molekul itd. In na dolgi rok bi zadeva propadla. Ker pa ni vse v bateriji enake/iste kakovosti in ker obstaja in je tud prisotna možnost kake napake na materialu se zadeve pospešijo n atem mestu bolj pospešeno odvijajo in pač baterija kot prej crkne. V bistvu na te procese potem vpliva tud cel kup drugih (zunanjih) dejavnikov, ki so lahk tud vzrok da pride do tega, da baterija vrkne (grdo ravnaje z baterijo, temeprature, hramba baterij, izpostavljenost različnim svetlobam, tud temeprature zanjo nagajat...)
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Po mojem skromnem mnenju sta možna vzroka dva. En je pač šparanje na materialu (pretanke plošče, prešvoh povezave; plošča dela s površino, dolgotrajno delovanje zagotavlja debelina. Če se zaradi tankih plošč (šparanje - zamisli si aku izpred 20 let, ko je ime praktično dvojno težo za enako kapaciteto) ob predvsem ponovnih štartih zaradi start stop sistema plošče ali povezave deformirajo, pride ali do prekinitve ali do kratkega stika, ki vodi v prekinitev, kar je sicer bolje kot požar) akumulator uniči je ena od mojih razlag.

Druga je pa "kao" brez vzdrževanje, kar seveda ne drži. Drži edino to, da se večina hlapov reciklira, zato novih akumulatorjev "kao" ni treba dodfilat z destilirano vodo, kar pa drži v toliko, da ne bo suh po letu dni tako kot stare klasike, ampak po pač 3 do 5 letih. Večina se še vedno da odpreti (eni imajo čez samo nalepko, eni so pa res zaprti) in še kateregakoli sem po par letih odprl, je bil že tako suh da je večina plošč gledala ven. Če temu prištejemo start / stop sistem je pa izhlapevanje zaradi več in močnejših ciklov še hujše, tako da me prav zanima koliko je še elektrolita v omenjenem akumulatorju. Jaz osebno bi ga iz firbca na vsak način odprl
smile-1.gif


E to je to, in pogosti vžigi na kratkih relacijah nimajo nobene veze s tem.
Teorija; ob vžigu potegne cca 500A (pretiravam, recimo da je hud dizel, drugi manj), vžig pa traja 2 sekundi (če več je avto za na servis oziroma je tako zjahan da nima start / stop sistema). Torej pokurimo navzgor zokroženo 0,3Ah za normalen vžig. Če ob vseh mogočih porabnikih ostane vsaj 10A za filanje akumulatorja, bi vožnja oziroma delovanje motorja moralo trajati cca 2 minuti, da izgubo nadomestimo. Res mogoče v mestu ni vedno tako, ampak komur avto ne laufa vsaj 10 minut (to pomeni v mestu 5 vžigov) je pa bolje da gre peš, čeprav kot vem pri hladnem start / stop ne deluje in tudi tu teorija zdrži.
smile-1.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
evo, prišel mehanik. imel s sabo booster, takoj, ko ga je priklopil, je avto oživel, tudi zalaufal. potem sva se zapeljala do delavnice, tam je po izklopu motorja načeloma še vse normalno delalo, ampak so meritve pokazale, da je total prazen (tudi tiste zelene indikatorske lučke ni bilo). je mojster namestil novega, vžge v prvo, tudi start-stop ni več jamral (to že na boosterju ni oz. potem, ko je laufal avto normalno ...).

pomeri moč polnjenja - vse okej. zdaj sva ga samo pustila na merjenju, če je slučajno kak hud porabnik ... ampak zdaj avto, odklene, zaklene, vse kot je bilo prej.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
A mogoče veš koliko Ah sta dala notri in kateri tip akuja. Sem pogledal za moj avto in je aku 3x dražji zaradi start-stop sistema.
 

pleXwriter

Majstr
3. avg 2009
3.375
302
83
Kaj pa če je treba samo vodo dolit...dans sodelavec tri leta star, odpremo in voda pod nivojem, doda vodo in dela ko šus?