Pa pejmo, VTI-ja ne bom preveč omenjal, ker ni govora o njem.
Ta civic je model letnik 95, tako da pri 16 let staremu modelu, ene moreš pričakovat neke high tech opreme itd. Pa čeprav so imeli tudi navigacijo
-kakor sem rekel, idealen avto po sistemu tankaj/vozi. Bodite pošteni in poglejte koliko teh kišt je še na cestah. Še kar delajo..
-starejši bingo modeli (nivo opreme) so bili v p z opremo, motor 75ps ki je umetno zadušen 90ps model. (kakor flexer recimo). Menja se dihtunga na sesalnem delu za cca 3€ in si na relanih 86ps. Za dodatne konje se menja ECU (talajo zastonj)
-98 in facelift (99-2001) bingoti pa so že imeli ABS, klimo, torej tista min oprema za današnje dni. Registracija pa đabe.
-avto je med bolj varnimi v svojem razredu (95 letnik!!), seveda po današjih merilih popuši. Ravno varnost je bil razlog da se je prejšnja generacija proslovila po 3letih. Čeprav je tanek pleh, se ob ornk naletih lepo zvije in sem videl že tako zbite Civice da bi 100krat rekel da je voznik pokojni. Kletka je res dobra.
-pleh je tanek, torej u p za avtoakustiko.
Zakaj rjavi: če niso v igri zadnje obrobe, rjavi samo ker je bilo butnjeno in slabo urejeno s strani ličarja. Zadnje obrobe so težava, ker si pri gumi ki ščiti rob nabira sol, svinjarija in bi jih ali moral odstraniti ali vsake pol leta dati v mast (tist k majo za marin uporabo). Ko zamudiš si prepozen,s elaj ali prej se čez leta nabere in gre rob v k.
Sam imam avto v nulo, (90.000km) pa so leta in da sem prepozen gumo dol vrgu naredila svoje. Ni krize v roku 2let pa bo treba sanirat.
-udobja ni, zici so v k (pustmo VTI), oprema je čisto ok, več kot 95 Golf in malce manj štroma kot 95 Fiat. Elekrika (šipe, špegli), ročna klima, ABS+EBD (redkost za te letnike), 2 vreči.
-đabe upgrade je na VTI sedeže oz od Crx-a, kar pa avto rata naenkrat zelo udoben (kar se riti tiče), sediš pa pač na podnu.
-vizualno je avto grd, ampak robe je toliko da se vse poštima
-veliki plus tega avta je tehnika (motor+menjalnik). Tista stara japonska obsedenost in to dvoje res lavfa u pm. V 8 letih (res da malo prevoženih km-60.000€) sem na 1.5 menjal le termostat +akumulator (pa še tega sem sam zjb).
-Na 1.5 mi ne pije niti dc olja, res da je servisiran u nulo, avto se žge v obrate, ker pač drugje nima moči, je pa res da je vedno olje in voda segreta. Motor mora biti suh kot poper.
-servisi so na 10.000km, to je filtri+olje. Svečke menjaš na 40.000km, jermen pa na 100.000 (strošek materiala cca 150-180€). Prednji diski+ploščice cca 100€.
-notranja plastika je super (razen dizajna), mehka na otip, škripat ne sme nič, razen če kaj raztavljaš in polomiš.
-osnovno podvozje in zavore niso za divjanje, (sploh zavore pri VTI). Se pa da poceni urediti in je super za ovinke. Za AC ta avto ni narejen, prelahek, premalo izolacije.
-1.5 motor ima VTEC, ima zapiranje sesalnih ventilov (do 2500 rpm dela le 12 ventilov), nenoramlno dolg menjalnik, kar pomeni pri cca 160 km/h cca 4200 rp/m in tam 7l porabe. Posledično je avto v mestu len, ker so prestave res predolge. (2ga do 110, 3ja do 160, govorim za števec). 5-ta je recimo že varčna (max brzina u 4ti). +mestna motor mori in kuri bp tam 9l. Relacijo (90-100 km/) pa lahko pod 6l spraviš.
-minus 1.5 motorjev je katalizator v kolektorju, ki rad poči. Vendar daš nato kolektor od 1.4 in katalizator na poden. Strošek 100€.
-menjalnik za D serijo (1.4, 1.5) stane brezhiben max 100€. Zanimiv upgrade pri 1,5 je celo menjalnik od esi (generacija prej) in gre avto kar solidno. Dobra tona ina 115ps, 9,0 do sto (original 10,2). Ni to nič, za nekoga pa bo dovolj.
-kar je še minusov: original luči so švoh (žal H4), sedeži pri HB nimajo spomina, pas se ne vrača lepo nazaj. Majhen prtlažnik zaradi posamečnih obes, vendar ko podreš zice gresta tudi 2 kolesa bp notri. +v 5min imaš sedeže komplet ven. Znajo cviliti jermeni (klinasti)
-deli so pocen, ker je razširjen model. Avto je tudi simpl za razstavit in se lahko bp sam igraš. Odbijača gresta oba dol v 5min.
-sm mnenja da dobiš za ta denar velik avta (1.4), ki ga lih ne rabiš vsak dan servisirat. 1.6 Vti so zgonjeni in zbiti, 1.5 pa toliko redki, da ima lep višjo ceno kot VTI.
-za kakršne koli upgrade, ti pa lahko še eno stran napišem