Honda civic od letnika 1996-2000, izkušnje

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.563
1.090
113
Titograd
Ma še peški z policijskimi Ivan šuhi je več užitka kot vožnja z golf2
bonk.gif


Večinoma jo ima mladina, tak da tiste so verjetno že pošteno zgurane, če pa najdeš kak primerek od umirjenega in malo starejšega človeka (ravno mesec nazaj se je za okoli 4k € prodajala ena z manj kot 50k km) pa je za denar vredu avtič.
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Sem kar hitri odgovor uporabil, mislil sem za masterr-ja, torej b serija in spregledal, da ima diablo 1.5.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Pa pejmo, VTI-ja ne bom preveč omenjal, ker ni govora o njem.

Ta civic je model letnik 95, tako da pri 16 let staremu modelu, ene moreš pričakovat neke high tech opreme itd. Pa čeprav so imeli tudi navigacijo
evil.gif


-kakor sem rekel, idealen avto po sistemu tankaj/vozi. Bodite pošteni in poglejte koliko teh kišt je še na cestah. Še kar delajo..

-starejši bingo modeli (nivo opreme) so bili v p z opremo, motor 75ps ki je umetno zadušen 90ps model. (kakor flexer recimo). Menja se dihtunga na sesalnem delu za cca 3€ in si na relanih 86ps. Za dodatne konje se menja ECU (talajo zastonj)

-98 in facelift (99-2001) bingoti pa so že imeli ABS, klimo, torej tista min oprema za današnje dni. Registracija pa đabe.

-avto je med bolj varnimi v svojem razredu (95 letnik!!), seveda po današjih merilih popuši. Ravno varnost je bil razlog da se je prejšnja generacija proslovila po 3letih. Čeprav je tanek pleh, se ob ornk naletih lepo zvije in sem videl že tako zbite Civice da bi 100krat rekel da je voznik pokojni. Kletka je res dobra.

-pleh je tanek, torej u p za avtoakustiko.

Zakaj rjavi: če niso v igri zadnje obrobe, rjavi samo ker je bilo butnjeno in slabo urejeno s strani ličarja. Zadnje obrobe so težava, ker si pri gumi ki ščiti rob nabira sol, svinjarija in bi jih ali moral odstraniti ali vsake pol leta dati v mast (tist k majo za marin uporabo). Ko zamudiš si prepozen,s elaj ali prej se čez leta nabere in gre rob v k.

Sam imam avto v nulo, (90.000km) pa so leta in da sem prepozen gumo dol vrgu naredila svoje. Ni krize v roku 2let pa bo treba sanirat.

-udobja ni, zici so v k (pustmo VTI), oprema je čisto ok, več kot 95 Golf in malce manj štroma kot 95 Fiat. Elekrika (šipe, špegli), ročna klima, ABS+EBD (redkost za te letnike), 2 vreči.

-đabe upgrade je na VTI sedeže oz od Crx-a, kar pa avto rata naenkrat zelo udoben (kar se riti tiče), sediš pa pač na podnu.

-vizualno je avto grd, ampak robe je toliko da se vse poštima

-veliki plus tega avta je tehnika (motor+menjalnik). Tista stara japonska obsedenost in to dvoje res lavfa u pm. V 8 letih (res da malo prevoženih km-60.000€) sem na 1.5 menjal le termostat +akumulator (pa še tega sem sam zjb).

-Na 1.5 mi ne pije niti dc olja, res da je servisiran u nulo, avto se žge v obrate, ker pač drugje nima moči, je pa res da je vedno olje in voda segreta. Motor mora biti suh kot poper.

-servisi so na 10.000km, to je filtri+olje. Svečke menjaš na 40.000km, jermen pa na 100.000 (strošek materiala cca 150-180€). Prednji diski+ploščice cca 100€.

-notranja plastika je super (razen dizajna), mehka na otip, škripat ne sme nič, razen če kaj raztavljaš in polomiš.

-osnovno podvozje in zavore niso za divjanje, (sploh zavore pri VTI). Se pa da poceni urediti in je super za ovinke. Za AC ta avto ni narejen, prelahek, premalo izolacije.

-1.5 motor ima VTEC, ima zapiranje sesalnih ventilov (do 2500 rpm dela le 12 ventilov), nenoramlno dolg menjalnik, kar pomeni pri cca 160 km/h cca 4200 rp/m in tam 7l porabe. Posledično je avto v mestu len, ker so prestave res predolge. (2ga do 110, 3ja do 160, govorim za števec). 5-ta je recimo že varčna (max brzina u 4ti). +mestna motor mori in kuri bp tam 9l. Relacijo (90-100 km/) pa lahko pod 6l spraviš.

-minus 1.5 motorjev je katalizator v kolektorju, ki rad poči. Vendar daš nato kolektor od 1.4 in katalizator na poden. Strošek 100€.

-menjalnik za D serijo (1.4, 1.5) stane brezhiben max 100€. Zanimiv upgrade pri 1,5 je celo menjalnik od esi (generacija prej) in gre avto kar solidno. Dobra tona ina 115ps, 9,0 do sto (original 10,2). Ni to nič, za nekoga pa bo dovolj.

-kar je še minusov: original luči so švoh (žal H4), sedeži pri HB nimajo spomina, pas se ne vrača lepo nazaj. Majhen prtlažnik zaradi posamečnih obes, vendar ko podreš zice gresta tudi 2 kolesa bp notri. +v 5min imaš sedeže komplet ven. Znajo cviliti jermeni (klinasti)

-deli so pocen, ker je razširjen model. Avto je tudi simpl za razstavit in se lahko bp sam igraš. Odbijača gresta oba dol v 5min.

-sm mnenja da dobiš za ta denar velik avta (1.4), ki ga lih ne rabiš vsak dan servisirat. 1.6 Vti so zgonjeni in zbiti, 1.5 pa toliko redki, da ima lep višjo ceno kot VTI.

-za kakršne koli upgrade, ti pa lahko še eno stran napišem
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
uf stari, vidim da si poznavalec in lastnik. Vse kar si napisal drži, vključno s pasovi... aja pa izpušni koletor je v bistvu edina taka prava hiba, tudi meni je počil, pa smo pošvasali.

Lahko bolj natančno napišeš tisto z 1,4 in katom? in 100 €? mogoče se bom tega lotil v bodoče, če ne bom prej kaj menjaval.

sem pa tudi sam opazil, takoj ko sem hodno pripeljal domov (pac silom prilike, ker sem menjal za ex avto, nekak nisem bil fan hond) nakar ugorovim da v vsaki naši ulici je ena ali dve, ta gen 6, nisem moral verjet, tako da je v radiju par 100 metrov, cca 6 lepih primerkov, in nima jih mularija. očitno res tankajo in vozijo. so pa povečini 1,4 bingoti
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.760
15.814
113
si se pa potrudil
aplauz.gif


Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
-menjalnik za D serijo (1.4, 1.5) stane brezhiben max 100€. Zanimiv upgrade pri 1,5 je celo menjalnik od esi (generacija prej) in gre avto kar solidno. Dobra tona ina 115ps, 9,0 do sto (original 10,2). Ni to nič, za nekoga pa bo dovolj.
100€... mi smo jih pa včasih razstavljali pa menjavali oz. kompletirali drobovje, da smo cenej čez pršli, svašta
grin1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Diablo pravi:
uf stari, vidim da si poznavalec in lastnik. Vse kar si napisal drži, vključno s pasovi... aja pa izpušni koletor je v bistvu edina taka prava hiba, tudi meni je počil, pa smo pošvasali.

Lahko bolj natančno napišeš tisto z 1,4 in katom? in 100 €? mogoče se bom tega lotil v bodoče, če ne bom prej kaj menjaval.

sem pa tudi sam opazil, takoj ko sem hodno pripeljal domov (pac silom prilike, ker sem menjal za ex avto, nekak nisem bil fan hond) nakar ugorovim da v vsaki naši ulici je ena ali dve, ta gen 6, nisem moral verjet, tako da je v radiju par 100 metrov, cca 6 lepih primerkov, in nima jih mularija. očitno res tankajo in vozijo. so pa povečini 1,4 bingoti

Vzameš kolektor od esi-ja (cca 30€), plus najdeš rabljen katalizator od bilo kerega civic-a. Najcenej rešitev. Ker original kolektorja rabljenega ne boš dobil (po čudežu), novi orig so dragi.

Nisem nek fan Hond, spljuvam tako če kaj ne dela, sam je res hvaležen avto. Seveda odvisno kaj rabiš in pričakuejš od avta.
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Tudi jaz imam 1.5 LSi Sedanko, 1996 letnik. Avto ima za svoj letnik vse kar si lahko poželiš, klimo, ABS, vsa okna imajo električni pomik, sredinski naslon za roko, 2× Airbag. Se pravi za ta letnik kar solidna oprema. Težava s pragovi je pri vseh, tudi pri moji na obeh straneh sta načeta in imam v planu da se spomladi to poštima. Avto lepo vleče, 130km/h pri cca. 4000 rpm. Ravno pravi obrati da ne rabiš prestavljati in komot prehitevaš. Poraba je tako kot so že omenili od 6,2 pa do 7,5 sem prišel MAX. Pametno je redno kontrolirati olje in hladilno tekočino. Ko sem kupoval avto so me poznavalci teh motorjev opozorili, da Hondica rada kdaj tudi kaj oljčka popije ampak pri moji ni krize. Pri nekaterih se pojavljajo tudi težave da jim voda rahlo zateka v prtljažni prostor, tudi meni se to dogaja, zdaj ko sem na določenih delih malo zalil s silikonom je veliko boljše. Ob nakupu je imel avto namontiral športni filter in je imel pod visokimi obrati nor zvok, ko prideš nekje nad 3500 rpm se avtu strga in začne vleči (prideš v VTEC cono, se odprejo vsi ventili). Takšen avto ti zameri če ga ne voziš pod visokimi obrati. Kar se tiče same vožnje pa je avto odziven, lepo vodljiv, si pozicioniran malo nižje kot v kakšnem VW itd...je pa treba upoštevati da je avto dokaj lahek, dobra tona in te lahko hitre kam odnese, se pravi se splača malo več vložiti v boljše gume.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Zadaj zamaka: ali kaj butnjeno oz gumice pod lučmi ne tesnijo več. Leta naredijo svoje in guma malce prepari.
 

Gr3Ga23

Zelenc'
2. jul 2009
13
4
3
Jaz bom v kratkem prodajal svojo. Je bingo letnik 1997 z 88k prevoženimi in potrjeno servisno. Kupil sem jo od strica in sem drugi lastnik. Če te zanima mi piši na pvt.
 

bvader

Fizikalc
14. jan 2010
2.054
0
36
Ja zadaj mi zamaka. Najprej mi je cez zadnjo levo luc ker ni tesnila dobro,najbrz je bila ruknjena kdaj uzadaj. Potem mi je zatekalo cez sponko s katero je pritrjen odbijac isto na levi strani. Silikon je to vse resil in so ta mesta suha. Zadnjic sem videl spet eno kapljico pa se mi ni dalo spet vsega razstavljati,bom pogledal enkrat ko bo malo lepse vreme
smile-1.gif