Honda Accord 2.2 i-CTDi (l03-06)

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Bistvo je 190 konjev pri 1100 kilogramih in razne 530d, a6 3.0 in podobne zadeve v vzratnem ogledalu.
smile-1.gif

Razloži to bmwjevcu ko "padeš" mimo, pa nebo razumel
smile-1.gif
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Pa dobro, lani sem sedel v Autocommercu v tej novi Hondi Accord. Veni je avtomobil res oster ampak notri me pa materiali ne prepričajo. Ne bom rekel da materiali niso kvalitetni, definitivno pa niso pristni. Tista konzola nič kaj ne prepriča in ti materiali ne izgledajo nič kaj "višjega ranga". Morda je res dober avtomobil ampak vseeno se nekako po interiorju za moje pojme ne more primerjat z Nemško konkurenco.

Ni mi pa jasno kaj je čist na začetku te teme hotel nekdo povedat da Honda ni tako kot VW in Citroen ter ostali glede velikih servisov pri verigi? Mimogrede VW, AUDI pri verigi nimata predpisane menjave, toliko o tem. Zadeva je longlife. Enako imam tudi na svoji A6 verigo in sem se pozanimal na pooblaščencu če je slučajno kje zapisan kak interval in ga ni. Nekateri pa res imajo menjavo na 250.000km. Pri 3.0 TDI se pri določeni kilometrini menja samo španer. To je to.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Kaj bi akordki zameril notranjost v primerjavi z kakim 320d, nenazadnje je tudi 5k cenejša, nekje se more poznat ta razlika,
sicer pa se avto ne kupuje zarad plastike v notranjosti ampak zarad potrebe po avtu. In tistih 200k km nebo nič manj udobnih če
ni ravno high end plastike not, je pa res da pri 40k avto človek pričakuje nek nivo izdelave (armature torej), ki ga pa honda mogoče res ne nudi kot kaka 20k cenejša laguna. Tak v razmislek.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Predvsem je pa jasno, da je pojem kvaliteta plastike zelo razegljiv ... In da večina tule to ocenjuje na podlagi pogleda in morda še tega, da malo s prstom potipa. O tem, da nekatere plastike grdo odsevajo v šipi, da se na nekaterih pozna vsaka prsaka z nohtom (bognedaj ključi), da se na nekaterih ne da nikoli spucat fleka, z nekaterih pa ne prahu ... In tako naprej, in tako naprej ... To, ali je plastika na dotik mehka ali ne se meni zdi pri vsem skupaj precej malo pomembno - konec koncev ne sedim na armaturki, ampak na sedežu, in ne držim za armaturko, ampak za volan. In če plastika zgleda OK, ne odseva, se da pucat, ne smrdi, ko je nova, ne bledi, ne škripa, ima enakomerne špranje med deli ... potem je zame OK, pa če je mehka, da se mi prst do 2 členka vdre vanjo ali pa je trda.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Spet roko na srce, če bi vozil orng nemca, bi ti to bilo pomembno. Zdaj ti pač ni.
In priznaj da če boš dal za avto 45k, hočeš nek nivo, hočeš avto katerega bo težko kater pošimfal kaj se izdelave tiče,
nenazadje si dal za avto kot za kako majhno garsonjero... Pri dačiji za 5 jurjev nebi rekel besede, pri japoncu za 45 pa bi sigurno
jaz osebno kaj zinil. Recimo da to plastiko odtehta super tih in prožen motor.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Tebe je pa kakšna japonka s hondo zagotovo povozila ker imaš take krče.
Ko zmanjka argumentov gremo na bluzenje, a ne? Vidim, da imamo novega hondaša med nami.
cheer.gif

Ps: ja, kur... z VTIjko mi je spohal žensko, pa sedaj ob vsaki hondi dobim božjo jezo in se zato zmišljujem stvari.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Glede glasnosti je zelo veliko avtov preglasnih in zelo veliko bi jih bilo potrebno izboljšati. Tu sre strinjava oba. Je pa to en izmed 100 ali več kriterijev.

Glede plastike v notranjosti pa tukaj ocenjujejo sami ljudje, ki o materialih in plastiki nimajo pojma. Recimo v Mercedesu C osnovnih verzijah zgleda prav ogabno. Meni osebno.

Nekoga sem vprašal o vrsti plastike v avtu za en predal in vse tiho je bilo.
In povedal sem tudi primer o kao kvalitetnem avtu ki se kaj lušči.
Povsem nekaj drugega pa je oseben okus.

Sicer pa tistih par kg plastike stane recimo 0,2 % avta in na podlagi tega deleža nekateri ocenjujejo kvaliteto izdeave. In še to na podlagi občutkov in ne na podlagi testov in stanju po recimo 5 letih.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik sad pravi:
Citat:
Uporabnik miha72 pravi:
Tebe je pa kakšna japonka s hondo zagotovo povozila ker imaš take krče.
Ko zmanjka argumentov gremo na bluzenje, a ne? Vidim, da imamo novega hondaša med nami.
cheer.gif

Ps: ja, kur... z VTIjko mi je spohal žensko, pa sedaj ob vsaki hondi dobim božjo jezo in se zato zmišljujem stvari.

Se mi je zdelo, da bo nekaj na tem glede na tvoje krče ob določenih avtih
wink-1.gif
Sem samo ugibal in ne bluzil.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.956
6.847
113
pri taščici
Če tistih par kg plastike stane 0,2% vrednsoti avta, jo naj pa izboljšajo 50% pa bo stala 0,3%.

Se pa strinjam s SJTV: najbolj me moti kakšno bleščanje v steklu. Mogoče ima pri vsem tem še steklo kakšno vlogo.
Škripanje in črički pri takih avtih tudi niso vključeni v končno ceno najbrž.
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
In kaj porečeš ko se pelješ z avtom za 100 k€ in nekaj zaškripa ??
cheer.gif


Kot sem povedal tu ocenjujejo plastiko tisti, ki o njej nimajo pojma. To je problem, od tega je še celo precej takih ki so sami napisali da v avtu še sedeli niso.
confused-1.gif

Recimo meni osebno deluje ceneno plastika in precej čudno v veliko avtih za 50k+.

Ko koga vprašam v čem je npr. predal v enem avtu drugačen od drugega pa ostanejo vsi brez besed. Zanimivo, kajne.
Nekateri poskušajo ustvariti vtis slabe kvalitete nečesa ne da bi karkoli sploh vedeli o materialih ali da bi nekaj stestirali.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
lej..huda baba, manekenka..una od bitla.

pa ista taka, huda [censored], sam da ma obe nogi.

kero izbereš?

btw..una bitlova šeta, pleše, dela vse z umetno nogo, je funkcionalno 99,98%..tko k hondina plastika.

in se en btw
v avtu poleg vseh sort zadev gledam armaturko. cel cas. da ne govorim o andleznih luckah. rit pa nikol ne vidim.
 

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Včasih se sprašujem,pa kaj eni spite na armaturkah ali kaj? Ali drk..... na njo??
bonk.gif

Taka plastika tukaj taka tam..............
13.gif

Saj ne rečem da je že fajn če je porihtano vse vsaj tako da notranjost ne razpade pri 200 000,ampak eni pa pretiravate!
Ja osebno se armaturke dotaknem večina samo takrat,kadar prah iz nje pobrišem, z maksibrilom,pa raje kar od daleč posprejam!
cheer.gif


Aja pa včasih kakšne noge gor naslanjam,kadar se s kakšno igram na sovoznikovem sedežu
grin1.gif

Mogoče pa bi bili takrat občutki boljiši,če bi bila moja armaturka iz boljšega materjala
rolleyes-1.gif
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
te povsem razumem, oseben okus. Npr. jaz ne prebavljam Mazdino notranjost, prav tako mercedesovo, Bmw mi je čudna, Passatova mi je tudi čudna. Še najboljše so za moj okus v Accordu, A4 ( razen kričečih lučk),v Laguni je solidna( čeprav renoja ne prebavljam). Zdaj govorim glede okusa, npr Alfina mi prav tako ni všeč-bolj mi je Volvova. Spet Mondeova mi ni všeč.

Stvar okusa kot pravim. Še bolj pomembni so mi dosegljivost gumbov ter kot oz. čas odmika oči za določene gumbe, predale,...

Če je tebi Accord z nadležnimi lučkami, potem kaj porečeš na novoletno jelko od A6-sploh star. Pravim stvar okusa in nič več.

O funkcionalnosti hondine plastike boš pa govoril takrat ko boš preizkusil in ne samo takrat ko gledaš avto skozi šipo.

In verjemi meni funkcionalnost, počutje, izdelava in uporabnost pomeni največ. In tu je z mijega zornega kota Accordova notrnjost super in za razliko od tebe je poznam v podrobnosti in tudi druge sem preizkusil. In kot sem rekel npr. Mazdina mi ni všeč- na ravni Passata ali Mondea-no Mondeo bi postavil nižje- glede armature seveda in glede mojega osebnega okusa.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
No, vi "plastičarji" se malo umirite. In glejte prosim pri nemcih ceno novega vozila, ne tistega pripeljanega iz Nemčije z 200k km. Sem šel za foro naredit podobno konfiguracijo kot jo ima Honda Accord Tourer 2,2 dizel xecutive (ksenon, usnje, kamera, strešno okno, aktivni tempomat, dežni senzor, 17" alu,, wechsler, barvna navigacija, športni volan...). Cena Accorda je 38k eur, cena Audija pa 59k eur. Draga plastika, ni kaj.
aplauz.gif
Audi si v tem cenovnem razredu recimo še vedno privošči da so avtomatska klima, usnjen volan, alu platišča, nalson za roke in podobne obvezne stvari doplačilne.

Pa da ne bo pomote: glede izdelave in kvalitete materialov je audi dejansko razred više (in to se tudi plača), tehnično pa so japonci blizu oziroma glede vzdržljivosti celo korak naprej).

Še moje izkušnje z Accordom: avto je naredil 140k km brez dodatnih posegov, samo redni servis. Ta je sicer drag (300-400), a ni predvidenih nobenih večjih posegov, kot recimo pri VW-ju na 90k in podobno. Motor je v prostem teku v primerjavi z bencinarji morda res malo glasen, a zame ki sem prej vozil VAG dizel je to prej tiho kot ne. Med vožnjo je motor vzorno tih in predvem zelo "gladko" teče. Poraba je ok, zmogljivosti (glede na moč) pa tudi. Motor se od VAG izdelkov razlikuje predvsem po tem da moč podaja zelo zvezno in da se zlo rad vrti. Notranjost tudi meni ni ne vem kako všeč, a ne zaradi materialov (ki so ok), pač pa zaradi zastarelosti nekaterih podsestavov, kot je recimo avdio sistem, števci itd...
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Zanimivo kaj govorijo nekateri o plastiki, kajne. Potem pa njihovi kvalitetni materiali so pri 100.000 km oguljeni ali pa kaj škripa kot hudič.

Aja, problem je tudi da tu komentirajo kvaliteto plastike tisti ki ne ločijo niti dveh vrst plastke med sabo.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
audi ima obupno osvetlitev.. velika večina, če na vsi
bmw 5 mi s tistim tv-.jem na sred ne sede.

men je všeč diskretna osvetlitev, ki ponoči ne moti. večino relacij namreč naredim ponoči.

mazda tudi meni ni vsec. cenim doseg gumbov in logicni razpored. gumbov ne gledam. po enem tednu mora roka sama it na mesto. in pri espacu em moti knof za esp in tempomat. sta nelogicno, bedno nastimana
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Še tukaj, odgovori dopisani v tekst.

Citat:
Uporabnik Stupo pravi:
Zanima me par informacij glede Honde accord 2.2 dizel;
- so s tem motorjem, oziroma vozilom kakšne "serijske" napake, kaj najraje crkne? Ne! (ne rečem da nič ne crkne, a kakšni "serijskih" zadev naj ne bi bilo.
- kakšna naj bi bila poraba takega motorja, kako je z zmogljivostjo? Poraba: cca 7l/100km, pri srednje hitro vožnji (AC 150-170)
- kakšne so razlike med letnikom 2003 in 2006, oziroma kdaj je bil narejen facelift in kaj je bilo spremenjeno? Facelift je bil 2005, spremenjena je maska, osvetlitev instrumentov, dodan ESP in 6 prestava (pri dizlu), 17" platišča, potovalni računalnik in še par malenkosti.
- kakšna je razlika med opremo Executive, Executive plus in Sport? Sport ima dvojno avto klimo, dežni senzor, športne sedeže, športni volan, komande na volanu, tempomat, el. stekla in ogledala (ogrevana). Executive ima dodatno še usnje, navigacijo, strešno okno, 17", pot. računalnik, CD menjalnikin še par zadev. Executive plus mislim da ima še adaptivni tempomat in podobno elektroniko.
- ali se dobi slovensko karto za original navigacijo? Že odgovorjeno
- nasplošno, plusi, minusi? Kakor mi je uspelo izbrskati po internetu, naj te motorji nebi imeli nobenih težav s turbinami, edino med servisnimi intervali naj bi spili tudi do 2L olja. To drži? Glede olja drži, čeprav ni pravilo. Meni ga je začel piti zdaj, pri 140k km, prej pa recimo pol litra na 20k km.

Aja, pa še to: kaj je za vas definicija "kvalitetnega" materiala. Če je to mehka plastika (guma?) po armaturki in vratih, usnjen volan in prestavna ročka, imitacija karbona na sredinki konzoli, potem ima to tudi accord, Ima Audi kaj drugače?
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
Okoli tono in pol ima... Motor je cel iz aluminija, pa še kaj takeg abi se našlo. Upoštevaj še da je dokaj aerodinamičen, predvsem pa to da ima precej dolgo 5 prestavo in se pri teh hitrostih še dokaj nizko vrti. Pomaga tudi da delam blizu obvoznice in je res večino vožnje AC. VAG 130ps je pri podobnem stilu vožnje popil približno pol litra manj, s tem da smo vozili malo počasneje, ker je pri 170 že kar fajn tulil.

Aja, pa ne mislit da sem jest neki rižarski fanboy. Dosedaj sem imel VW, 3x seat, BMW in renault. Accord je moj prvi japonski avto in moram reči da sem kljub predhodnim predsodkom zaenkrat zadovoljen.
 
Nazadnje urejeno: