Homologacija felten, cena?

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Če kupim neke neoriginal feltne in dobim zraven papirje, koliko stane homologacija in ali se jo da še kje narediti v LJ poleg LPP? Kaj je treba pazit pri nakupu, oz. katere papirje rabim? Hvala
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

vemo, vemo,.... od 33 eur pa do 60 eur. odvisno kam pelješ. V Lj vem samo za Lpp. Na papirjih mora pisati (poleg ostalih zadev): vrsta vozila (se pravi, omenjeno mora biti tvoje vozilo), z vsemi podatki: vstra, moč, izpeljanka, itd, glej, da se ujemajo številke v tvoji prometni in te na papirjih. kaj je pomembno: zmontirane ne smejo gledati "ven" pod blatniki (ne vem, kako naj ti drugače napišem). včasih si lahko prišel samo z eno gumo in alu v prtljažniku. pa je šlo. Baje, da ne več ( vse štiri namontirane na avtu). še kaj?

ps: dokler ne dobiš nazaj homolomo kartončka, si za "organe javnega redu in miru" v prekršku (kazen cca 500 e, izredni tehnični, odvzem tablic in vleka vozila do teh.,, vse skupaj: cca 800 e. Pa srečno vožnjo. Lp
 

neo32

Pripravnik
23. okt 2010
635
0
16
V bistvu ne homologiraš feltn, ampak dimenzije gum. Če boš hotel homologirat kakšne neoriginal feltne moraš dobiti papirje (TUV certifikat) kjer bo vpisan tudi tvoj tip avtomobila (motor in moč se morata prav tako ujemati) in s tem certifikatom in pravilno dimenzijo gum greš na LPP oz. sedaj homologacijo delaš tudi pri zastopnikih Avto Krke (recimo zastopstvo ima Car&Hifi v Lesah).

Stalo te bo okoli 30 do 40 € plus novi homologacijski kartonček, če imaš še starega (če imaš A4 velikost, potem je OK)
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
A si ziher? Ker je vseeno vgradnja neoriginalnega dela na avto.....
confused-1.gif
 

jello

Guru
Izključen uporabnik
22. sep 2008
10.489
3.994
113
Kot so že napisali. Homologira se dimenzija gum. In ne, novih felten ni treba homologirat.
 

Ice

Pripravnik
17. avg 2007
816
19
18
Ne rabiš delat homologacije v kolikor platišče ustreza tvojemu vozilu. V primeru da platišče ne ustreza (preširoko, ET neprimeren-platišče je pomaknjeno preveč ven) potem tudi homologacije ne opraviš...
 

B81

22. jul 2007
38.662
11.610
113
To, kar piše v orig. homolog. kartončku, lahko obuješ na avto, ostalo se homologira.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Ampak če je policaj tečen.....??
rolleyes-1.gif

Če kupim rabljene alu feltne neoriginal, ampak iste dimenzije kot so original ki paše na moj avto, tudi rabim kake papirje za homologirat al ne? Ker kot ste pisali če mora bit moj tip avta na TUV in te stvari, zna bit problem pol....
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.960
1.652
113
Ni problema, če so dimenzije gum enake.

Če je popolnoma enaka originalnim tudi velikost platišč, širina, ET in razpored vijakov, pa sploh ne.
 
I

Izbrisan uporabnik 3287

to seveda ni res. Vsaka sprememba na vozilu mora biti pregledana in vpisana v kartonček.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Kupiš original platišča pa je problem rešen? Neoriginal so itak bila v modi kakšnih 10 let nazaj.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Saj ni nihče napisal da mora po nova na uradni servis. Vsekakor so rabljena original boljši nakup kot pa neko poceni mehko neoriginal sranje.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.869
6.155
113
nimaveze kaka je felna. če dimenzija gum štima je to to. kere dimenzije pa lahko daš pa piše v kartončku.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik SpidiGonzalez pravi:
Ampak če je policaj tečen.....??
rolleyes-1.gif

Če kupim rabljene alu feltne neoriginal, ampak iste dimenzije kot so original ki paše na moj avto, tudi rabim kake papirje za homologirat al ne? Ker kot ste pisali če mora bit moj tip avta na TUV in te stvari, zna bit problem pol....
Sprintaš si TUV certifikat. Za kolikor toliko normalne feltne ga najdeš na www. Če te ustavijo, rečeš da si ravno v postopku homologacije in jim pokažeš TUV (ker ti na firmah ki opravljajo homologacije itak rečejo, da namontiraj na avto, in pridi nazaj pokazat, prinest moraš tudi papirje, ki dokazujejo da so feltne in gume na njih primerne za dotičen avto). Če še to ne zadošča pač plačaš kazen, jebat ga. Lahko pa tudi zadaneš na lotu, jebat ga.

Edit: problem zna biti edino s kakšnimi "neoriginal" feltnami od drugega proizvajalca ki pašejo na avto. Recimo feltne od Peugeota daš na Citroena. Fizično vse paše in štima, problem je ker ne boš dobil TUV-a za njih.
 
Nazadnje urejeno: