Hofer in...'ups, we did it again....'

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.381
1.247
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Janch pravi:
Mene to sploh ne čudi, ker tako kot v hoferju mečejo artikle čez blagajno, je skregano z vso logiko. Ni čudno, da se dogajajo napake. Blagajničarke imajo neke nerazumljive norme, koliko artikov mora poskenirat v minuti a ko se zgodijo napake, potem same plačujejo za te napake. Ko gledam te blaganičarke, mi gredo kocine pokonci. Nazadnje sem bil v Hoferju, ko je ženska tako hitela metati čez blagajno, da sta se 2 pločevinki piva skotalile čez pult in padle tla. Blagajničarka me je gledala tumasto, češ, da sem sam kriv, ker ne folgam zlagat v vrečko. Takrat sem ugotovil, da mi ta sistem trgovine ne odgovarja, zato ne kupujem več tam. Simpl. Ja, raje stojim 5 min v vrsti v Tušu ali Šparu. Pač kakor komu paše.

Upam, da si lepo počasi pobral in šel zamenjat. Jaz vsekakor bi. Ali pa jih poslal v k... in odkorakal naravnost ven.
 

MiHa88

Pripravnik
13. apr 2008
729
4
18
Citat:
Uporabnik THEDuke pravi:
Drugic pejt v lidl

tudi v Lidlu sem zadnjič tole opazil, teti pred mano 1 žemljo preveč računala, potem prišla nazaj in seveda vrnila tistih par centov in na koncu komaj slišno rekla se opravičujem.

Mislim, da je tukaj problem ker želijo čimoprej vse čez blagajno dat potem pa kdo, ki ne zlaga sproti v voziček ne pobere robe in ko ona poskenira nima kam naprej odložit in se ponovno skenira....

Čeprav, ko se skenira se sliši zvok, + artikli kot so kruh in podobno se ročno vnaša količine... tako da moja teorija ima preveč lukenj, da bi bila verjetna
smirk-1.gif
 

gloglo

Fizikalc
20. maj 2014
1.399
1
36
Noben se nebi šu jebat za par centov, zgolj napaka. Ko se gospe zmotijo na svoj račun pa lepo plačajo, to vsekakor nobenega ne zanima.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
18.715
9.918
113
40
MB
ksz

tisti ki pravite da si pol odnese domov, torej si celotno svojo izmeno, v glavi zapomni vse artikle ki jih nekomu preveč zaračuna ?

dobra
hysterical-1.gif
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Ja kaj si pa delal v sparu, če kupujete samo v hoferu, si šel malo na izlet samo opazovat?
tongue-1.gif

Po plenice in otroški sok, to tam kupujemo.

Kje pa mama kupuje?
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.704
1.355
113
Ma, domišljija, da te kap. Enkrat sem v Lidlu opazil, da mi rib ni računala po akcijski ceni, sem lepo nazaj stopil, ji pokazal in je lepo popravila, se mi opravičila, pa ni bila kriva, ker bi sistem moral sam ujeti pravo ceno.

Skratka, napak nisem nikjer opazil in pa ljudje za blagajno so nenormalno prijazni. Sploh Hofer. Enkrat sem kupil artikel, katerega sem našel le še v Kamniku. Klical na center, mi povejo kje je, se odpeljem v Kamnik, ga iščem in pri zelenjavi eno vprašam in mi reče z nasmeškom, glejte tu sem vam ga pripravila. Bil je rezerviran. Noro.

Kot v reklami.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
To da je artikel v akciji, na blagajni vleče pa polno ceno je bilo pa bolj kot ne pravilo v Baumaxx-u, vsaj v tem v Kranju. Včasih se je bilo potrebno prerekati, včasih ne, zmeraj pa je minilo enormno časa da so se uskladili in da je potem prišla ven prava cena...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.194
3.561
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik tomi pravi:
ksz

tisti ki pravite da si pol odnese domov, torej si celotno svojo izmeno, v glavi zapomni vse artikle ki jih nekomu preveč zaračuna ?

dobra
hysterical-1.gif
Kaj takega si lahko trgovke privoščijo v kakšnem Maercatorju, kjer so cepljene proti hitrosti. Tam bi še verjel, da si ima čas na pildek zacahnati ko koga okoli prinese, da potem ob odhodu iz šihta naloži "pokradene" artikle.
Hofer, lidl, pa še kje letijo skozi blagajno artikli, da ne sfolgaš v vozek pospravljat. In potem si bo ona zraven imela čas beležit artikle, ki ji po šihtu lahko nese domov.
hysterical-1.gif
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.764
3
38
Citat:
Uporabnik Janch pravi:
Mene to sploh ne čudi, ker tako kot v hoferju mečejo artikle čez blagajno, je skregano z vso logiko. Ni čudno, da se dogajajo napake. Blagajničarke imajo neke nerazumljive norme, koliko artikov mora poskenirat v minuti a ko se zgodijo napake, potem same plačujejo za te napake. Ko gledam te blaganičarke, mi gredo kocine pokonci. Nazadnje sem bil v Hoferju, ko je ženska tako hitela metati čez blagajno, da sta se 2 pločevinki piva skotalile čez pult in padle tla. Blagajničarka me je gledala tumasto, češ, da sem sam kriv, ker ne folgam zlagat v vrečko. Takrat sem ugotovil, da mi ta sistem trgovine ne odgovarja, zato ne kupujem več tam. Simpl. Ja, raje stojim 5 min v vrsti v Tušu ali Šparu. Pač kakor komu paše.

Prjatu, hofer blagajne niso narejene za vrecke temvec vozicke. Je pa tecno ja turbo hitro skeniranje potem pa itak caka kupca da vse pospravi in da zacne ven vlect denarnico, tko da je po eni strani brezveze to hitenje.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
27.022
-382
113
ja, to imajo pa res bedno pripravljeno. Od skenerja naprej ni nič več placa, da se tja umika artikle, če si sam je prov zoprno... pa vse kartice najdit, pa pine odtipkat...

Glede teme pa - jest bi reku, da napaka v softwareu...
 

natko45

Fizikalc
1. nov 2010
1.017
3
38
Se strinjam glede neuporabnih blagajn v Hofru. Saj nimaš 10cm za izdelke odložit in v vrečke dat. Ker tisti pulti mene ne zanimajo, ki so fizično ločeni od blagajn.

Če pa je glede pretiranega zaračunavanja kriv software pa to pomeni, da so opeharili precej kupcev in to ne znese nekaj 50€.
 

kamela213

Fizikalc
9. mar 2011
1.102
45
48
blagajne so namerno take da si prisiljen hitro zlagat v voziček, če si prepočasen to zate naredi prodajalka.
 

ClAy

Fizikalc
3. sep 2007
1.684
14
38
Pri nas je tako, da te hočejo okoli prnesti vsepovsod, če nisi požoren. Enkrat sem šel kupovati v cash&carry ( TUŠ). Pri Tušu imam jaz nasplošno najslabše izkušnje. Kupim za 25 € robe, pa dam blagajničarki bankovec za 100 €, ona pa meni da nazaj 25€. Ko sem že deval v denarnico denar, se mi zdi čudno če sem dal 100 € bankovec. Najprej me je hotela prepričati, da sem dal 50 € in potem sva se 10 minut kregala in pride glavni, pa reče da naj pršteje denar v blagajni, pa se bo točno videlo. In na koncu se le ugotovi da sem dal 100€ in dobim še nazaj preostanek, ki bi mi že prej pripadal. Pa se nihče ni opravičil, samo grdega pogleda sem bil deležen, ker sem naredil gužvo.
Marsikje, ko grem kupovati kaj vedno ko pridem iz trgovine pregledam račun. Večkrat se mi je zgodilo, da je bil določen artikel v akciji, na računu pa tega ni bilo, ali pa da se je blgajničarka kje zmotila pri kaki količini. Pa vedno se zmotijo sebi v prid.
Sam rečem tako, če narediš sam napako vsaj sprejmi to in se opraviči. Ker se čisto vsak človek lahko kje zmoti. Ali se zmoti nevede ali namerno je pa drugo vprašanje.
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
9.128
7.761
113
Je pa večina prodajalk iz Hofra ali Lidla kot jtfc-jeve prijateljice iz Badoo-ja. Nič preveč za med ljudi. Bolj za v kakšen rudnik.
 

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.534
855
113
wannabe miss slovenije itak ne hodijo v službe. Pa tudi sicer niso (v Hoferju. Lidlu) grše od drugih trgovk. Ali Špelc na splošno, teh na minimalcih.
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.492
847
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Citat:
Uporabnik Valhalla pravi:

in pa ljudje za blagajno so nenormalno prijazni. Sploh Hofer.

potem so očitno spremenili retoriko. Moja je 2 leti nazaj dobila službo (za kratek čas) v Hoferju in lahko povem eno zanimivost iz prve roke, ki je v popolnem nasprotju s tvojo izkušnjo in še bolj z logiko, ki bi naj bila vodilo vsakega normalnega trgovca. Je starejša gospa spraševala po priporočilu glede nekih rož, ki so jih takrat prodajali in seveda si je s tem zaslužila 2 minutno pozornost prijazne trgovke, kar se meni zdi popolnoma normalno. No kasneje je bila prodajlka poklicana v skladišče na 1:1 s poslovodjo, kjer jih je slišala v stilu, da v Hoferju nimajo časa za posvečanje strankam, saj si glede na delovne obveznosti in vseh zadolžitev, ki jih morajo opaviti, pač ne morejo privoščiti še pogovarjanja strankam, pa četudi le ta potrebuje nasvet.
rolleyes-1.gif


Upam samo, da je tukaj šlo pač za moteno osebnost poslovodje in da je to bila izjema ne pravilo, ker sicer ne vem več kam gre vse skupaj.
crazy1.gif
 

Fadil

pimpL
20. jan 2010
9.128
7.761
113
V Hoferje in Lidle kamor zahajam, so prodajalke resnično večinoma katastrofa. Precej, precej debelih, mastne lase, pirisin v nosu, obrveh itd... Skratka na splošno zelo neurejene. Človek, ki dela z ljudmi, bi po mojem mišljenju moral biti urejen. Ne rabi biti lep, urejen pa 100%.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Ni moten... To se žal zahteva tudi danes, v drugih trgovskih verigah in ti tudi lahko potrdim iz prve roke.
Samo moja potem nadrejeno odpravi z vprašanjem če ni v redu da je stranka na ta račun pustila 200EUR v trgovini (tekstil) ali podoben znesek... Pri denarju se potem vse neha.