Hofer 20V/40V Li-Ion baterije

Daniel

Guru
21. dec 2007
7.047
5.127
113
To kar sem mu napisal že čisto na začetku. Na AE naroči polnilec z barrel konektorjem za ustrezno napetost. Problem rešen.

Sicer sem testiral polnjenje preko jezičkov pri odprti bateriji in je BMS popolnoma hladen pri 1A toka ampak ni za tvegati.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.250
2.246
113
Ehmmm....bms hladen pri polnenju prek jezickov? Katere baterije? Alteraševe? Bms je gotovo hladen, ce ne gre nic preko bmsja. Zdaj pa ne vem vec, a je to skrita kamera za Jezka, ali ste res neki posebni dohtarji štroma....ali pa enostavno nimate pojma??
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
7.047
5.127
113
Skušamo pomagati, ker nismo vsi iz te stroke ampak nam taki pacienti, ki se imate za nekaj več s svojim pokroviteljskim odnosom jemljete voljo do tega, da bi še komu skušali pomagati. Boš že ti rešil, sam se na to temo iz tega topica poslavljam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: brane_new

jezek

Guru
24. jul 2008
5.250
2.246
113
Ne, ne skusate pomagat ampak nabijate poste. Jaz sem mu dal direkten, pravi in kratek odgovor v postu no.260.
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
7.047
5.127
113
Odjebi ti lepo tja kamor sonce ne posije z nabijanjem postov.

#260 si napisal naj banano nalota na "polnilnil" in polni preko banane. Zelo uporaben odgovor ob dejstvu, da nisi napisal na kakšen "polnilnil" naj nalota, zagotovo si bo s tem lahko izjemno pomagal.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.250
2.246
113
Saj si mu ti v 246 napisal kaj naj kupi in je v 248 to sprejel. 260 pa pride kasneje, vsaj v našem števnem sistemu.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.949
2.766
113
Sicer pa lahko tistemu, ki pravi da bp filas prek blejdov s PSjem prinesem pod postlo en aku in en napajalnik s 100A 14,4V outputa, priklopiva....in greva za 6 mesecev okoli sveta.
Odvisno od max napetosti akumulatorja, ki bi ga rad polnil. 100A nima pri tem nobene veze, lahko prineseš takega s 1000A, ker če ima stalno napetost, potem teh 100A ali 1000A ne bo videl akumulator nikoli, pod pogojem prvega stavka. Sicer pa če razumeš tako slabo, kot bereš, preberi ponovno. Polnit z 1 do 2A in ne 100 do 200A. Na tak način lahko polnim zagotovo naslednje: makita 18V, worx 20V, workzone 20V in Parkside 20V. (Sicer so itak vse z enako voltažo, pišem njihove komercialne nazive napetosti). Za makitino baterijo sem bil skoraj prepričan, da se ne bo pustila polnit, pa se ravno tako.

Tako da kar prinesi akumulator in napajalnik, mi ju lahko kar pustiš.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.250
2.246
113
Se predam. Javi proizvajalcem polnilcev za akumulatorje da je njihov trud zaman. Samo en napajalnik, nobene polnilne logike, gasa. 1 amper, 1000 amperov.....nima veze. Baterija si bo vzela sama kar rabi.....ker notranja upornost.... Ćau.
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.949
2.766
113
Baterija se bo polnila s tokom, kot ga bo določala napetost polnilca in notranja upornost baterije v tisti točki trenutne napetosti. Za vsako baterijo drugače, najdeš na spletu točne podatke. 1A polnilnega toka (to je 0,5C npr za 2000mAh) za eno 18650 liion baterijo je počasno polnjenje, zato neke posebne znanosti nimaš za delat iz tega. Če bi polnil z 2C in več, je pa že fino imet kakšen temp senzor in boljšo polnilno strategijo. Proizvajalci baterij in polnilcev to vse obvladajo. Ti pa ne, zgleda..
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.250
2.246
113
Odvisno od max napetosti akumulatorja, ki bi ga rad polnil. 100A nima pri tem nobene veze, lahko prineseš takega s 1000A, ker če ima stalno napetost, potem teh 100A ali 1000A ne bo videl akumulator nikoli, pod pogojem prvega stavka. Sicer pa če razumeš tako slabo, kot bereš, preberi ponovno. Polnit z 1 do 2A in ne 100 do 200A. Na tak način lahko polnim zagotovo naslednje: makita 18V, worx 20V, workzone 20V in Parkside 20V. (Sicer so itak vse z enako voltažo, pišem njihove komercialne nazive napetosti). Za makitino baterijo sem bil skoraj prepričan, da se ne bo pustila polnit, pa se ravno tako.

Tako da kar prinesi akumulator in napajalnik, mi ju lahko kar pustiš.
Se pravi tole bi imel 6 mesecev priklopljeno pod posteljo? Btw, po pol ure zacne baterija brbotat.
 

Priponke

  • IMG_20250901_174730.jpg
    IMG_20250901_174730.jpg
    2,5 MB · Ogledi: 33

jezek

Guru
24. jul 2008
5.250
2.246
113
Nisem štromar, se pustim poduciti kaksna je razlika oz kako to, da lahko pustis npr. litijsko ali nimh baterijo priklopljeno (direkt na pola) 6 mesecev na vir s konstantno voltazo (nazivno baterije ali malo preko) in npr 2A. A litijska se samozapre med tem ko svinceva vre? A lahko litijski aku od bimerja (rang 1600e) tudi pustim pol leta na tem mojem 14.2V 100A PSU?
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.250
2.246
113
In mislil sem da je jasno, da je moja ponudna za romanticno pot okoli sveta vsebovala avtomobilski AKU (14.V 100A), ne pa baterije (o cemer pisemo ze 3 dni
 

Daniel

Guru
21. dec 2007
7.047
5.127
113
Ma nemoj, sedaj pa nisi več štromar. Kdo bi si mislil...

Svinčeni akumulator lahko pustiš na konstantni napetosti 13,5V - 13,6V priklopljen celo leto. Plini se minimalno ali sploh ne. Razen, če je v defektu. 14.4 kar je običajno za delujoče vozilo je problematično za dolgotrajni priklop.

Džabe ti 100A polnilec, če mu napetost pobegne in je ne zna regulirati na "storage" mode, ko je baterija polna.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
5.250
2.246
113
To ni polnilec. To je napajalnik. Ta napetost nikamor ne pobegne, je kot pribita tam, kjer jo nastavis s trimerjem. Verjetno isto velja za kitajski vir napetosti, katerega si predlagal
 

damirj

Guru
9. maj 2012
5.949
2.766
113
18650 liion celice so precej odporne, niso pa vsemogočne, lahko se zgodi da bi kaka celica odpovedala :D. Če uporabljaš dovolj dober napajalnik, ki ima res stabilizirano napetost do 4.1V na celico in lahko tudi limitiraš izhodni tok na kot prej omenjeno nizko vrednost, zato da skozi večji del območja polnjenja ne ge prehitro, lahko pustiš priključeno zelo dolgo časa. Ko je Liion celica polna, je polnilni tok (skoraj) nič. Pri svinčevem akumulatorju (s tekočim elektrolitom) pa je kemična reakcija vedno prisotna, saj se svinčeve plošče stalno kemijsko spreminjajo in prehajajo iz sulfidnega v sulfatno stanje. Sulfat rad odpada, zato bi svinčeve plošče časoma zmanjkalo. Svinčev akumulator s trdim elektrolitom bi preživel, edino dolgoročno z nižjo napetostjo, recimo 13V ali kaj podobnega, 14,4V je preveč, saj je ta napetost mišljena za cycle polnjenje (pomeni, da ga polniš ko je prazen). UPS npr svinčeve akumulatorje ne polnijo z oz na 14,4V, pač pa na 13-13,5V. Glede avto liion akuulatorja pa je to LiFePO4 tehnologija in tak aku lahko BP polniš kolkr časa hočeš, še bolj kot liion, pod prej omenjenimi pogoji. Če misliš da ima avto kako posebno logiko okoli tega, te moram razočarati, ker obstaja kup teh akkujev, za racing namene seveda, ker so precej lažji in so drop-in zamenjava za svinčev akku, zraven ne pride nobene posebne črne škatlice, ki bi jo zmontiral dodatno.