Odvisno od max napetosti akumulatorja, ki bi ga rad polnil. 100A nima pri tem nobene veze, lahko prineseš takega s 1000A, ker če ima stalno napetost, potem teh 100A ali 1000A ne bo videl akumulator nikoli, pod pogojem prvega stavka. Sicer pa če razumeš tako slabo, kot bereš, preberi ponovno. Polnit z 1 do 2A in ne 100 do 200A. Na tak način lahko polnim zagotovo naslednje: makita 18V, worx 20V, workzone 20V in Parkside 20V. (Sicer so itak vse z enako voltažo, pišem njihove komercialne nazive napetosti). Za makitino baterijo sem bil skoraj prepričan, da se ne bo pustila polnit, pa se ravno tako.Sicer pa lahko tistemu, ki pravi da bp filas prek blejdov s PSjem prinesem pod postlo en aku in en napajalnik s 100A 14,4V outputa, priklopiva....in greva za 6 mesecev okoli sveta.
Se pravi tole bi imel 6 mesecev priklopljeno pod posteljo? Btw, po pol ure zacne baterija brbotat.Odvisno od max napetosti akumulatorja, ki bi ga rad polnil. 100A nima pri tem nobene veze, lahko prineseš takega s 1000A, ker če ima stalno napetost, potem teh 100A ali 1000A ne bo videl akumulator nikoli, pod pogojem prvega stavka. Sicer pa če razumeš tako slabo, kot bereš, preberi ponovno. Polnit z 1 do 2A in ne 100 do 200A. Na tak način lahko polnim zagotovo naslednje: makita 18V, worx 20V, workzone 20V in Parkside 20V. (Sicer so itak vse z enako voltažo, pišem njihove komercialne nazive napetosti). Za makitino baterijo sem bil skoraj prepričan, da se ne bo pustila polnit, pa se ravno tako.
Tako da kar prinesi akumulator in napajalnik, mi ju lahko kar pustiš.
Za vsak slučaj je baterija v škafu če bi začela brbotat.Se pravi tole bi imel 6 mesecev priklopljeno pod posteljo? Btw, po pol ure zacne baterija brbotat.
Se pravi tole bi imel 6 mesecev priklopljeno pod posteljo? Btw, po pol ure zacne baterija brbotat.
in zakaj ne bi rajš nucal cenenga napajlnika, , npr 5V ki več kot npr. 1A ne zmore, pa raje dokupiš BMS (so precej poceni)?18650 liion celice so precej odporne, niso pa vsemogočne, lahko se zgodi da bi kaka celica odpovedala. Če uporabljaš dovolj dober napajalnik, ki ima res stabilizirano napetost do 4.1V na celico in lahko tudi limitiraš izhodni tok na kot prej omenjeno nizko vrednost, zato da skozi večji del območja polnjenja ne ge prehitro, lahko pustiš priključeno zelo dolgo časa. Ko je Liion celica polna, je polnilni tok (skoraj) nič. Pri svinčevem akumulatorju (s tekočim elektrolitom) pa je kemična reakcija vedno prisotna, saj se svinčeve plošče stalno kemijsko spreminjajo in prehajajo iz sulfidnega v sulfatno stanje. Sulfat rad odpada, zato bi svinčeve plošče časoma zmanjkalo. Svinčev akumulator s trdim elektrolitom bi preživel, edino dolgoročno z nižjo napetostjo, recimo 13V ali kaj podobnega, 14,4V je preveč, saj je ta napetost mišljena za cycle polnjenje (pomeni, da ga polniš ko je prazen). UPS npr svinčeve akumulatorje ne polnijo z oz na 14,4V, pač pa na 13-13,5V. Glede avto liion akuulatorja pa je to LiFePO4 tehnologija in tak aku lahko BP polniš kolkr časa hočeš, še bolj kot liion, pod prej omenjenimi pogoji. Če misliš da ima avto kako posebno logiko okoli tega, te moram razočarati, ker obstaja kup teh akkujev, za racing namene seveda, ker so precej lažji in so drop-in zamenjava za svinčev akku, zraven ne pride nobene posebne črne škatlice, ki bi jo zmontiral dodatno.
