Niti slučajno. Na tole recimo ne moreš priklopiti 5V, maksimalno 4.2V, saj je ta del samo za praznjenje baterije:in zakaj ne bi rajš nucal cenenga napajlnika, , npr 5V ki več kot npr. 1A ne zmore, pa raje dokupiš BMS (so precej poceni)?
Kaj?Niti slučajno. Na tole recimo ne moreš priklopiti 5V, maksimalno 4.2V, saj je ta del samo za praznjenje baterije:
Tam kjer je LI aku prvovgradnja, potem je to že upoštevano v logiki, tako polnjenja kot tudi praznjenja. Če je to kakšen novejši avto, je to pomembno zato, ker pri praznem akuju začne odklapljati nenujne porabnike, zato da avto lahko še vedno vžge in seveda zato, da se aku ne sprazni preveč na sploh. In ker so novi avto tako zelo pametni, jim je pametno tudi povedati kapaciteto akumulatorja, da bo vedu kdaj kaj narediti, da ne bo vsekal mimoHvala za obrazlozitev! Morda bi oporekal edino ups polnilni voltaži, ampak ajde. Pa vemo sedaj kako naj se gornji alteras loti polnjenja svoje (2 blade, 1 barrel) baterije, da mu ne bo je razgnalo? Glede na to, da verjetno ne more vedeti koliko polna/prazna je.
Btw, tudi dirkalni avto ma enako polnilno logiko kot navadni, tako da ne vem kaj si zelel povedat. Ni to direkt 14,7V, 300A žica iz alternatorja direkt....
Lahko. Če veš da si izbral primenen BMS in napajalnik res ni preveč cenen. veliko cenenim napajalnikom napetost močno niha, tudi neobremenjenim ali pa imajo napetost precej višjo. Saj te rešuje potem BMS, ampak samo da si na sigurnem... Svinčeve akumulatorje je celo priporočljivo polniti s pulzirajočo napetostjo, ker ta namreč rešuje problem sulfatizacije, za liion pa nisem preveč siguren, da je to OK.. po mojem prej ni.in zakaj ne bi rajš nucal cenenga napajlnika, , npr 5V ki več kot npr. 1A ne zmore, pa raje dokupiš BMS (so precej poceni)?
Kaj misliš da pomenjo parametri?Tak tip BMSa ne ščiti pred prenapolnjenjem. Lahko seveda poskusiš, ampak par minut pred polnočjo 31.12 in po možnosti zunaj in z zaščitno opremo. Imaš pa tudi na YT kar nekaj posnetkov kaj se zgodi z litijevo baterijo, ko gre izven svojih specifikacij.
kako boš overchargal baterijo, če maš vmes BMS s parametri:Nisi razumel odgovora.
Sicer pa:
Nimajo vsi BMSi zaščite pred prenapolnjenjem lahko pa le ta deluje vprašljivo in svetovati kar povprek, da vsak BMS ščiti pred prenapolnjenostjo je po moje neodgovorno.Kaj se bo zgodilo s cheap napajalcem 5V in 0,5 A max. tokom, ko ga priklopiš na BMS + baterijo?
Če na to ne znaš odgovort, se rajš ne spuščaj v teoretiziranje.
Ti si prilimal link do BMS-a s takimi parametriRecimo kot si kopiral imaš parameter:
Over charge voltage: 4.25±0.05V
Absolutno ni narobe če delaš tako, ni pa nujno potrebno.Sam raje zraven BMSa uporabim namensko polnilno vezje z večjo natančnostjo, ti pa po želji.
Se zanašaš na ljudsko modrost in natančno razumevanje navodil?kje sem napisal 5A napajalnik?
