Hladilna tekočina

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
Meni je isto požiralo in je to bilo to 101 pametovanje, od tega da na teh motorjih gre rada dihtunga na glavi do tega da je zadnji AGR ventil do.... Na koncu je mehanik pogledal in je bila kriva vodna črpalka. V kompletu sem še predčasno naredil veliki servis in gremo dalje.
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.308
630
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Predn dolivaš poglej zakaj dolivaš. Lahko kaka cev spušča, termostat, hladilnik itd..

Da nadaljujem kjer sem ostal..skratka bil sem pri mehaniku dan pred dopustom in seveda ni blo časa da se zadeva konkretno pogleda. Na hitro je pogledal, če kje pušča, in na prvo žogo ni bilo videti..dolil je hladilno tekočino in sva se zmenila da avto pripeljem po dopustu. OK, šibam v Makarsko in seveda spremljam zadevo. Do cilja sem 2x dolival vodo, saj je žrlo pol posode na cca 250 km..Avto je bil konkretno naložen (2 kolesa, prtljaga..). V Makarski sem se potem še veliko vozil (krajše ture in tudi 1x konkretno v hribe - Biokovo/Sky Walk) ampak takrat ni požrlo nič. Skratka nazaj ista pesem, dolival 2x). Torej long story short - na kratkih turah in na mestni vožnji praktično tekočina ne izginja (je pa res, da se takrat tudi ne greje), medtem ko na turi, sploh ko je avto obremenjen, pa konkretno pije h.t. Vem, da ne moremo tega reševat s tipkovnico, ta teden sem končno zmenjen, da gre avto k mehaniku. Avto ima 240K, pri 200K je bil narejen velik servis, kjer je bila zamenjana tudi vodna pumpa. V glavnem jeba! :zavijazocmi:
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.757
5.384
113
Al pa na hladilniku olja al pa na egr ventilu če ga hladi z HT....

Bi sklepal po tem da žre takrat ko je motor bolj toplotno obremenjen in se kje kak termostat dodatno odpre....ki ga mestna vožnja ne rabi...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Poglej najprej sibko od olja ali pokrov od olja, ce je kje voda zacela mesati. Pa po masini se tudi vidi posusene bele fleke, ce kje pusca, drugace pa radiator rebra, tesnila zacnejo z leti puscati. Ugasni vroc avto in poslusaj, ce kje sika. Drgac pa dvignt avto in plastike dol pa gledat.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.841
5.085
113
No to pa ni nekaj nevem kaj resnega. Menjaš in veselo dalje.
Če je res dihtunga in meša med oljem in vodo se vidi olje v vodi ali vodo v olju. Če meša v cilinder bi mogla bit prisotna voda v cilindru in bi pri hladnem zagonu lepo kadil. Al pa potisneš kamero not čez svečko (lažje napisat kot nardit :)) in vidiš, če se nabere lužica čez noč.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Menjaj mehanika najprej, ker ce ni odkril tega takoj pomeni, da niti odprl ni haube.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.757
5.384
113
Če meša v cilinder bi mogla bit prisotna voda v cilindru in bi pri hladnem zagonu lepo kadil. Al pa potisneš kamero not čez svečko (lažje napisat kot nardit :)) in vidiš, če se nabere lužica čez noč.
Ubistvu če mu meša vodo v cilinder bodo ventili in glava v tistem cilindru lepo spucana do kovinskega sijaja.....para spuca vse saje ko se naredi v cilindru!

Tako tudi pucajo sesalne ventile....je pa fajn pazit pri količinah da ni hidrolocka...al pa da glava ne poči
 

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.308
630
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Eto, dihtunga na glavi zamenjana, prav tako senzor za temperaturo..Recimo da je zdej to rešeno (bom videl danes ko grem spet na krajšo turo). Sem pa opazil da odkar je avto od mehanika, mi ne dela pomik šip s kjučem - torej ko zaklenem in držim knof na ključu, se šajbe NE zaprejo in obratno, ko zadržim za odklep.. Ne vem kako bi sicer lahko to bilo povezano s popravilom mašine ampak dejstvo je, da je to prej normalno delovalo. Kaj pravite? Zgolj naključje ali je mojster kaj po elektroniki šaril in sedaj to ne dela več..:(
 
Nazadnje urejeno:

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.136
54
48
Osrednja Slovenija
Ker je bil odklopljen akumulator, nima več nastavitve. Pri večini avtov se to naredi tako, da šipo zapreš in za cca 3 sekunde še držiš stikalo za dvig. Tako spet ve kaj je normalno delovanje in kaj preobremenitev (npr roka vmes). Po tem bi moralo spet vse delovati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Janch

jezek

Guru
24. jul 2008
2.530
1.177
113
Ce si poskusil samo 1x poskusi znova, morda je bila motnja v zraku (istocasno prozenje drugega avta ali kake druge daljinske zadeve). Nato probaj kot napisano zgoraj na vsaki šipi (gor dol). Ce ne pomaga poskusi PRAVILNO odklopit in priklopit aku (guglaj, francoska posebnost...). Ce ne pomaga moras na tester (ne univerzalni)
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.530
1.177
113
Pravilen odklop in priklop pa gre (npr na letnikih okoli 2015) nekako tako: ugasnes avto, iztaknes kljuc, zapres vsa vrata in pustis odklenjeno, predhodno spustis voznikovo sipo (ali pa zapres kakega talca v avto), pocakas mislim da minuto ali 5...da slisis motorcke pod havbo in pok releja. Nato odklopis plus. Potem pustis nekaj casa (tu se navodila razlikujejo - od 20sek do 5min). Nato priklopis aku, pocakas 3 min, nato skozi okno prizges pozicijske in nato v max 10sek das kontakt in ko se prizgejo kontrolne lucke pritisnes lock knof na daljincu, nato vzames kontak in iztaknes kljuc (vrat ne smes odpreti!) Ter zaklenes in odklenes z daljincem. Nato odpres vrata in prizges avto! Ce imas brezkontaktni kljuc je pa se bolj zakomplicirano... Poguglaj Peugeot BSI reinitialise....
 
  • Haha
  • Wow
Reactions: Gonzo in Nejc_L

B81

22. jul 2007
34.268
8.816
113
Meni pije vodo in žre olje če peljem 200, drugače ne oz. čisto po malo.