Kaj pa je šlo za eno šolo? Frizersko?
Jst sem hodil v srednjo šolo na jesenice pa vem da so kakšne punce na "žic-u" (šolski center SŠ) hodile z rutami na glavi, tudi v šolo. Na gimnaziji se sicer nobene ne spomnem okoli mojih generacij, sem jih pa videl kasneje ko mene ni bilo več v srednješolskih klopeh da so tudi tam take. Zunaj po kafičih, pločniku in štacunah pa je bil to normalen prizor. Tudi ni bilo nič posebnega, koneckoncev jesenice pa to.
Sedaj 25 let kasneje je pa očitno v LJ tole problem, se je za zamislit kam smo prišli s priznavanjem tujih kultur in strpnostjo.
Pa glede aktualne tematike. To kar sem sam doživel v talilnici kultur na gorenjskem je pač izhajalo še iz ideje bratstva in enotnosti. Različni narodi so se tolerirali in priznavali in se kljub temu lahko jasno nacionalno/versko izražali (so bili tudi vsi priseljenici iz istega federativnega okolja). Sedaj je ideja bratstva in enakosti skrajno levičarstvo in grdi komunizem, tako da nimaš kaj omenjat.
Najbolj zanimivo mi je recimo ko se sedaj na določenih območjih (kranj?) bojijo albancev pa ravno njihov val priselitev je tipičen val ekonomskih migrantov, ki zelo hitro prevzamejo navade in zanič kulturo naše (bilokakšne) države, seveda pa ob tem še vedno ohranjajo lastno identiteto. Šiptarske mladenke so prve v izzvalnih oblačilih v šolah, mulci veselo pijejo alkohol (pa tudi njihovi očetje na gradbišču), svinjino imajo na jedilniku, in niso nobeni predstavniki islamskega fundamentalizma. V lidu/hoferju hodijo pa tastare (mame ali žene) ki so res še v tradicionalnih oblačilih in se pogovarjajo po šiptarsko (ker načeloma živijo v zaprtem krogu in niti ne znajo drugega) ampak kje je tendenca teh priselitev se čisto jasno vidi. Torej ti ljudje opuščajo lastno tradicijo, vero in vrednote ker jim je naš svet dejansko bolj všeč. Tako da daleč od tega da bi postali taki problem, vsaj ne tak kot se omenja v tej temi.
Jst sem hodil v srednjo šolo na jesenice pa vem da so kakšne punce na "žic-u" (šolski center SŠ) hodile z rutami na glavi, tudi v šolo. Na gimnaziji se sicer nobene ne spomnem okoli mojih generacij, sem jih pa videl kasneje ko mene ni bilo več v srednješolskih klopeh da so tudi tam take. Zunaj po kafičih, pločniku in štacunah pa je bil to normalen prizor. Tudi ni bilo nič posebnega, koneckoncev jesenice pa to.
Sedaj 25 let kasneje je pa očitno v LJ tole problem, se je za zamislit kam smo prišli s priznavanjem tujih kultur in strpnostjo.
Pa glede aktualne tematike. To kar sem sam doživel v talilnici kultur na gorenjskem je pač izhajalo še iz ideje bratstva in enotnosti. Različni narodi so se tolerirali in priznavali in se kljub temu lahko jasno nacionalno/versko izražali (so bili tudi vsi priseljenici iz istega federativnega okolja). Sedaj je ideja bratstva in enakosti skrajno levičarstvo in grdi komunizem, tako da nimaš kaj omenjat.
Najbolj zanimivo mi je recimo ko se sedaj na določenih območjih (kranj?) bojijo albancev pa ravno njihov val priselitev je tipičen val ekonomskih migrantov, ki zelo hitro prevzamejo navade in zanič kulturo naše (bilokakšne) države, seveda pa ob tem še vedno ohranjajo lastno identiteto. Šiptarske mladenke so prve v izzvalnih oblačilih v šolah, mulci veselo pijejo alkohol (pa tudi njihovi očetje na gradbišču), svinjino imajo na jedilniku, in niso nobeni predstavniki islamskega fundamentalizma. V lidu/hoferju hodijo pa tastare (mame ali žene) ki so res še v tradicionalnih oblačilih in se pogovarjajo po šiptarsko (ker načeloma živijo v zaprtem krogu in niti ne znajo drugega) ampak kje je tendenca teh priselitev se čisto jasno vidi. Torej ti ljudje opuščajo lastno tradicijo, vero in vrednote ker jim je naš svet dejansko bolj všeč. Tako da daleč od tega da bi postali taki problem, vsaj ne tak kot se omenja v tej temi.