Grelne svečke

igi

Guru
13. okt 2007
5.604
1.206
113
Celje
Kamelči, kar imej tiste žavbe, ne bo nič nucal. Sem bil pri majstru, je rekel, da je navoj čist fuč in nikakor ne more zagrabit. Bi moral razdreti ne vem kaj, da bi prišel zraven. Ni se mi sicer zdelo preveč zakomplicirano, ampak če dela, je ok. Sicer pa je povedal, da so svečke zaporedno vezane in je ta, ki je crknila zadnja, tako da je ok. Če bi bila prva, pa ne bi bilo ravno ok.

navoj je fuč in on ne more zagrabiti?
Navoj nima nič skupnega z delom, kjer se “zagrabi”. Zdaj ali si ti narobe napisal ali pa bi se te mojster rad znebil.
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
Jaz bi rekel takole....naj ti zdaj zamenja te 3 ki so se bp odvile....

4to pa do poletja namakaj z 50/50 mix Acetona in ATF....in se vmes vozi da vroč/hladen motor (svečka) poskrbi da se bo zaradi raztezanja kovin ATF olje lepo razmazalo po celem navoju svečke in bo poleti lepo spustila....

Imam 2 taka projekta za poleti....in jih zdaj vsak teden penzlam (tamala injekcija z iglo pa na vsako 2-3 kapljice) z tem mixom do poletja...

Seveda pa računam da bo to še vedno lahko pomenilo da, se bo ena (tista ta zakleta :)) utrgala in bo menjava namesto 100eur pač prišla 300-400eur (podiranje glave...nove dihtunge...ravnanje...roke)

Tko to pač je... :(
mas top produkt v spreju ravno za ta namen, za injektorje in grelne ven dajat, ful pohvalijo. Tudi ce bi jih prej malo nasprejal s freeze and release od Loctite zna pomagat ogromno. Se pa strinjam z aceton + ATF!!!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.085
5.659
113
Tudi ce bi jih prej malo nasprejal s freeze and release od Loctite zna pomagat ogromno.

Mam to...mislim da je od FROSCH-a...?

Ne vidim pa pointa.....ker ne moreš "zmrznit" komplet svečke....

Prvič je pregloboko....drugič pa glava odvaja (oz dovaja) toploto nazaj v tem primeru ker ma preveliko maso glede na, svečko....

Tko da...oljit z cimtanjšim oljem (razredčenim še z acetonom) in čakat da prodre čim globlje
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.085
5.659
113
Tkole zgleda pa vžig na 2 cilindra pri -11C :D

Pa ja mislim da bi ble mehanske šobe tud počas za porihtat....gre bp ker je EURO2 :oops:

IMG_20210209_225304.jpg
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.718
9.493
113
Gre za Iveco motor v obeh prinerih, če se ne motim. 3.0 je enostavno premočan, sploh za majstre, ki se hvalijo z 1300 obrati v klanec, pol pa sklopke in menjalniki ružijo. Tud 3.0 je treba prešaltat.
2.3 je zlata sredina, pri starejših je to 2.8. Ni pa tud 3.0 napačen, če je vse ostalo ok v kamperju.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.085
5.659
113
3.0 je bomba....navora za izvoz....edina stvar kot je že bilo omenjeno je da ga ne jajcaš pod obrati! Vozil bp 2leti.....naslednji šofer pa je zružil menjalnik v manj kot pol leta....

Lahko je bilo naključje (stil vožnje) lahko kilometri...

3.0 160 ima fix turbino in je zato bolj buletproof.....180 je imel/ima variabilno ki se rada zatakne....
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.718
9.493
113
Sej to je problem, preveč navora in poddimenzioniran menjalnik, se 2,3 dosti lepše ujame z menjalnikom. Sploh pri kamperju, kjer konstantno voziš max load. Vrhniški klanec v šesti gas v poden, kamper pa 4,2 tone, recept za dizaster. 2,3 ti tega niti ne pusti in si ga prisiljen zavrtet, moral bi pa oba seveda.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
3.0 je bomba....navora za izvoz....edina stvar kot je že bilo omenjeno je da ga ne jajcaš pod obrati! Vozil bp 2leti.....naslednji šofer pa je zružil menjalnik v manj kot pol leta....

Lahko je bilo naključje (stil vožnje) lahko kilometri...

3.0 160 ima fix turbino in je zato bolj buletproof.....180 je imel/ima variabilno ki se rada zatakne....
Koliko km? Ugibam +- 100.000. ;)

To je ena najboljših Fiatovih/Iveco mašin, takoj za legendo 2.8. Problem so tovarniški ROČNI menjalniki in ne mašina.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.085
5.659
113
Kupljen je bil z....hmmm.....magičnimi "150...180kkm" ne spomnim več ....pa lahko ti je jasno da je bil prevrten :) Jaz sem naredil še blizu 200kkm...
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.548
434
83
Mam to...mislim da je od FROSCH-a...?

Ne vidim pa pointa.....ker ne moreš "zmrznit" komplet svečke....

Prvič je pregloboko....drugič pa glava odvaja (oz dovaja) toploto nazaj v tem primeru ker ma preveliko maso glede na, svečko....

Tko da...oljit z cimtanjšim oljem (razredčenim še z acetonom) in čakat da prodre čim globlje
tega mehaniki res pohvalijo
Zmrzne/spusti od LOCTITE pa pri zamrznitvi zleze v mikropore, meni je omagal na zarjavelih vijakih turba in wastegate na starejsem avtu