Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Vpliva na garancijo ni, ker gre le za konfiguracijo modula. V vsakem primeru pa je možna povrnitev originalnega stanja brez vsakršnega sledu.
Tako je, to sicer piše tudi v zgornjem linku čisto spodaj v rdečem
.
Sicer pa iz prakse kar se tiče cornering lights: noben na servisu ne bo temu posvečal pozornosti oz. se s tem kakorkoli ukvarjal ali ugotavljal ali je to že serijsko ali ne. Recimo še z izključitvijo delovanja start/stop sistema se ne ubadajo
, pa to bistveno lažje ''pade v oči''.
Citat:
Uporabnik alpine pravi:
so razni mlinčki s 1.0, ki na AC pri 130km/h porabjo bistveno več, kot kak 1.6 motor.
Ne bi se ravno strinjal s tem in sicer iz preprostega razloga: 1.0 mlinčki so sodobnejši avtomobili, ki imajo bistveno daljša prestavna razmerja kot starejši 1.6 motorji. Večinoma tudi 6 prestav. Posledično se 1.0 mlinčki pri 130 km/h vrtijo z bistveno nižjimi vrtljaji, kot pa 1.6 ''starčki'', torej tudi poraba ne bo tako hudo visoka.
Zgolj primer: 1.6 75kW VAG ima pri 135 km/h 4200 vrtljajev. Sem prepričan, da imajo novi turbo mlinčki bistveno manj.
Seveda pa vedno obstajajo izjeme: recimo kakšen požrešen turbo motor in varčen 1.6 atmosferc. Ampak v povprečju bo tako, kot sem zgoraj napisal.