Golf 2 - bencin 1.3 - problemi v mrazu

KejsiStoner

Pripravnik
15. nov 2007
180
6
18
Cabo Verde
Čao!

Evo, podedoval sem en muzejski primerek golfa, letnik 88, dobrih 70 tisoč prevoženih kilometrov, praktično kot nov. Nobenih problemov, edino v takem mrazu kot je sedaj, mi nekaj zajebava. Avto je sicer garažiran, če pa je dalj časa na mrazu kot je trenutno, mi sicer brez problemov vžge, vendar moram potem v štantgasu dodajati plin, sicer mi avto crkne. V mrazu tudi sicer precej trese, ampak če se odpeljem na relacijo se avto segreje in je vse v redu. Če sem pa recimo v mestu, moram na semaforjih stalno dodajati gas, če ne ga lahko samo užigam.

Se komu kej sanja kaj bi lahko bilo? Jermeni, napenjalec, črpalka so bili menjali ene 3-4 leta nazaj, svečke, olje in filtri pa dobro leto nazaj, Je imel kdo kdaj podobne probleme?

hvala,
KejsiStoner
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
To se ima vplinjac?
poznam primere se z Golfa enke z takim motorjem in ima elektronski zaug. Treba je snet zracni filter in se s strani da nastavit malo visji zaug tako da pod prostim takom avto laufa malo z vecjim gasom . Ko se ogreje pa se obrati v prostem teku spet spustijo. Je pa taka okrogla plasticna zadeva noter je pa spirala
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Pelji spucat vplinjač k pravemu mojstru za vplinjače , ne k mazaču , ker je potreben čiščenja in po potrebi menjave kakšne ampule.....
če ti ni predaleč in če ne dobiš drugega gre moj glas Vrtaču na Visoko pri Kranju , ne hodi pa v Stražišče
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.076
6.923
113
pri taščici
imel zelo podoben probleme.(ker je tega že desetletje, pišem po spominu)
Ti avto ob vsakem hladnem vžigu "kašlja" sploh če močeneje pohodiš gas? (poleti ponavadi krajše obdobje, pozimi dlje)

Jaz sicer problema takrat nisem odpravil , sumil pa sem(ob odstranjenem pokrovu z. filtra) da mi je zaug loputo ob dodajanju gasa preveč zaprlo in je posledično avtu zmanjkalo zraka.
Kakšna pa je rešitev pa kot že rečeno ne vem natančno.

bral še enkrat: mogoče ima mac res prav, če pa imaš še moje "simptome" potem pa išči še rešitev za mojo težavo.
Meni mislim da avto v prostem teku ni ugašal, samo potegnit z mrzlim pa nisem mogel nikamor...
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

KejsiStoner

Pripravnik
15. nov 2007
180
6
18
Cabo Verde
Najprej hvala vsem. Ja, zadeva ima še fergazar, je pa res da ne vem v kakšnem stanju je. Motor nič ne kašlja, vžiga mi avto iz prve, vedno in povsod. Čez leto nikakršnih problemov, edino pozimi, tko ko temepratura pade po 5 stopinj.

Takrat pa kot omenjeno, obrati ful nihajo in po občutku postopoma padajo, če ne dodaš gas ti prej ali slej skrne. Motor pa turbo trese, kot da bi imel dizla pod havbo. TEžko razložim, ampak če ni prenosa se motor muči kot da bo umrl in tudi prej ali slej ugasne, pod obremenitvijo pa nobenega problema.

Pravite da je treba samo mešanico malo pojačati? Pa se to ne bo konkretno poznalo na porabi?
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.450
9.739
113
EU
Avtomatska loputa za mrzli zagon ti ne dela dobro.
Premika jo bimetalna vzmet, ki jo je potrebno nastaviti.
Prosti tek je tudi potrebno nastaviti malo višje.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
Kaže da majo zemoti podobne probleme
grin1.gif
http://www.cbc.rs/forum/viewtopic.php?f=337&t=45128

Rijesio sam svoj problem pa da prenesem o cemu se radilo.

Prvo sam uradio detaljno mjerenje reglera i ustanovio da je sve u granicama normale, bilo da su svi potrosaci u autu ukljuceni ili iskljuceni. S tim da se i dalje javljalo padanje napona kada se pusti gas, sa 14,3V na 13V.
Naravno mjerio sam s ugrijanim motorom jer kako sam i naveo gasi se kad je hladan.

Onda sam otisao kod majstora koji je ocistio karburator, i zamijenio mi jedan plasticni dio koji je ustvari vakum za sauh. Pokazao mi je u cemu je bio problem. U tom plasticnom dijelu je pukla gumena membrana, tako da vakum nije mogao otvoriti klapnicu dok je sauh ukljucen. Sa zatvorenom klapnicom motor se sam ugusi poslije minutu rada. Majstor je bio dobro raspolozen te kada je primijetio moje interesovanje pokazao sta koji dio radi i kako treba da radi. Dao mi upute kako mogu provjeriti vakume i membrane, te mi pokazao gdje se steluje ler gas, sauh i gdje su i cemu sluze ler dizna i dizna za zrak.

Sada motor radi perfektno, fino se cuje kada iskljuci sauh i kako se lijepo umiri poslije toga.
Ovim je rijesen i problem padanja napona kada motor radi u leru. Sada sve lijepo sija :).

Pozdrav


Sicer pa http://www.google.si/#hl=sl&q=golf+2+1.3+problem&start=0&sa=N&fp=c77c2aa6da072987
 
Nazadnje urejeno:

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Odsvetujem da kaj stelas sam po vplinjacu razeen pri elektricnem saugu, ker ce bos vplinjac razstelal bo cela stala.
Jaz sem imel pri Golf I vplinjac in vzig nastavljen tako da je avto imel belosivo izspusno cev, letel je ko sneta sekira, pozrl pa krepko cez 10l bencina in pod standgasom spoh ni laufal
grin1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.361
5.652
113
A to si odprl frgazar al zapru.......k še iz mopedčasov vem da je APN bl potegnu kdar mu je benza zmankval....kao original nastavlen frgazar daje kao prebogato mešanco......na malenkost bl revni pa bol leti...sam zna kao zaribat
smile-1.gif