Golf VI težave s sklopko?

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.311
631
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Fotru se je na morju zgodil zanimiv problem. Ko je startal avto in se hotel odpeljat iz parkinga mu je kar naenkrat popustila sklopka, torej popolnoma brez upora je pedal nagačil do konca in tam je ostala, hkrati pa so se mu prižgale vse lučke v armaturi. Seveda je takoj ugasnil avto. Nekaj minut kasneje ga je zopet prižgal in sklopka se je vrnila v normalen položaj in avto od tedaj spet vse normalno. Brez problemov je prišel tudi nazaj iz morja. Sicer bo avto itak peljal na pooblaščen servis, da mu pogledajo ampak vseeno me zanima, če je komu tukaj ta problem poznan. Avto je letnik 2013, prevoženih 68K, redno servisiran. Sklopka še ni bila menjana.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.869
5.136
113
Hm....
Da sklopka tak pade not je lahko samo luft v sistemu. Torej al cilinder spusti al pa zmanjka zavorne tekočine. Samo te tudi tak ostane. Se ne porihta samo.
Sklopka ga je nekaj minut kasneje počakala v zgornjem položaju al jo je sam gor potegno? Vse lučke je pretiravanje, ker sta se mu v bistvu dve (za nivo zavorne tekočine pa še kaj rdečega? al res vse lučke?
Daj za hec poglej nivo zavorne tekočine. Lahko, da je pod minimumom in je v sistem za sklopko luft cuknilo. Je foter takrat istočasno bremzal?
Druga mi ne pride na pamet.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony in Utisevalec

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.832
3.854
113
Fotru se je na morju zgodil zanimiv problem. Ko je startal avto in se hotel odpeljat iz parkinga mu je kar naenkrat popustila sklopka, torej popolnoma brez upora je pedal nagačil do konca in tam je ostala, hkrati pa so se mu prižgale vse lučke v armaturi. Seveda je takoj ugasnil avto. Nekaj minut kasneje ga je zopet prižgal in sklopka se je vrnila v normalen položaj in avto od tedaj spet vse normalno. Brez problemov je prišel tudi nazaj iz morja. Sicer bo avto itak peljal na pooblaščen servis, da mu pogledajo ampak vseeno me zanima, če je komu tukaj ta problem poznan. Avto je letnik 2013, prevoženih 68K, redno servisiran. Sklopka še ni bila menjana.

Premalo zavorne tekočine ali pa zrak v sistemu (lahko tudi od puščanja na nekem cilindru)?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.832
3.854
113
Hm....
Da sklopka tak pade not je lahko samo luft v sistemu. Torej al cilinder spusti al pa zmanjka zavorne tekočine. Samo te tudi tak ostane. Se ne porihta samo.
Sklopka ga je nekaj minut kasneje počakala v zgornjem položaju al jo je sam gor potegno? Vse lučke je pretiravanje, ker sta se mu v bistvu dve (za nivo zavorne tekočine pa še kaj rdečega? al res vse lučke?
Daj za hec poglej nivo zavorne tekočine. Lahko, da je pod minimumom in je v sistem za sklopko luft cuknilo. Je foter takrat istočasno bremzal?
Druga mi ne pride na pamet.

Lahko je tudi motor vmes crknil ker je vrnilo sklopko pa tega ni opazil, pač se prižgejo "vse lučke" takrat! ;)
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.869
5.136
113
To sem tudi razmišljal glede lučk ja, da mu je crkno, ker je brmzal.

Oziroma ja lahko je pač preprosto kateri od cilinderov hin. Pač neki taki feler, da je pol dalje delalo.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.293
3.404
113
Skupaj je olje za sklopko in zavore.
No zadnjič sem menjaval zavorno olje na 7. Prokleti pooblaščenci so pogubili gumi kapice od 2 odzračnilov in pred 2 leti menjali samo 50% zavorne tekočine, ker so od rje piknili pa jih je bilo strah odtegnit.
Tak se to dela na službenih avtih, vse naspol.
 
  • Haha
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.384
1.359
113
Na zapadu ništa novog. :rolleyes: Pred dvema mesecema sem imel na uradnem servisu suzukitaTM, in pojamBral, da zjutraj, ko grem iz garaže rikverc, grdo škripajo zadnje bremze in naj zrihtajo, tudi če ne gre na garancijo.

Bremze so razdrli (zaračunali nekaj dela, točno ne vem, kaj so naredili), in ekstra zaračunali še preizkus zavor na valjarjih (kar je za avto s 17k km popolnoma nepotrebno). Škripalo je še vedno.

Nekaj kasneje sem menjal letne gume, in se spomnil na internetni nasvet, da lahko škripa samo ščitnik diska. Ko sem imel dol zadnje levo kolo, sem ga malo pokrivil stran od kolesa. Narediti to še zadaj desno sem nato itak pozabil. In glej čudo: bremze zjutraj ne škripajo več... :valjamse:
 
  • Haha
  • Jezen sem
Reactions: Gonzo in CLIO15

Janch

GPS guru
Osebje foruma
7. jul 2009
7.311
631
113
v leru
navi-guru.blogspot.com
Hm....
Da sklopka tak pade not je lahko samo luft v sistemu. Torej al cilinder spusti al pa zmanjka zavorne tekočine. Samo te tudi tak ostane. Se ne porihta samo.
Sklopka ga je nekaj minut kasneje počakala v zgornjem položaju al jo je sam gor potegno? Vse lučke je pretiravanje, ker sta se mu v bistvu dve (za nivo zavorne tekočine pa še kaj rdečega? al res vse lučke?
Daj za hec poglej nivo zavorne tekočine. Lahko, da je pod minimumom in je v sistem za sklopko luft cuknilo. Je foter takrat istočasno bremzal?
Druga mi ne pride na pamet.

Ga bom zališal :)
Ampak itak po mojem ne ve več točno kaj se mu je zgodilo s pedalom potem in katere lučke so mu svetile, ker je paničar po naravi in ga je itak vse to v sekundi vrglo iz tira :D