Nek kos fotografske opreme se mi je delno pokvaril in proizvajalec mi je priznal menjavo z novejšim modelom.
Njihov proces je tak, da mi prvo pošljejo nov model, potem pa jaz v isto škatlo zapakiram okvarjen model in pošljem nazaj.
V emailu so omenili, da so ga označili kot "zamenjava/garancijski izdelek" in naj zaradi tega ne bi plačal carine in davka, a dvomim, da so naši na carini tako "kul".
Kakšen bi bil pravi postopek za slovensko carino, da res ne bom plačeval za novi produkt? Gre se za zadevo v vrednosti 600 USD in mi res ni do plačevanja, če se gre za menjavo izdelka.
Proizvajalca sem prosil, če lahko kak dan počaka s pošiljanjem, da razčistim kako točno naj izvedemo zadevo, a ker je bil njihov zadnji mail pred 7 urami, je mogoče, da so paket že poslali.
Hvala za pomoč.
Njihov proces je tak, da mi prvo pošljejo nov model, potem pa jaz v isto škatlo zapakiram okvarjen model in pošljem nazaj.
V emailu so omenili, da so ga označili kot "zamenjava/garancijski izdelek" in naj zaradi tega ne bi plačal carine in davka, a dvomim, da so naši na carini tako "kul".
Kakšen bi bil pravi postopek za slovensko carino, da res ne bom plačeval za novi produkt? Gre se za zadevo v vrednosti 600 USD in mi res ni do plačevanja, če se gre za menjavo izdelka.
Proizvajalca sem prosil, če lahko kak dan počaka s pošiljanjem, da razčistim kako točno naj izvedemo zadevo, a ker je bil njihov zadnji mail pred 7 urami, je mogoče, da so paket že poslali.
Hvala za pomoč.