Garancija za tehnične izdelke EU

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.288
1.218
113
www.adriamedia.si

To, ker piše, da je dvoletno jamstvo, ni jamstvo ampak pravica uveljavljanja stvarne napake. Jamstvo je nekaj drugega - "prostovoljna" oblika garnacije, ki ni obvezna in ki ima lahko veliko več pogojev in izključitev.
Grancija je pa prav napisano garancija.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Odlicna praksa proizvajalca. Jaz samo pravim, da bi oni lahko rekli, da popravilo stane 100€ in bi bili zakonsko kriti.
 

tin01

Pripravnik
31. okt 2007
418
17
18
Samo vprašam : kaj naredim, če mi prodajalec reče da je garancija potekla in se moram sam pobrigati za servisiranje ?

T
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Prodajalec? Nič. Če je pa uvoznik in obenem tudi serviser mu lahko rečeš, da je po zakonu dolžen nuditi servis in rezervne dele, ampak kot rečeno. Lahko ti tudi reče: prav, rezervni del je n-krat dražji od samega izdelka in to je to.
 

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Bistveno pri obvezni garanciji je, da zakon od proizvajalcev in njihovih distributerjev zahteva, da morajo zagotavljati servis in nadomestne dele ter ustrezne priklopne aparate ne samo med garancijsko dobo, ampak še najmanj tri leta po poteku garancijskega roka. To pravilo je za vse kupce tehničnega blaga zelo koristno, ker omogoča vzdrževanje izdelkov in tako zagotavlja daljšo uporabo.
 

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.241
1.380
113
To je res, vendar kot pa je nekdo zgoraj ze napisal. Ce zadeve vec ne popravljajo/nimajo delov/whatever, enostavno odgovorijo, da je strosek popravila kak 2kratnik novonabavne cene. Pa ne bo noben dajal popravljat.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Enostavni odgovor prodajalcev je za nepoučene, samo, da se vas rešijo.

Ja, kaj ima prodajalec s tem? In pa še enkrat, če ti serviser reče da je popravilo oz. rezervni del 10 kratnik cene novega, mu boš naredil kaj? Citiral 28. člen zakona, podsekcija 33, 2. odstavek, 3. vrstica kjer piše da je on grdi grdi goljuf?
 

VanZ

Guru
1. feb 2008
2.845
2.133
113
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več)

 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.288
1.218
113
www.adriamedia.si
Ja, kaj ima prodajalec s tem? In pa še enkrat, če ti serviser reče da je popravilo oz. rezervni del 10 kratnik cene novega, mu boš naredil kaj? Citiral 28. člen zakona, podsekcija 33, 2. odstavek, 3. vrstica kjer piše da je on grdi grdi goljuf?

Če je očitno, da se s tem izogiba določilom zakona, to ni legalno. In taka fora s 10x predragimi rez. deli je pač čisto izogibanje.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Ja, če je očitno. Verjetno se strinjava, da je to zelo težko določiti in v zakonu nikjer ne pise, da mora biti rezervni del smiselno vrednoten. Samo povem, da tukaj je velik loophole
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.045
999
113
....sem vzel v roke 1 navodila , ki so bila ravno pri roki,...., v navodilih so tudi grancijski pogoji, kjer med drugim piše:
Proizvajalec je po poteku gar.dobe DOLŽAN zagotavljati servisiranje in nadomestne dele za obdobje 3 leta po preteku garancije.

Torej ima servis da POPRAVI. Popravljeno pa mora biti tista stvar, ki sem jo jaz dal na servis z vsemi kozmetičnimi napakami , ser št. itd,.....itd.....
Lahko pa mi dajo novo če hočejo.

Zadeva je taka, da dober trgovec(proizvajalec), ti bo ugodil (takoj kot so meni dali tiso igračo---ne vem kdoje častil rgovec ali proizvajalec, me niti ne zanima),......mutibarič pa bo mutil. Pač jih lahko prijaviš inšpekciji, ZPS ,...izd......in več ko bodo mutili več prijav lahko pričakujejo .......in ukvarjanje s takimi zadevami zna biti dražje, kot da vsake toliko časa "častijo" kakšno stvar......ki so jo po zakonu dolžni !
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.045
999
113
Ja, kaj ima prodajalec s tem? In pa še enkrat, če ti serviser reče da je popravilo oz. rezervni del 10 kratnik cene novega, mu boš naredil kaj? Citiral 28. člen zakona, podsekcija 33, 2. odstavek, 3. vrstica kjer piše da je on grdi grdi goljuf?
Ali poznaš to iz prakse (mislim na astronomske cene rez.delov)?.....dvomim , da se tega kdo poslužuje, ...ker tudi če bi se , se verjento ne bi dolgo.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
3.045
999
113
Na računu ni nič. Se pa enaka ščetka še vedno prodaja in tam piše, da je samo 1 leto garancije. Kar je po mojem mnenju, v nasprotju z veljavno zakonodajo.

T
Kaj ti piše v garanciji (papirnata,oblika, ki si jo dobil zraven ščetke)?

pa še to ....sem opazil na MV , da jim piše tudi za ORAL-B(BRAUN) da imajo 1leto garancije, čeprav jo že proizvajalec, da 2 leti + za dodatno leto lahko podalšaš če registriraš produkt.
 
Nazadnje urejeno:

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Ali poznaš to iz prakse (mislim na astronomske cene rez.delov)?.....dvomim , da se tega kdo poslužuje, ...ker tudi če bi se , se verjento ne bi dolgo.
Ja, poznam iz prakse. Vzemimo za primer, da si uvozil eno kitajsko robo. Po zakonu si dolzen se 3 leta zagotavljati rezervne dele. Zadeva je čang šlang gadget v vrednosti 40€. 90% stvari dela 5 let bp, oz. jih ljudje niti ne uporabljajo. 7% se jih pokvari v gar. Roku in to zamenja z novo ali vrnes kupnino. Vedno se pa najde 1% (ponavadi kaksen zelo poseben osebek), ki pride po 2,5 letih h tebi in rece, da zeli da mu jo popravis. Ti mu pomudis vracilo kupnine, ampak on zeli delujoc izdelek. Se pravi mu reces, da bo popravilo 100€, on se strinja, najdes na ebayu ta izdelek rabljeb za 10€, ga kupis, presraufas komponente v njegovega in pobases 90€. In ja, govorim iz lastnih izkusenj. Pustimo ali je to moralno sporno ali ne, samo povem, kako stvari potekajo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf

corsol

Guru
11. mar 2010
3.045
999
113
Ja, poznam iz prakse. Vzemimo za primer, da si uvozil eno kitajsko robo. Po zakonu si dolzen se 3 leta zagotavljati rezervne dele. Zadeva je čang šlang gadget v vrednosti 40€. 90% stvari dela 5 let bp, oz. jih ljudje niti ne uporabljajo. 7% se jih pokvari v gar. Roku in to zamenja z novo ali vrnes kupnino. Vedno se pa najde 1% (ponavadi kaksen zelo poseben osebek), ki pride po 2,5 letih h tebi in rece, da zeli da mu jo popravis. Ti mu pomudis vracilo kupnine, ampak on zeli delujoc izdelek. Se pravi mu reces, da bo popravilo 100€, on se strinja, najdes na ebayu ta izdelek rabljeb za 10€, ga kupis, presraufas komponente v njegovega in pobases 90€. In ja, govorim iz lastnih izkusenj. Pustimo ali je to moralno sporno ali ne, samo povem, kako stvari potekajo.

Ok, si mu ustregel in je zadovoljen,.....se mi pa ne zdi tako zelo (moralno)sporno glede na to, da mu je bila ponujena vrnitev kupnine(ki pa jo je zavrnil).
Menim, da se 99% ljudi namesto servisa strinja z vrnitvijo kupnine(ali z novim enakovrednim izdelkm).....1% pa ja , verjamem da so tudi posebneži.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Guinness

luciano

Guru
3. okt 2011
1.858
886
113
MB
Za popravljeno blago hočem imeti specifikacijo popravila, tako odpadejo govorice koliko bo stalo popravilo.
 

Guinness

Guru
2. jul 2008
4.090
2.861
113
Za popravljeno blago hočem imeti specifikacijo popravila, tako odpadejo govorice koliko bo stalo popravilo.

Ok, pa vzemiva popravilo recimo računalniške miške v vrednosti 40€. Diagnoza bo crknjeno stikalo na levem gumbu, menjava stikala 30€. Ti se boš s tem strinjal, servis bo vzel stikalo iz rabljene miške in ti ga zamenjal s tem. Na popravilo ti seveda velja nova garancija, ti boš pa od servisa zahteval kaj? Da ti pokaže račun in embalažo od novega mikrostikala?