Garancija na zamenjani izdelek?

simon_m34

Fizikalc
25. jul 2007
464
31
28
44
MB
Pa ki to kupujete? Da si trgovine svoje zakone pišejo glede garancije? Embalaža pa res nima veze, da se izdelek da v garancijsko popravilo..
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
5.838
2.303
113
Bom kar tukaj napisal izkušnjo z Mimovrste od tega meseca:
- marca sem kupil na Mimovrste low cost pečico za eno najemniško stanovanje, ki pa se je še urejalo. Pečico sem zmontiral brez da bi jo podrobno pregledal in septembra je žena ob končnem čiščenju stanovanja "prijavila", da vrata pečice ne stojijo odprta, ampak se sama zapirajo. :oops1: Pogledam bolj natančno in na vratih manjka notranje steklo - no cel notranji del vrat, ki ga sicer lahko tudi odstraniš za čiščenje.
Čekiram kaj mi je narediti in seveda prijavim na Mimovrste stvarno napako. Po navodilih pošljem vso dokumentacijo in oni po kakih 3 dneh predajo servisu nalog za ogled aparata in podajo mnenja za stvarno napako. No servis je iz LJ, ima pa v Lendavi pooblaščenca za SV Slovenijo, tudi MB. Kakorkoli, serviser je hitro pregledal stvar in poslal na servis predlog da se pečica zamenja z novo. Servis je v cca 5 dnevih na Mimovrste poslal od dobavitelja odobren predlog/potrdilo za zamenjavo za novo.
Zdaj pa nastopi zaplet: identično pečiso so imeli do 29.9. na akciji (enaka kot moja cena) in zalogi, Mimovrste pa je meni odobril dobropis 30.9., ko A: ni bila več na zalogi in B: ni bila več v akciji.
V mojem zahtevku za stvarno napako sem zahteval popravilo (dobavo manjkajočih vrat) ali zamenjavo za novo oz. drugo primerno.

Sedaj se že 5 dni nategujemo - oni hočejo vračilo denarja, jaz zahtevam novo pečico. Kdo ima prav?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
5.838
2.303
113
Vic je v tem, da bo čez dva do pet dni spet na zalogi in po višji ceni, zato mi je logično da silijo z vračilom denarja.

Ko je bila na zalogi pred cca 1 tednom sem jih prosil, da dajo eno "na stran" za mojo menjavo, pa se delajo gluhe. Sploh na telefon ne dobiš drugega kot "študente v klicnem centru".
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.533
-1.386
63
Ok, potem počakaj nekaj dni z odgovorom. Ko bo spet na zalogi, ne bodo imeli druge izbire. Lahko se sklicuješ na zakon o varstvu potrošnikov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

simon_m34

Fizikalc
25. jul 2007
464
31
28
44
MB
Z dobropisom ali vračilom kupnine je zadeva rešena. Ne rabijo zamenjati artikla - to je samo njihova dobra volja.
Zna biti da imajo z novo dobavo višjo nabavno ceno in 100% ne bodo šli v minus na račun stranke.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
5.838
2.303
113
Z dobropisom ali vračilom kupnine je zadeva rešena. Ne rabijo zamenjati artikla - to je samo njihova dobra volja.
Zna biti da imajo z novo dobavo višjo nabavno ceno in 100% ne bodo šli v minus na račun stranke.
Dobavitelj jim je odobril zamenjavo, torej jih njihova nabavna vrednost nič ne prizadene.

Čudno da konkurenca še kar prodaja enak model po enaki ceni kot MV dva tedna nazaj.
 

simon_m34

Fizikalc
25. jul 2007
464
31
28
44
MB
Ponavadi so naše spletne trgovine čudne in ne dajo 0 na želje kupcev. Zaposleni pa delajo generično po navodilih. Sem imel podoben primer, ko sem hotel zamenjavo artikla pa so mi dali dobropis. Za njih zakonsko rešeno. Celo aparat so mi pustili obdržati..