Garancija na zamenjani izdelek?

simon_m34

Fizikalc
25. jul 2007
462
31
28
44
MB
Pa ki to kupujete? Da si trgovine svoje zakone pišejo glede garancije? Embalaža pa res nima veze, da se izdelek da v garancijsko popravilo..
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
5.836
2.302
113
Bom kar tukaj napisal izkušnjo z Mimovrste od tega meseca:
- marca sem kupil na Mimovrste low cost pečico za eno najemniško stanovanje, ki pa se je še urejalo. Pečico sem zmontiral brez da bi jo podrobno pregledal in septembra je žena ob končnem čiščenju stanovanja "prijavila", da vrata pečice ne stojijo odprta, ampak se sama zapirajo. :oops1: Pogledam bolj natančno in na vratih manjka notranje steklo - no cel notranji del vrat, ki ga sicer lahko tudi odstraniš za čiščenje.
Čekiram kaj mi je narediti in seveda prijavim na Mimovrste stvarno napako. Po navodilih pošljem vso dokumentacijo in oni po kakih 3 dneh predajo servisu nalog za ogled aparata in podajo mnenja za stvarno napako. No servis je iz LJ, ima pa v Lendavi pooblaščenca za SV Slovenijo, tudi MB. Kakorkoli, serviser je hitro pregledal stvar in poslal na servis predlog da se pečica zamenja z novo. Servis je v cca 5 dnevih na Mimovrste poslal od dobavitelja odobren predlog/potrdilo za zamenjavo za novo.
Zdaj pa nastopi zaplet: identično pečiso so imeli do 29.9. na akciji (enaka kot moja cena) in zalogi, Mimovrste pa je meni odobril dobropis 30.9., ko A: ni bila več na zalogi in B: ni bila več v akciji.
V mojem zahtevku za stvarno napako sem zahteval popravilo (dobavo manjkajočih vrat) ali zamenjavo za novo oz. drugo primerno.

Sedaj se že 5 dni nategujemo - oni hočejo vračilo denarja, jaz zahtevam novo pečico. Kdo ima prav?
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
5.836
2.302
113
Vic je v tem, da bo čez dva do pet dni spet na zalogi in po višji ceni, zato mi je logično da silijo z vračilom denarja.

Ko je bila na zalogi pred cca 1 tednom sem jih prosil, da dajo eno "na stran" za mojo menjavo, pa se delajo gluhe. Sploh na telefon ne dobiš drugega kot "študente v klicnem centru".
 

aljoman

Majstr
16. dec 2013
2.533
-1.387
63
Ok, potem počakaj nekaj dni z odgovorom. Ko bo spet na zalogi, ne bodo imeli druge izbire. Lahko se sklicuješ na zakon o varstvu potrošnikov.