Garancija - dobropis - menjava

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.265
113
tebi še zdaj ni jasno da ti serviser nima kaj vračati denarja, lahko ti popravi ali zamenja za identično, če je dobre volje oz če v tem vidi izhod lahko ponudi tudi boljšo, če se z ničemer od tega ne strinjaš greš na point of sale po denar... ti pa tukaj celotno štorijo o tem kako je nek servise zanič ker ni hotel narediti nekaj kar mu ni treba
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
<<<< Bi zahteval takega z Raid, USB, Fw...

Tudi jaz bi zahteval enakega ali boljšega, pa ni važno, ali ga Avtera uvaža ali ne. Ga bodo pač kupili drugje. Ti samo najdi ustreznega in o tem obvesti Avtero. V nasprotnem primeru zahtevaj vračilo kupnine.
-------------
Meni je po enem letu crknil disk iz Hoferja 750 GB . Ker po njihovem popravilu še vedno ni delal priključek, sem ga vrnil nazaj. Skupaj je trajalo 50 dni. S poslovodkinjo sem se dogovoril, da disk vseeno prevzamem (me niti ni zanimalo, če sedaj dela, ker je potekel rok 45 dni) ga skupaj z računom prinesem k njej. Ona mi je vrnila 99,99 EUR, kolikor sem pač takrat dal za disk.
smile-1.gif


Sem pa bil v tel. pogovorih precej prepričljiv v smislu, da je funkcija diskov da delujejo, problem izgube podatkov, zanesljivosti in izgubi zaupanja v disk, če traja popravilo izven zakonskih rokov.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.265
113
pa ljudje božji nehejte mamile jest, serviserjem je kristalno jasno kaj in kako morajo narediti... in ločite že enkrat reakcijo na prodajnem mestu in na servisu, ti si kupil na hoferju in tam tudi reklamiral in tvoja prepričljivost ni imela nič z reakcijo hoferja saj je jasno kaj pravi zakon o varstvu potrošnika
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
tebi še zdaj ni jasno da ti serviser nima kaj vračati denarja, lahko ti popravi ali zamenja za identično, če je dobre volje oz če v tem vidi izhod lahko ponudi tudi boljšo, če se z ničemer od tega ne strinjaš greš na point of sale po denar... ti pa tukaj celotno štorijo o tem kako je nek servise zanič ker ni hotel narediti nekaj kar mu ni treba


Servis je zanič ker sem moral 3x pošiljat grafo in še to podrobno opisat napako da so potem ugotovili da grafična res ne dela. Pa to je ena od mnogih neumnosti, ki sem jih imel z Avterinimi nesposobneži.

Torej po tvojem to ni delo servisa ?
Kaj pa potem je delo servisa ?
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Pri tebi imam občutek, da si kot uporabnik "nesposoben", glede na to da si imel že mnogo problemov oziroma opravka z njimi
smile-1.gif

Samo enkrat sem imel stik z njimi in so mi stvar popolnoma korektno zrihtali- pravzaprav sem bil še celo presenečen nad pozitivnim odzivom
smile-1.gif

Na temo:
Z računom, bi bilo lažje uveljavljati razliko med mnogo boljšim izdelkom.
Ker sem imel podoben problem, in ko sem s3e dokopal do računa se v BB ni bilo problem zmeniti za mnogo boljši izdelek z mojim doplačilom, čeprav bi mi lahko v roku priskrbeli primerljiv izdelek z malenkost boljšo konfiguracijo na servisu.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik Sergio81 pravi:
Pri tebi imam občutek, da si kot uporabnik "nesposoben", glede na to da si imel že mnogo problemov oziroma opravka z njimi
smile-1.gif

Samo enkrat sem imel stik z njimi in so mi stvar popolnoma korektno zrihtali- pravzaprav sem bil še celo presenečen nad pozitivnim odzivom
smile-1.gif

Na temo:
Z računom, bi bilo lažje uveljavljati razliko med mnogo boljšim izdelkom.
Ker sem imel podoben problem, in ko sem s3e dokopal do računa se v BB ni bilo problem zmeniti za mnogo boljši izdelek z mojim doplačilom, čeprav bi mi lahko v roku priskrbeli primerljiv izdelek z malenkost boljšo konfiguracijo na servisu.

Probleme sem imel samo zaradi njihove nesposobnosti. Zgleda da sem preveč pričakoval od servisa. To da se ventilator ni vrtel na grafični je verjetno moja napaka. Saj sem kot nekak bog pričakoval da jo bodo ugotovili, sploh ne vem zakaj sem jo pisal če so slepi tam...
Pa tudi da moram na računalnik čakati 5 tednov in ga 2x tja pošiljat, ker se ob vklopu le-tega oglasi tako lepa melodija vgrajenega zvočnika, ki piska napako na napajalniku:

1short beep :System normal
2 short beep :CMOS Error
1 long beep and 1 short beep :Memory error
1 long beep and 2 short beep :Graphic card error
1 long beep and 3 short beep :AGP error
1 long beep and 9 short beep :Memory Error
Continuous long beep :Memory not correctly installed
Continuous short beep :power supply unit failed

Da je piskalo to zadnje menda ni težko ugotoviti... 1minuta googla najde napako... Avterini pametnjakoviči je v 4 tednih nena in ga lepo pošljejo nazaj, kao da so menjali disk in testirali ram. Ampak računalnik ob vklopu spet začne svojo melodijo...
S tem da je serviser podal pametno izjavo da nismo priklopili tipkovnice na računalnik in je zato piskalo...
Glede na to da se že 13+ let ukvarjam s temi mlinčki mi menda ni potrebno pojasnjevati da je bilo vse priklopljeno. Oni pa njihove pametne garancijske nalepke.


Se opravičujem če od serviserja pričakujem da bo znal uporabljat oči (nevrteč ventilator ?), in znal uporabljat uhe in google (piskanje napake). Pa to še niso vse njihove zgodbice. Kar se mene tiče bi bil otroški vrtec bolj uporaben kot oni.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.265
113
predvsem zelo zanimivo se mi zdi da po vseh teh letih še vedno kupuješ pri njih...
 

Sergio81

Fizikalc
29. jul 2007
1.651
0
36
V oblakih
Tole še meni ni popolnoma jasno, in to še z garancijsko nalepko, ki kot predvidevam preprečuje vse posege v škatlo, po 13tih letih igračkanja
smile-1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
predvsem zelo zanimivo se mi zdi da po vseh teh letih še vedno kupuješ pri njih...


Jaz zase kupujem drugje, če se da, predvsem v Avstriji... Čeprav imamo v Sloveniji dosti boljši zakon za zaščito potrošnikov kot zgoraj. Mislim pa da ti dobro veš da so oni glavni uvoznik za večino stvari... in se jim je kot takim nemogoče izogniti. In mene predvsem kličejo tisti, ki imajo probleme z compi. Jaz pa postavim diagnozo oziroma popravim če se da.

Še vedno nisi povedal kaj je po tvoje delo računalniškega servisa. Glede na to da praviš da to ni popravljanje računalnikov, komponent...
 
Nazadnje urejeno:

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik Sergio81 pravi:
Tole še meni ni popolnoma jasno, in to še z garancijsko nalepko, ki kot predvidevam preprečuje vse posege v škatlo, po 13tih letih igračkanja
smile-1.gif

In kje sem napisal da sem kupil jaz in je bila moja škatla ?
Mene so samo poklicali da rešim napake.
Sklepam da si celo zaposlen tam da jih tako vneto zagovarjaš.

Še enkrat se opravičujem če od serviserjev pričakujem da imajo oči in ušesa in zrno pameti.
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik AndrejD pravi:
Citat:
Uporabnik netko pravi:
tebi še zdaj ni jasno da ti serviser nima kaj vračati denarja, lahko ti popravi ali zamenja za identično, če je dobre volje oz če v tem vidi izhod lahko ponudi tudi boljšo, če se z ničemer od tega ne strinjaš greš na point of sale po denar... ti pa tukaj celotno štorijo o tem kako je nek servise zanič ker ni hotel narediti nekaj kar mu ni treba


Servis je zanič ker sem moral 3x pošiljat grafo in še to podrobno opisat napako da so potem ugotovili da grafična res ne dela. Pa to je ena od mnogih neumnosti, ki sem jih imel z Avterinimi nesposobneži.

Torej po tvojem to ni delo servisa ?
Kaj pa potem je delo servisa ?

Sem pozabil omenit da sem kartico oddal v trgovino. Poklicali so me pa iz servisa, kjer se prvo niti predstavili niso.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.265
113
se sploh ne čudim da imaš probleme saj si poleg tega da si očitno nesposoben tudi nepismen... še zdaj namreč trdiš in sprašuješ po stvari, ki ni bila izrečena. Rekel sem namreč da naloga serviserja ni vračanje denarja ampak da je to naloga prodajnega mesta... in glej ga zlomka baje si na prodajnem mestu celo bil in še enkrat glede na to da mogoče zgoraj omenjena razloga vseeno nista resnična potem očitno nimaš odnosa oz nisi dovolj informiran o zakonu o varstvu potrošnika
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
se sploh ne čudim da imaš probleme saj si poleg tega da si očitno nesposoben tudi nepismen... še zdaj namreč trdiš in sprašuješ po stvari, ki ni bila izrečena. Rekel sem namreč da naloga serviserja ni vračanje denarja ampak da je to naloga prodajnega mesta... in glej ga zlomka baje si na prodajnem mestu celo bil in še enkrat glede na to da mogoče zgoraj omenjena razloga vseeno nista resnična potem očitno nimaš odnosa oz nisi dovolj informiran o zakonu o varstvu potrošnika

Katero stvar trdim in katera ni bila izrečena ?

Se še vedno delaš neumnega ali ne znaš brat. Rekel sem da je naloga servisa da mi popravijo napravo. Ti pa trdiš da to ni delo servisa. To da mi servis ne rabi vračat denarja in je to naloga prodajalca kateri mi je napravo prodal, vema oba in se nehaj delat neumnega. In verjemi da zelo dobro poznam zakon o varstvu potrošnikov.

Zdaj pa že povej kaj pol je delo servisa, če to ni popravilo ?
Delaš na Avteri ?
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.265
113
ufff sori šele zdaj sem opazil - štajerc si in ne boš nikoli razumel... lahko pa mi pokažeš kje sem napisal, da delo servisa ni popravilo oz zamenjava

ne delam na avteri
 
Nazadnje urejeno:

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
ufff sori šele zdaj sem opazil - štajerc si in ne boš nikoli razumel... lahko pa mi pokažeš kje sem napisal, da delo servisa ni popravilo oz zamenjava

ne delam na avteri

S tem da sploh ne komentiraš "strokovnega" popravila servisa. Ampak se spravljaš da sem napisal da mora servis vrniti denar. Kar pa ni res.
Toliko o tvoji nepristranskosti. Še vedno mislim da delaš za Avtero, glede na to da spregledaš bistvo in se spravljaš na neko podrobnost, za katero oba vema kako stoji.


In katero stvar trdim in ni bila izrečena ?
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.971
2.265
113
repliciral si avtorju teme do katerega so po prebranem postopali v okviru zakona, ti pa si začel zgodbo v kateri si dokazal, da brez inšpektorja nisi zmožen sebi v prid rešiti situacije... to je to in še enkrat z avtero nimam opravka na tak način kot ti misliš... če bi ti imel namen pomagati bi avtorju povedal kaj mu je za storiti, tako si pa povsem nekonstruktivno kot je za slovenceljne navada izlil svojo zgodbo zaradi katere ne morš že leta spati...
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.231
1.393
113
Citat:
Uporabnik netko pravi:
repliciral si avtorju teme do katerega so po prebranem postopali v okviru zakona, ti pa si začel zgodbo v kateri si dokazal, da brez inšpektorja nisi zmožen sebi v prid rešiti situacije... to je to in še enkrat z avtero nimam opravka na tak način kot ti misliš... če bi ti imel namen pomagati bi avtorju povedal kaj mu je za storiti, tako si pa povsem nekonstruktivno kot je za slovenceljne navada izlil svojo zgodbo zaradi katere ne morš že leta spati...


Avtorju teme sem samo povedal kakšne probleme zna Avtera narediti. In je najhitrejša pot da se obrne na tržni inšpektorat. Mogoče nisem direktno povedal, ampak mislim da se je dalo izbrati iz tega dogodka. Žal pri njih ne gre brez inšpektoratov ker iz meni neznanega razloga preveč je** stranke. Bi bil dosti bolj vesel če bi šlo brez inšpektorata ampak žal... In zadnji dogodek je star manj kot mesec. In malo me je res odneslo iz teme, ampak je nekdo zahteval odgovore.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.501
768
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
V bistvu niso postopali v okviru zakona... ker najprej so mi ponudili nekaj, kar je na zalogi... en disk 1TB, ki ima samo USB2.0 priklop... Takega imam tudi doma... in sem dal zanj pred parimi meseci 109€ ... torej najcenejsa mozna varianta ... Potem, ko sem rekel, da sem takrat dokaj drag disk vzel zaradi FW800 in RAID, so pa rekli, da potem pride v postev tisti, ki ima FW800 in nima RAID... pride pa sele predvidoma po 15 januarju ... Upam,d a najdem racun, da bom lahko sel po novem letu na Avtero po disk in ga reklamiral pri prodajalcu ...

Ce bi mi ponudili varianto z 2TB, bi spregledal tudi to, nima RAID ... Bomo videli, kaj in kako bo ...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.464
441
83
Se strinjam, niso postopali v skladu z zakonom.

Možnosti sta dve - popravilo diska, kar je bolj teoretična možnost, ki se ne izplača ne tebi, ne uvozniku, ne serviserju... torej nikomur.

In praktična - dobil boš nov disk, ki bo po vseh karakteristikah (vsaj) enakovreden staremu. Ne čudim se, da so te želeli na hitro odpraviti z zamenjavo, ki je ustrezna le z vidika gigabajtov. Čudi pa me, da pri temu vztrajajo, sploh če si govoril z nadrejenim referenta. Ker zavračanje zamenjave z ustreznim izdelkom (čeprav je 3x dražji), je nesmiselno. Ker: je še zmeraj cenejše od prve možnosti in ker se za pomoč dejansko lahko obrneš na potrošniške org. in / ali tržni inšpektorat, kar bo za podjetje tudi bistveno dražje.

Račun ne igra vloge, dovolj je izpolnjen garancijski list (je pa fino, če ga imaš).

Tehnično gledano bi lahko izsilil celo kaj več - če najdeš top model, ki ima npr. edini enako velikost ohišja / barvo / podstavek / lučko.... kot stari disku in vztrajaš, da je to zate pomembna lastnost
smile-1.gif