Hm, hm.
Si bom vzel 10 minut časa in ti strukturirano odgovoril na tale bullshit, potem se grem pa raje naprej LED lučkam posvetit.
Mi lahko prosim linkaš, kje sem napisal, da je VAG grupa nekaj najboljšega, kar se lahko v življenju zgodi? Ali, da sem napisal, da je VW jamstvo boljše kot Ford jamstvo in da je Ford jamstvo zanič?
Ker če ti ne znaš brati in smatraš moje pisanje kot hvalo VAG grupe in njihovega ''jamstva'', potem si žal funkcionalno nepismen.
Jaz ti pišem le, da ni nateg, če nekaj podpišeš, kar nisi prebral, ampak si si sam kriv za to. In da ne posplošuj dejanja enega VW dealerja na vse, ker se nekateri dejansko trudijo. Vedno imaš tudi možnost podati pritožbo na uvoznika, da se še on vključi, če z nečim nisi zadovoljen, ne pa da le lapaš čez celotno znamko. Poleg tega imaš v krogu Ljubljane x dealerjev h katerim bi lahko šel.
Ti pa ploskam, da si s svojim ravnanjem pokazal dealerju (money talks).
Še toliko glede mojih VAG uberavtov in uber jamstva. Tole sem napisal v svojem drugem postu v tej temi (jup, VAG je uber, to je moj moto):
Greva počasi: zakaj bi menjali avte? Zakaj jih pa sedaj menjate? Zakaj ne bi vsakemu sodelavcu privoščil novega avtomobila? Zakaj se mora nekdo, ki se vozi malo, sedaj usesti v avto s 100.000 km? Je to pošteno?
Da ti naštejem nekaj negativnih lastnosti TVOJE odločitev kot direktorja in lastnika:
iz situacije, ko je nekdo vozil največ 2 leti staro vozilo, ste sedaj prišli na situacijo, da bodo v eni točki vsi vozili 4 leta stara vozila? Katero vozilo misliš, da je bolj varno? Ker v prejšnjem sistemu jih je recimo pol vozilo (največ dve leti) star model, ostali pa novega. Sedaj, če si zadel tajming pravi, boste vsi vozili 4 leta stara vozila. Ja, res super skrb za zaposlene.
Naprej: vidiš, sedaj se moraš ubadat z jamstvi, prej se ti ni bilo treba. Sedaj moraš (BI MORAL) brati drobni tisk, prej bi pripeljal avto na servis in ga prevzel popravljenega in se ti ne bi bilo treba ''dogovarjat'' za jamstvo, itd.
Sedaj pa na komentar o kolektivu, ki sem ga podal. Moje izkušnje kažejo, da če je kolektiv ZDRAV in DOBER, potem večinoma NI zavisti glede modelov vozil. Pač enkrat en dobi nov model, tisti en mesec pred njim pa starega, drugič drugi. 2 leti je drobiž za to preživet, sistem je jasen, pravila so jasna in PIKA. TI si to zavist izpostavil kot največji problem in oprosti, ampak ne mi potem pisat o ne vem kako dobrem kolektivu. Ker te zavisti (razen redkih izjem) v kolektivu, kjer vse štima, enostavno ni. In ja, sem tudi jaz imel služben avto, pa v kolektivu ni čisto vse 100% štimalo, ampak razen zelo redkih budal, nihče ni bil zavisten glede avtomobilov, ker je vedel, da je vse by the book in bo tudi on enkrat ''imel srečo'' in bo nabasal na nov model. Pa ne samo to: nekateri so si celo želeli star model, ker so si ga lahko zaradi omejitve v budgetu, nabasali do amena z opremo, medtem ko so bili novi modeli (pač takoj ni nekih hudih dodatnih popustov, razen standardnih za veliko stranko) manj opremljeni.
Aja, se pa ta zavist in problemi začnejo, če se pravil NE spoštuje, torej se nekomu, ki se recimo bolj prilizuje šefom, da nov model, čeprav bi mu recimo po pravilih pripadal stari. Takrat se pa vsi vžgejo ja in nastane borba. Ampak tako sposoben manager in lastnik tako uspešnega podjetja, tega seveda ni delal. Ali pač?
Še glede odkupa: a se samo meni zdi, da se z lažmi enostavno zapletaš?
Aja, zaposleni lahko odkupijo in temu primerno skrbijo za avtomobile. In potem zaradi mojega predloga, pa bi bil to problem. Povej to tistemu, ki dela malo km na leto in potem avto z recimo 20.000km zamenja z avtom s 100.000km od kolega, ki dela pač veliko km letno. Saj si napisal, da se sedaj avtomobili rotirajo, a ne?
Še ena zadeva: torej, če prav razumem, ste zaradi spremembe politike vozil s strani korporacije šli na 4 leta? Hkrati si pa ti direktor in lastnik podjetja. Hm, si torej ti korporacija, ker si lastnik? Ali korporacija diktira car policy v tvojem podjetju? Mnjah. To bi bil pa prvi primer za katerega sem slišal. Vem, da te recimo ''mehko opomnijo'', da je primerno, da prideš z določenim voznim parkom na sestanke ali k strankam, če predstavljaš multinacionalko (torej si njen partner, zastopnik, whatever), nikakor pa, da moraš v TVOJEM podjetju avtomobile menjavat na 4 leta in ne na 2 leti. Čisti bullshit.
Nikakor ti nisem in ti tudi ne bom diktiral, katera vozila ti voziš ali tvoji sodelavci v tvojem podjetju. Napisal sem le, da spoznaš partnerstvo, ko kaj zaškripa in ne, ko vse laufa. To je pa to.
Vse ostalo kar si napisal v tem odstavku (razen prvega stavka) je pa po mojem mnenju lepo natolcevanje nekoga, ki s tem opravičuje svojo odločitev. Sploh zadnji stavek glede X5, mafijcev in drogerašev. Čestitam. Upam, da se bolje počutiš.
Še sklepni komentar: meni vse te nekonsistentnosti v tvojih postih, ki si direktno nasprotujejo, enostavno kažejo na to, da nekdo trola in laže.
Ker, nisem še slišal, da bi se nekdo z ultra uspešno firmo in ne vem koliko zaposlenimi, ki nabavlja vozni park 30-ih vozil hvalil, da ne rabi brat drobnega tiska pri pogodbi za 700k EUR (30x 20.000+ EUR na avto v povprečju). Namreč on res ne rabi, ker se kot lastnik in direktor ne bo ukvarjal s tem na svojem nivoju (le na koncu bo požegnal, pa morda še šel na kosilo z direktorjem pooblaščenca), definitivno bo pa imel nekoga, ki bo celoten postopek spravil do podpisa in le ta bo tudi temeljito PREBRAL IN RAZUMEL vse pogoje, tako o opremi, vozilih, servisih, garancijah, jamstvih, nadomestnih vozilih in še čem.
Pa lepo trolanje naprej.