garancija / best buy?

as21

Pripravnik
18. dec 2007
787
21
18
Ko ze ravno omenjas hladilnik?
Ali sem naregnjen ker moj A ne vem koliko plusov porabi dobrih 40% vec elektrike od deklarirane. Sicer zdaj cakam da bo spustil duso, ampak v vseh teh letih se je pa.tudi elektrime ze nekaj nabralo. Za ene pol novega poceni hladilnika. Pa ta sploh ni bil.poceni (nekih slabih 700evrov ce imam prav v spominu)
ne nisi bil nategnjen ker:
1. niti ne veš koliko A plusov ima
2.ker poraba zavisi tudi od načina uporabe (notranja temp/zunanja temp/št odpiranj vrat/lokacija v prostoru itd).
3.ker je deklarirana poraba tam zato, da lahko konkurenčne modele primerjaš med seboj v enakih pogojih.

nategnjen bi bil, če bi bil hladilnik na testu "prilagojen" in bi prikazoval napačne podatke.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
ne nisi bil nategnjen ker:
1. niti ne veš koliko A plusov ima
2.ker poraba zavisi tudi od načina uporabe (notranja temp/zunanja temp/št odpiranj vrat/lokacija v prostoru itd).
3.ker je deklarirana poraba tam zato, da lahko konkurenčne modele primerjaš med seboj v enakih pogojih.

nategnjen bi bil, če bi bil hladilnik na testu "prilagojen" in bi prikazoval napačne podatke.
1.Na pamet res ne vem koliko ima plusov, ce te mocno zanima po pogooglaj
Gorenje rk6357e
Meril sem (tudi) v casu dopusta kjer je bilo v celem tednu brez odpiranja, pa je prisla zgornja razlika. Sicer je se ene 5-10% zraven.
Hladilnik je sicer na sobni temperaturi, temperatura pa nastavljena po "normativu" (6,-18), s tem da oba malo goljufata. Hladilnik na vrhu ima celo okoli 10.
"Turska" skrinja merjena z istim merilcem je precej blizu deklarirani porabi. Tako da sumim da so bili v Velenju ze malo bolj kreativni pri razumevanju standarda meritev. Kot VAG.
 

jest5

Guru
18. avg 2007
26.003
-8.655
113
Hladilnik imaš pa zabit do stene in slabo kroženje zraka preko hladilnih reber:fredi:

Postavi ga na sredo sobe, pa bodo številke štimale
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.435
973
113
Hm, hm.
Si bom vzel 10 minut časa in ti strukturirano odgovoril na tale bullshit, potem se grem pa raje naprej LED lučkam posvetit.

Mi lahko prosim linkaš, kje sem napisal, da je VAG grupa nekaj najboljšega, kar se lahko v življenju zgodi? Ali, da sem napisal, da je VW jamstvo boljše kot Ford jamstvo in da je Ford jamstvo zanič?
Ker če ti ne znaš brati in smatraš moje pisanje kot hvalo VAG grupe in njihovega ''jamstva'', potem si žal funkcionalno nepismen.
Jaz ti pišem le, da ni nateg, če nekaj podpišeš, kar nisi prebral, ampak si si sam kriv za to. In da ne posplošuj dejanja enega VW dealerja na vse, ker se nekateri dejansko trudijo. Vedno imaš tudi možnost podati pritožbo na uvoznika, da se še on vključi, če z nečim nisi zadovoljen, ne pa da le lapaš čez celotno znamko. Poleg tega imaš v krogu Ljubljane x dealerjev h katerim bi lahko šel.
Ti pa ploskam, da si s svojim ravnanjem pokazal dealerju (money talks).
Še toliko glede mojih VAG uberavtov in uber jamstva. Tole sem napisal v svojem drugem postu v tej temi (jup, VAG je uber, to je moj moto):




Greva počasi: zakaj bi menjali avte? Zakaj jih pa sedaj menjate? Zakaj ne bi vsakemu sodelavcu privoščil novega avtomobila? Zakaj se mora nekdo, ki se vozi malo, sedaj usesti v avto s 100.000 km? Je to pošteno?
Da ti naštejem nekaj negativnih lastnosti TVOJE odločitev kot direktorja in lastnika:
iz situacije, ko je nekdo vozil največ 2 leti staro vozilo, ste sedaj prišli na situacijo, da bodo v eni točki vsi vozili 4 leta stara vozila? Katero vozilo misliš, da je bolj varno? Ker v prejšnjem sistemu jih je recimo pol vozilo (največ dve leti) star model, ostali pa novega. Sedaj, če si zadel tajming pravi, boste vsi vozili 4 leta stara vozila. Ja, res super skrb za zaposlene.
Naprej: vidiš, sedaj se moraš ubadat z jamstvi, prej se ti ni bilo treba. Sedaj moraš (BI MORAL) brati drobni tisk, prej bi pripeljal avto na servis in ga prevzel popravljenega in se ti ne bi bilo treba ''dogovarjat'' za jamstvo, itd.

Sedaj pa na komentar o kolektivu, ki sem ga podal. Moje izkušnje kažejo, da če je kolektiv ZDRAV in DOBER, potem večinoma NI zavisti glede modelov vozil. Pač enkrat en dobi nov model, tisti en mesec pred njim pa starega, drugič drugi. 2 leti je drobiž za to preživet, sistem je jasen, pravila so jasna in PIKA. TI si to zavist izpostavil kot največji problem in oprosti, ampak ne mi potem pisat o ne vem kako dobrem kolektivu. Ker te zavisti (razen redkih izjem) v kolektivu, kjer vse štima, enostavno ni. In ja, sem tudi jaz imel služben avto, pa v kolektivu ni čisto vse 100% štimalo, ampak razen zelo redkih budal, nihče ni bil zavisten glede avtomobilov, ker je vedel, da je vse by the book in bo tudi on enkrat ''imel srečo'' in bo nabasal na nov model. Pa ne samo to: nekateri so si celo želeli star model, ker so si ga lahko zaradi omejitve v budgetu, nabasali do amena z opremo, medtem ko so bili novi modeli (pač takoj ni nekih hudih dodatnih popustov, razen standardnih za veliko stranko) manj opremljeni.
Aja, se pa ta zavist in problemi začnejo, če se pravil NE spoštuje, torej se nekomu, ki se recimo bolj prilizuje šefom, da nov model, čeprav bi mu recimo po pravilih pripadal stari. Takrat se pa vsi vžgejo ja in nastane borba. Ampak tako sposoben manager in lastnik tako uspešnega podjetja, tega seveda ni delal. Ali pač?

Še glede odkupa: a se samo meni zdi, da se z lažmi enostavno zapletaš?
Aja, zaposleni lahko odkupijo in temu primerno skrbijo za avtomobile. In potem zaradi mojega predloga, pa bi bil to problem. Povej to tistemu, ki dela malo km na leto in potem avto z recimo 20.000km zamenja z avtom s 100.000km od kolega, ki dela pač veliko km letno. Saj si napisal, da se sedaj avtomobili rotirajo, a ne?

Še ena zadeva: torej, če prav razumem, ste zaradi spremembe politike vozil s strani korporacije šli na 4 leta? Hkrati si pa ti direktor in lastnik podjetja. Hm, si torej ti korporacija, ker si lastnik? Ali korporacija diktira car policy v tvojem podjetju? Mnjah. To bi bil pa prvi primer za katerega sem slišal. Vem, da te recimo ''mehko opomnijo'', da je primerno, da prideš z določenim voznim parkom na sestanke ali k strankam, če predstavljaš multinacionalko (torej si njen partner, zastopnik, whatever), nikakor pa, da moraš v TVOJEM podjetju avtomobile menjavat na 4 leta in ne na 2 leti. Čisti bullshit.


Nikakor ti nisem in ti tudi ne bom diktiral, katera vozila ti voziš ali tvoji sodelavci v tvojem podjetju. Napisal sem le, da spoznaš partnerstvo, ko kaj zaškripa in ne, ko vse laufa. To je pa to.
Vse ostalo kar si napisal v tem odstavku (razen prvega stavka) je pa po mojem mnenju lepo natolcevanje nekoga, ki s tem opravičuje svojo odločitev. Sploh zadnji stavek glede X5, mafijcev in drogerašev. Čestitam. Upam, da se bolje počutiš.

Še sklepni komentar: meni vse te nekonsistentnosti v tvojih postih, ki si direktno nasprotujejo, enostavno kažejo na to, da nekdo trola in laže.
Ker, nisem še slišal, da bi se nekdo z ultra uspešno firmo in ne vem koliko zaposlenimi, ki nabavlja vozni park 30-ih vozil hvalil, da ne rabi brat drobnega tiska pri pogodbi za 700k EUR (30x 20.000+ EUR na avto v povprečju). Namreč on res ne rabi, ker se kot lastnik in direktor ne bo ukvarjal s tem na svojem nivoju (le na koncu bo požegnal, pa morda še šel na kosilo z direktorjem pooblaščenca), definitivno bo pa imel nekoga, ki bo celoten postopek spravil do podpisa in le ta bo tudi temeljito PREBRAL IN RAZUMEL vse pogoje, tako o opremi, vozilih, servisih, garancijah, jamstvih, nadomestnih vozilih in še čem.

Pa lepo trolanje naprej.

Se ne mislim prerekat s teboj. Ocitno imas zaposlenih vec sodelavcev kot jaz in bolje poznas zadeve. Nisi pa se slisal, da korporacija podeli (proti placilu seveda) fransizo fransizojemalcu, kjer pac moras upostevati dolocene pogoje. Kar se tice menjave vozil na 4 leta. Gre za odlocitev, ki smo jo sprejeli skupaj z uporabniki, ki bodo ta vozila po poteku pogodbe odkupili. Glede na to, da se spoznas na vse, gotovo poznas razlog.

Ko se odprl podjetje sem bil sam. Deklica za vse. Danes bi si lahko privoscil z lahkoto tajnico in ne vem kaj se vse. Pa si ne. Letalske karte si sam kupujem. Kave si v podjetju kuham sam. Pa se kaksnemu sodelavcu, ce je treba. Imam pac drugacen nacin vodenja. Nisem slovenski kapitalist, ker tega ne rabim. Verjamem pa, da zadeve ne razumes, kot je ne razume povprecen zaplankan Slovenec (in btw. sem cistokrvni Slovenec). Ko bos sel pa enkrat malo po svetu in spoznal se kaj drugega kot Lasko pivo in burek, bos razumel. Pa ne rabis dalec, samo malo pojdimna Svedsko pogledat.

Ti zelim vse dobro. Morda bos nekoc tudi ti svoj posel naredil tako uspesen, da bos prodajal fransizo drugim. V USA imas npr. sejem, ker se lahko predstavis kot fransizodajalec. Verjamem, da se bom v tvojih postih kaj naucil od tebe.

Pa lep vikend ti zelim.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.949
6.845
113
pri taščici
Hladilnik imaš pa zabit do stene in slabo kroženje zraka preko hladilnih reber:fredi:

Postavi ga na sredo sobe, pa bodo številke štimale
Skrinja ki ima realno porabo po normative je bistveno bolj zabita. Hladilnik je pri balkonskih vratih in vsaj od te strani popolnoma odprt.z drugebstrani je pa res pult z omaricami. Nad hladilnikom ni nicesar.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.071
3.559
113
41
Lj
Izvzet je akumulator 2 leti in radio (2 ali 3 leta) mislim da se nanaša na CD pogon. Pa pač tiste stvari, ki so podvržene normalni uporabi. zavorne ploščice, metlice brisalcev...
Kar imam izkušenj so mi do sedaj v garancijskem obdobju vse brez tezav zamenjali. Pri zdajšnjem se je rolo prtljažnika občasno zatikal pa plastični nosilci prtljažnika so se na nekaterih mestih za 1mm dvignili in je bila špranja
Pri prejšnjem je pa prebijal kabel za svečke pa naslon voznikovega sedeža je dobil luft.
V bistvu mora avto ob petemu letu tako delat in izgledat kot 1.dan. Tisto, če ga sam malo počohaš itak ne velja :)

Tudi Kia ima na radio 3 leta. Očitno veliko crkujejo, drugače bi dali 5/7 let. In fora je da to ni več radiji kot tisti stari, ko si kupil novega za 100€, ampak je radio hkrati tudi navigacija, bluetooth, android povezava, vzvratna kamera, itd. In najbrž zamenjava takega "radia" stane par k evrov.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.071
3.559
113
41
Lj
Ja, za par jurjev ti ga kia proda.
Ona ga ne kupila z manj kot 100 evrov

Vsekakor, saj tako jez večino rezervnimi deli.

Ampak dajmo še kaj o garancijah reči. Se pravi Mazda ima po novem 6 let namesto 5 kakor vem. VW & co imajo še vedno 2 + 2, in pa mislim da lahko še 2 doplačaš za masten denar.

Kako je pri Oplu, Peugeout? Kaj pa Toyotinih 10 let jamstva je za kaj? Jaz sem malo bral brošuro in nisem mogel ugotoviti ali krijejo LED luči ali ne, ker menjava le teh je svinjsko draga.
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.532
68
48
Kranj
Pri citroenu je 2+3....Tiste 3 je samo za električno mehanske dele mi je razložil serviser. Če se bo sedež začel guncat ali tesnilo vrat odstopil recimo to ne krijejo. Glejte samo tisto kar piše garancija 5,6,7 let pa še to ne krije vse...avtoradio ali akumulator je samo 2 leti
 
  • Všeč mi je
Reactions: LeQuack