Še enkrat: nategnil te je točno tisti trgovec/prodajalec in ne VW.
Še enkrat: v pogojih je jasno napisano, kakšni so pogoji JAMSTVA. Če ti ne ustreza, ga pač ne vzameš in servisiraš vozila na 30.000km ali 2 leti. In GARANCIJA 2 leti ti normalno velja.
In ja, zadeva ni ravno ''optimalna'', ampak to je pravica uvoznika, da on določi pogoje. To je isto, kot da bruhaš čez njih, ker je recimo cena za DAB 300 EUR... Noben te ne sili, da ga vzameš, in če ti to ne ustreza (ali pa doplačilo in pogoji jamstva) greš lepo drugam. Konkurence je dovolj.
In še tole: tisto VW jamstvo ni, da praktično nič ne krije. To je tipično posploševanje nekoga, ki s tem opravičuje/potrjujejo svojo drugačno izbiro. In ja, se zavedam, da NE krije vsega, ampak precej pa.
To je seveda tvoje popolnoma legitimno mnenje. Kot rečeno, konkurence je dovolj in fajn je, da ste zadovoljni z njo. Se pa zavedaj, da se ta ''kakovost'' izkaže, ko pride do problemov.
Mi lahko razložiš, kako ste imeli težave z jamstvom, ki kao nič ne krije, če so bili vsi avtomobili še v garanciji, ko ste se jih znebili?
Ali gre morda za rent-a-car? Čeprav ti se ponavadi menjujejo na pol leta.
Se enkrat. Drobnega tiska nisem bral. Priznam moja/nasa napaka. Sem pa peicakoval vec koreltnosti od njih.
Ja, avti se menjani na dve leti, ker so na poslovni najem. Avti se niso nabavljali vsi na enkrat, zato tudi menjava vozil ni bila na enkrat, torej na dve leti.
Potem se nam je dogajalo, da je nekdo dobil Passata, ki je bil akualen model, cez pol leta pa je prisel facelift. V realnosti pa “problemi” med zaposlenimi, eden je dobil aktualen model, cez pol leta nekdo drug favelift ali pa v primeru primeru pri Golfu, ko je eden dobil Golf VI, nekdo, ki je pogodba iztekla tri mesece kasneje pa Golf VII.
Ker je bila potem slaba volja med zaposlenimi smo se potem v nekem trenutku odlocili, da pogodbe za najem podaljsamo, da se zadnjemu potece najem in potem menjami vsa vozila naenkrat. Tukaj se je zgodilo, da so bila nekatera stara tudi tri in pri ene parih, ce se ne motim skoraj 4 leta.
Nisem rekel, da jamstvo nic ne krije. Je pa bistveno slabsa od FORDa. In ne, ne povelicujem FORDa. Ga ne vozim. Nekajkrat sem se peljal v Mondeu kot sopotnik, to ke vse. Vem pa, da so imeli v firmi vsi najprej dolge nosove in polno godrnanja, ko smo rekli, da menjami znamko. Zdaj pa nihce ne bi sel vec nazaj. So zelo zadovoljni, vsi po vrsti pravijo, da se avto bolje pelje, da avtomatski menjalnik lepse prestavlja in predvsem (kar je meni pomembno, za ostalo se ne sekiram) imamo z njimi bistveno manij problemov. Bistveno. Pa nas je to skrbelo, ker se bodo sedaj avti menjali na 4 leta, ne vec na 2 (odlocitev korporacije, ne lokalna odlocitev). Ce se prav spomnim - ne me drzat za besedo - nismo imeli se cisto nic, razen rednih servisov, pa neke seevisne akcije, ki je bila narejena v casu rednega servisa.
Poskodbe karoserije ne upostevam, se zgodi.
Edino, kar procakujem malo slabe volje pri zaposlenih je, da jim bomo avte med seboj menjali. Eni naredijo letno 20k kimometeov, drugi pa 100k kilometrov. Prej to ni bila tezava, ko so se menjala na 2 leti, daj pa bomo po enem letu tistemu, ki naredi npr. 20k kilometrov avto zamenains tistim, ki jih naredi 100k kilometrov.
Se enkrat; nisem noben vernik ne FORDa in ne VW. Avto imam za vozit in gledr na to, da avto kupim nimam nibenega namena delati neke reklame za svojo odlocitev o znamki. Povem pa naglas, da je VW precenjen, vsaj jaz tako mislim.
Ne vem pa, kaksen je vpliv proizvajalca na servis, ampak Summit v Ljubljani je znanstvena fantastika za Bravnicarjevo in Autodelto. Ne govorim samo strogo glede servisiranja, amoak odnos zaposlenih, prijaznost... kavica, taksi ce rabis prevoz, rogljicki, nasmejani zaposleni... morda se komu to zdi neumno, meni ne. Mi je pomembno kaksni so zaposleni, ker tudi sami delamo veliko na svojih sodelavcih. In sem preprican, da zadovoljen zaposlen bolje dela - v tem primeru skrbi za nasa vozila.