[Formula 1] VN Italije - Monza

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Torus pravi:
Še enkrat dirka se začne v nedeljo, v soboto so pa kvalifikacije. Drugače se pa dirkaški vikend začne ponavadi v petek razen za VN Monaca se začne v četrtek.

Da je Hamilton začel z 15 mesta si je najbrš kriv sam. Pač zajebal je.


LP
Torus

Nema smisla se ukvarjat s nekom ki je polapismen
 

Torus

Fizikalc
17. mar 2008
584
42
28
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
Citat:
Uporabnik Torus pravi:
Hmm....zanimivo da se kvalifikacijem reče kvalifikacije in ne dirka. Pa tudi pravila so pisana tako za kvalifikacije kot za dirko. In zdaj ti tukaj nekaj soliš pamet.

Če pa šteješ tako kot ti, moraš potem štet še vse proste treninge v ta seštevek
bonk.gif

Prosti treningi ne prinesejo nic h koncnemu rezultatu. Zares se zacne v soboto popoldne. Tista ura je navadno bolj pomembna kot ura in pol v nedeljo. Ce bi se samo stelo kdo v nedeljo prehiti vec dirkacev, bi se v soboto vsi borili za start iz zadnje vrste. Ce startas iz prvih dveh/treh vrst nimas kaj za prehitevat. Prej bojo tebe drugi.

OOOOOO kdo bo pa nastavu avto? Sam? Teta Fortuna?

Ravno zaradi nastavitev bolida so ti prosti treningi. In če jih pogledaš z drugačno lučjo so ravno ti najpomembnejši dejavnik dirke.

LP
Torus
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Citat:
S kvalifikacijami se določa štartni vrstni red na dirki.

aplauz.gif
Tocno.
In te kvalifikacije so zelo pomembne. V monzi so jih nekateri zelo zanemarili.

Ja. Dirkaski vikendi se zacenjajo ze ob petkih. Samo tisto gre samo za preskusanje proge, nastavitev... Vse je usmerjeno na soboto in nedeljo popoldne. Te tri ure so tiste, ki vplivajo na koncni rezultat. Ce si v petek zadnji, imas se cisto vse moznosti za zmago. Ce si v soboto popoldne zadnji, si zapravil ze skoraj vse moznosti za zmago. Realno z dobrim avtom lahko racunas samo se na mesta med tockami.
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
Kolikokrat si ze videl v petek na vrhu nekoga, ki ga potem ni bilo nikjer ne v soboto in ne v nedeljo? Takrat ne ves kaj testirajo. Nekateri so bol polni, nekateri manj. Nekateri posvecajo vec pozornosti gumam, drugi testirajo hitrost v nekem delu...

Kot sem napisal. Vse je priprava na soboto popoldne, ko se zacne zares.
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Lecter pravi:
Citat:
S kvalifikacijami se določa štartni vrstni red na dirki.

aplauz.gif
Tocno.
In te kvalifikacije so zelo pomembne. V monzi so jih nekateri zelo zanemarili.

Ja. Dirkaski vikendi se zacenjajo ze ob petkih. Samo tisto gre samo za preskusanje proge, nastavitev... Vse je usmerjeno na soboto in nedeljo popoldne. Te tri ure so tiste, ki vplivajo na koncni rezultat. Ce si v petek zadnji, imas se cisto vse moznosti za zmago. Ce si v soboto popoldne zadnji, si zapravil ze skoraj vse moznosti za zmago. Realno z dobrim avtom lahko racunas samo se na mesta med tockami.

Se strinjam da so kvalifikacije zelo pomembne, ampak so še vedno samo kvalifikacije in ne dirka. Mogoče lahko rečemu kvalifikacijam del dirke v Indycarju kjer se dobi točka za pole position. U F1 pa so kvalifikacije še vedno samo razpored dirkačev na štartu na dirki , kar seveda je zelo pomembno, a to ni dirka.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.352
766
113
Dobr ga dirkate, ni kaj. Je komu kaj zrasel ta čas?
 
Nazadnje uredil moderator:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
V današnji F1 so kvalifikacije že polovico dirke, če ne še več.

Zlo, zlo, zlo redko se spremeni vrstni red na dirki, če pa se že spremeni, pa se mogoče za par mest. Do sprememb samo prihaja zaradi tehnični napak, človeških faktorjev ali nenadnih sprememb vremena.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Varno je že od leta 94'

Torej polnih 14 let brez smrtne žrtve.

Če nekateri tako uživate v polomljeni pločevini in dirkanju na vse...izberite katero drugo vrsto motošporta, F1 pač ni to, kar je včasih bila. Je pa hvala bogu ogromno motošporta na voljo.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
.......
Kdo je hamiltonu kriv, da je v kvalifikacijah dosegal tako obupne case? Takrat je bil na stezi tudi Coulthard z red bullom in vec kot 2 sekundi hitrejsimi casi.
Kdo mu je kriv, da je startal iz 15 in je zato moral prehiteti nekaj srednje hitrih dirkacev, v pocasnejsih bolidih, da je prisel do tock?
.......
Tukaj se motiš. Hamiltona je delno zayebalo moštvo, ki ga je na začetku Q2 poslalo na stezo z vmesnimi gumami za dež. Ko so mu zamenjali gume časa ni več popravil, delno si je kriv tudi sam, Massa se je v Q3 uvrstil povsem pri koncu Q2 - se pravi, da se je dalo.
Kimi se je zayebal sam, ko je v prvem hitrem krogu v Q2 naredil napako, kasneje pa v močnejšem dežju ni popravil rezultata, podobno kot Hamilton.

Po mojem mnenju ne Kimi, ne Lewis ne blestita v dežju. V Spaju sta oba naredila po dve napaki (Lewis eno na začetku, ko ga prehiti Kimi), za Kimija je bila druga napaka usodna. Tudi to, da se je Massa na koncu Q2 uvrstil med 10, Kimi in Lewis pa ne, marsikaj pove.

Hamilton je blestel v prvi polovici dirke, ko so razmere ustrezale nastavitvam njegovega dirkalnika. Dobre pogoje je izkoristil do konca, za kar mu gre vsa pohvala. Kimiju so razmere bolj ustrezale na koncu.

Še enkrat: zvezda Monze je Vettel, ostali so igrali stranske vloge in/ali statirali. Še enkrat, škoda, da je Borduaisu odpovedal dirkalnik.
 

Lecter

Pripravnik
26. jul 2007
598
0
16
V redu napisano. Samo glede tistih gum:

Hamilton po kvalifikacijah:
“It was a joint decision to go out on wet-weather tyres at the start of Q2 – partly mine and partly my engineers’,” explained the Briton.
“We thought it was the right way to go at the time because it was getting drier, but the grip level was poor so I came in and switched to extremes.

Ni ga mostvo samo poslalo z inter gumami. Kaksne zeli in kaksne so razmere na progi je najbol vedel sam. Kmalu je videl, da se je ustel in se je vrnil po extreme. Massa ni bil takrat nic na boljsem. Tudi izven 10. V q3 se je kvalificiral pozno. Takrat so tudi ostali vozili na extreme in niso uspeli, ceprav je bilo mozno (Coulthard, Hamilton, Raikkonen)
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Citat:
Uporabnik slvn pravi:
.......
Kdo je hamiltonu kriv, da je v kvalifikacijah dosegal tako obupne case? Takrat je bil na stezi tudi Coulthard z red bullom in vec kot 2 sekundi hitrejsimi casi.
Kdo mu je kriv, da je startal iz 15 in je zato moral prehiteti nekaj srednje hitrih dirkacev, v pocasnejsih bolidih, da je prisel do tock?
.......
Tukaj se motiš. Hamiltona je delno zayebalo moštvo, ki ga je na začetku Q2 poslalo na stezo z vmesnimi gumami za dež. Ko so mu zamenjali gume časa ni več popravil, delno si je kriv tudi sam, Massa se je v Q3 uvrstil povsem pri koncu Q2 - se pravi, da se je dalo.
Kimi se je zayebal sam, ko je v prvem hitrem krogu v Q2 naredil napako, kasneje pa v močnejšem dežju ni popravil rezultata, podobno kot Hamilton.

Po mojem mnenju ne Kimi, ne Lewis ne blestita v dežju. V Spaju sta oba naredila po dve napaki (Lewis eno na začetku, ko ga prehiti Kimi), za Kimija je bila druga napaka usodna. Tudi to, da se je Massa na koncu Q2 uvrstil med 10, Kimi in Lewis pa ne, marsikaj pove.

Hamilton je blestel v prvi polovici dirke, ko so razmere ustrezale nastavitvam njegovega dirkalnika. Dobre pogoje je izkoristil do konca, za kar mu gre vsa pohvala. Kimiju so razmere bolj ustrezale na koncu.

Še enkrat: zvezda Monze je Vettel, ostali so igrali stranske vloge in/ali statirali. Še enkrat, škoda, da je Borduaisu odpovedal dirkalnik.

Hamilton se je sam zajebo ker voznik reče katere gume hoče. Takrat so ble razmere boljše za gume za rahel dež, ampak niso očitno poslušali vremenske napovedi oziroma so mislili da naliva še ne bo tak hitro in bodo lahko odpelali en hiter krog. Zal temu ni blo tako.

Hamilton v mokrem ? Ce je kje dokazal da je hiter, je to na mokrem. Na vseh deznih dirkah lani in letos je bil v dezju dalec najhitrejsi. Kvalifikacije v Monzi niso pokazatelj, ker dezne gume je zelo tezko ogret v takem nalivu , ostali so nardili s temi gumami ze krog po rahlo mokri progi in so jo spravli na optimalno temparaturo, tega pa Hamilton ni mogel glede na to da je na progi zapelal v najhujšem nalivu. Massa in Raikkonen sta prej šla na extreme gume kot Hamilton v Q2
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Zdaj pa se ne spomnim kje, ampak v prvi dežni dirki je bil hamilton porazen. Morda se bo kdo od vas spomnil.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Kaj pa vem, dandanes je več nastavitev dirkalnika kot pa odlična vožnja. Še posebaj v okoliščinah, kot so bile v monzi. Drugo je, če bi bil nonstop hud dež.

Na pamet se spomnim monaca, a tam je boljše vozil sutil, dokler ga ni kimi skeglal.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik novaa pravi:
massa se je v najhujšem nalivu uspel popravit na šesto mesto

Massa se je popravil v najhujšem nalivu... ampak takrat so tudi vsi ostali top10 dirkači začeli z istih pogojev. Recimo Vettel, ki je dobil pole, je bil v Q3 tok hiter, kot Kimi, ki je bil 14. v Q2. Bolj me je fasciniralo, da je Massa v Q2 prilezel do 10. mesta, glede na to, da tud on ni imel ravno briljantne taktike....