Ne 16°C niti ne 14°C ampak 2-4°C oz. bo verjetno treba gledat po meritvi zunanje temperature 33°C (Meteo France, kateri oskrbuje ekipe s podatki) in NE 37°C po FIA meritvi.
Pri hajdfeldu 2 in 3°C
Kubica 3 in 4...
To je tako neprecizno da je joj! Prvič maš xyz različnih meritev temperature zraka, drugič obupno lokacijo senzorja, tretjič nesmiselnost dejanja ipd...
Še en stavek glede "nesmiselnosti", Shell se BORI in vlaga ogromno v razvoj da fefafiju dostavi optimalno gorivo in maziva, ki kdaj ne doprinesejo niti 0.5% več moči. Kako misliš da ne bi ekipe potem držale benza na točni meji odstopanja če pa prinese xyz zastonj konjev.
Odgovor: Ne prinese teh konjev, ker je v avtu takoj druga temperatura goriva! Z do 4°C pravijo "strokovnjaki", da ne prinese omembe vredne moči, sicer pa nesmiselno debatirat o tem, ker se benz v avtu takoj segreje in tistih začetnih nekaj stopinj ne pomeni prav NIČ.
V FIA pravilniku piše, da noben bencin V dirkalniku ne sme odstopat za več kot 10°C pod temperaturo okolice (6.5.5). Če znaš brat boš opazil povdarjen V....FIA ne meri V avtu ampak na DNU točilne naprave.
FIA ne zmore dokazat svojih meritev oz. vpoštevat napisanega zakona, ker nimajo podatkov iz tanka.