[Formula 1] VN Avstralije - Melbourne

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
Eh. Šmorn.
smirk-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Men bi bla sanjska sezona sam kaj ko je moj pijanček pri rdečih in "moram" navijat za rdeč dirkalnik.
jezen.gif


Drugače sem pa tudi jaz že dooolgo wiljams fan, pa Honda fan, pa newey admirerer ipd....
stupid-1.gif
Tko da navijam za vcel grid.

Kot napisano ne prenesem Heidfelda, pa fetla zarad baby šumi for, čeprav je čist fajn pub.
nahrung002.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nkol mu " balaaaaanccceeee" ne štima, kr na kozlajne mi gre, RTL ga pa šopa k šumija.

Zmer je neki drucga krivo za njegov neuspeh luzer na kvadrat.

Protest willyja je potrjen prot ferrariju in redbullu.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
kaj je zdaj je večina danes goljufala sam brawn ne? Pa tut tak ga niso mogli dobit? Delajo nekaj tut proti ferrariju!
bonk.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma sej to so malenkosti...

Ne spomnim se kater dirkalnik sem gledal iz onboard posnetka mislim da reno, je sprednje krilce tko krivilo v vse smeri da je joj.

Sicer pa ne vem zakaj tega niso pogruntal v četrtek, ko se te zadeve pregledujejo.
stupid-1.gif
Sicer so pa to malenkosti za stotinke ne pa za kake desetinke kot difuzorji.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
a je na netu kje kak posnetek kjer bi bilo razloženo bolj kako ima brown v primerjavi z ostalimi narejen ta difuzor?
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Kilaza mostev:

1. Jenson Button 664.5kg
2. Rubens Barrichello 666.5kg
3. Sebastien Vettel 657kg
4. Robert Kubica 650kg
5. Nico Rosberg 657kg
6. Felipe Massa 654kg
7. Kimi Raikkonen 655.5kg
8. Mark Webber 662kg
9. Nick Heidfeld 691.5kg
10. Fernando Alonso 680.7kg
11. Kazuki Nakajima 680.5kg
12. Heikki Kovalainen 690.6kg
13. Sebastien Buemi 675.5kg
14. Nelson Piquet 694.1kg
15. Giancarlo Fisichella 689kg
16. Adrian Sutil 684.5kg
17. Sebastien Bourdais 662.5kg
18. Lewis Hamilton 655kg
19. Jarno Trulli 660kg
20. Timo Glock 670kg
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
pa na f1magazinu imate lepo razloženo... še opisan je pravilnik in njegova luknja
samo trenutno ne najdem kje točno :p
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
Od oka..: visina pod lampo naj ne bi smela bit vec, kot 175 mm.. In tako so eni skombiniral dva difuzorja v enem,ali pa enga nad drugim in kombinirali s pokrovom motorja..
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
hec je v tem
da je višina VIDNEGA(ko gledaš podvozje) difuzorja lahko max 175mm
in oni so pač naredili še en difuzor tik pod lučjo in nad spodnjim difuzorjem, ki se pa od spodaj ne vidi ker ga le ta prekriva
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Lecter pravi:
Eh. Hamiltonove kariere je konec. Ze lani na zadnji dirki je potrdil, da se z najbolsim avtom pod pritiskom ne gre (isto kot sezono pred tem).

Letos ima pa se slabsi avto. Je pa vseeno pustil za sabo kar nekaj dirkacev :D

Jutr bo se zabavno.

Lani so bili pri rdečih in srebrnih precej skupaj. Ne vem od kje vam ideja o tem, da je bil McLaren toliko boljši... Sicer pa si imel lani lepo demonstracijo kako se eden top voznikov (Alonso) večino sezone vozi v sredini, če nima primernega avta. Tako to je v F1, da se mora za končni uspeh poklapat vse... od tega, da mehaniki prov gume napumpajo, pa do tega, da voznik dobro odpelje. Kdor tega ne šteka...
crazy1.gif


Hamilton je še vedno eden top voznikov ampak s takim avtom ne bo kej dost mogu ustvart. Bo pa po svoje še bolj zanimivo, ker ne bomo na vrhu skos gledal samo rdečih pa srebrnih. Brawnu privoščim, da jim je ratalo ampak žal bo verjetno res tako, kot nekateri govorijo, da bodo začel stewarti srat in prepovedovat, dokler ne bodo spet tapravi na vrhu. Navijači McLarna in Ferrarija prinesejo več denarja, kot vsi ostali skupaj. Ostalo je pa stvar ekonomske računice....
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.535
1.234
113
Citat:
Tako je opisan praktično celoten dirkalnik. Na ta način pravila velevajo, da je za linijo zadnjih koles in pod višino 200 mm od referenčne plošče največja dovoljena širina karoserije 1000 mm (člen 3.5.1). To bi pomenilo, da je difuzor lahko širok en meter in visok, 20 cm, vendar pa kasneje sledi še en člen (3.12.7).

Ta veleva, da noben del dirkalnika, ki se vidi od spodaj in je nameščen v prej opisani coni, ne sme biti višji od 175 mm, kar v resnici pomeni, da je difuzor lahko visok samo 17,5 cm.

Williams, kasneje pa tudi Toyota in Brawn GP, je res namestil horizontalni del pod višino 175 mm, a je nad tem dodal še eno plast na višini 200 mm. Ta višja plast karbona od spodaj seveda ni vidna, zato si pri Williamsu predstavljajo, da zanjo velja člen 3.5.1, ki smo ga opisali zgoraj in dovoljuje višino 200 mm.
iz avtomanije
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Niso čist znal razložit....bolj enostavno:

To je primitiven difuzor in na tak način samo drugačnih dimenzij so tudi na F1 dirkalnikih:


Pri teh v sivi coni pa zrak gre tudi skozi oz. nad difuzorjem in zadeva deluje kot krilce pod avtom:


Pod lučjo je izdelana oblika, katera sploh ni del difuzorja, vendar pomaga njegovem delovanju in je tako "legalen" po pravilih, saj difuzor sam te meje ne presega če bereš pravilnik.

Čene bom pa še stranski pogled najdu tam je kuj jasno kako funkcionira.