[Formula 1] Testiranja 2010/2011

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.135
7.021
113
MS bo vozil pri marcedezu! webbra, buttna in hamiltona ne bo...ostali pa niso tako pomembni
wink-1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.135
7.021
113
V bistvu obratno. V petek Nico, v soboto MS. Torej bo MS prišel pogledat, kaj je nico naredil, ker v soboto več nica ne bo, ko bo vozil MS.
 

SpidiGonzalez

Fizikalc
2. sep 2007
3.318
2
36
A-a. Nico pride, pregleda kako je opravil nalogo, potem pa ima šuma še v sobo čas da sproba Nicove nasvete da se še kaj nauči...glede na to kako ga je nemarno šolal celo leto, se bo šumahr moral še kar veliko učiti do naslednje sezone, še dobro da ima Nicota da ga kaj nauči in mu da kak nasvet...
 

fittipaldi00

Pripravnik
10. sep 2007
381
11
18
Medtem, ko danes akcije na stezi ni, sem naredil kratek povzetek sprememb pravil za sezono 2011.

1. ponovna uvedba pravila 107-ih odstotkov v kvalifikacijah (velja v Q1)
2. dvig najvišje dovoljene kazni, ki jo lahko določijo komisarji na dirki iz 100,000$ na 250,000$
3. menjava proizvajalca in dobavitelja pnevmatik (Pirelli)
4. maksimalna višina difuzorja se zmanjša iz sedanjih 175mm na 125mm in s tem zmanjšanje aerodinamičnega podtlaka
5. ponovna uvedba sistema KERS
6. za lažjo porazdelitev teže dirkalnika zaradi KERS-a, se dvigne minimalna dovoljena teža dirkalnika s sedanjih 620 na 640kg
7. prepoved uporabe F-zračnika
8. uvedba premikajočega zadnjega krilca, ampak samo pod določenimi pogoji (ta sprememba je naletela na neodobravanje
dirkačev in ljubiteljev F1, zato bo ukinjena če se izkaže za nepraktično ali neobvladljivo)
9. uvedba obvezne porazdelitve teže (razmerje 46:54 ?)
10.sprememba vpetja koles na dirkalnik (the load-bearing cables connecting tyres to the bodywork will be doubled)
 

Radirko

Fizikalc
18. avg 2007
6.242
0
36
Felipe, kazen se je zvisala na 250 tisocakov, kar so se vedno kokice. Do you understand ?
 

reality

Vudu lešinar
24. jul 2007
4.731
0
36
Šumi ni zastonj dobr plačan in predvsem zna dobr nastavt avto.... Keč njegova počasnega privajanja pa so prednje gume, ki so prvič gladke in dosti ožje kot so bile prej... in to je glavna ovira čevljarja, kar je povedal tudi gumarski engineer...

tri leta pavze in povsem drug dirkalnik je za vsakega težka ovira... poglej recimo rossija, ki je padel in bil odsoten par dirk, kako težko je ujet ritem, ki si ga fural prej...

seveda abrvezniku je lahko lapat po tabli, k še traktorja ne obvlada... tko pač je... Še zmeraj pa da meca veliko keša za čevljarja in to ne brez razloga...,

drugače bi lahko tud ti dirkal...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.135
7.021
113
Lahko napišeš kaj več glede krilca in predvsem pod kakšnimi pogoji bo? Čudi me, da so dirkači tako proti temu, če pa sami vidijo, da je nemogoče prehiteti tistega spredaj, tudi na ravninah ne, razen če si res grozno hitrejši, kar bi ravno s tem krilcem bil.
 

fittipaldi00

Pripravnik
10. sep 2007
381
11
18
Premikajoče zadnje krilce naj bi vklopil dirkač sam, z njegovo aktivacijo pa bi na ravnini recimo lahko dosegel do 15km/h višjo hitrost, izklopilo pa naj bi se samo, ko bi dirkač začel zavirati. Glede njegove uporabe pa naslednje - ne dovoli se ga uporabljati v prvih dveh krogih (verjetno zaradi dejstva, da je takrat največja gneča), dirkač pa bi ga naj lahko aktiviral, ko bi se dirkaču pred sabo približal na sekundo oz. manj. S tem naj bi povečali število prehitevanj skozi dirko, bomo videli kako se bo obneslo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.955
11.078
113
lol, so ze zatezili kdaj ga lahko pa kdaj ne sme, wtf, pa bodo potem kazni zbirali spet.. butli.
 

MViper

Fizikalc
19. jul 2007
12.139
0
36
45
hysterical-1.gif


Pocas bo... "Number 14 you have a green light to overtake, I repeat, you have a green light to overtake"
crazy1.gif
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.135
7.021
113
Citat:
Uporabnik fittipaldi00 pravi:
Premikajoče zadnje krilce naj bi vklopil dirkač sam, z njegovo aktivacijo pa bi na ravnini recimo lahko dosegel do 15km/h višjo hitrost, izklopilo pa naj bi se samo, ko bi dirkač začel zavirati. Glede njegove uporabe pa naslednje - ne dovoli se ga uporabljati v prvih dveh krogih (verjetno zaradi dejstva, da je takrat največja gneča), dirkač pa bi ga naj lahko aktiviral, ko bi se dirkaču pred sabo približal na sekundo oz. manj. S tem naj bi povečali število prehitevanj skozi dirko, bomo videli kako se bo obneslo.

Ja to je idealno, super, točno to kar rabimo. In kaj zdaj muči dirkače tu?

Edino, kar se mi zdi malce sporno je mogoče tista sekunda, kako se bo to merilo? Čez štartno ciljno črto se bo gledalo, če je takrat 1sec zadaj?
 

fittipaldi00

Pripravnik
10. sep 2007
381
11
18
Hmm.. tisto trenutek, ko prideš na sekundo do spredaj vozečega lahko tudi slednji uporabi to opcijo s krilcem in potem smo spet tam. Približno isto kot pri F-ductu - a je bilo zaradi njega kaj več možnosti prehitevanja? Edino takrat ko ga je uporabljal SAMO Mclaren, takrat jim je bilo malo lažje. To opcijo pa bodo uporabljalo vsi.
 

s22b

Fizikalc
1. sep 2007
3.199
1
36
40
Na kratko, ko bo v zaveterju. Za moje pojme bodo pa itak moštva dajala navodila dokler dirkači ne dobijo občutek.

Po eni strani vredu, po drugi pa že spet ne. Te prehiti oseba a in takoj ko si ti za njegovim zadkom, lahko vklopiš krilce in se že zapodiš za njim, oseba a ga je itak morala ugasniti.
Si že predstavljam kako bo Alonso žugal Petrovu, da ga niti slučajno ne sme prehiteti.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.135
7.021
113
To je res..hm...kaj pa menjalnike se lahko razvija, ali je tudi ustavljen razvoj, tako kot motorje?