Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
To je vsekakor res, ampak iste tehnologije uporabljajo tudi drugi in bodo tudi oni najebali. Pač, vsi avti bodo pol sekunde na krog počasnejši, to je to, nič drugega
še najbolj bodo zjebali matično ekipo Renaulta, ker mam feeling, da so oni še najbolj odvisni od tega povečanega štantgasa.
upam pa, da bo to vseeno malce popestrilo dirke, no, ne dirke, dirke so že dovolj pestre, ampak bolj boj za prvaka. samo se mi zdi, da McLaren kar dobro lovi RBR-ja ...
sedaj so prepovedali še mapping, in to od naslednje dirke naprej. FIA sicer dovoljuje preprogramiranje map med in po prvem postanku, vendar se časovno naj nebi izšlo..
Očitno imajo elektroniko toliko zablokirano, da ne dovoljuje uporabo dveh map s preprostim preklopom preko stikala.
Formula 1 chiefs have agreed to delay the introduction of new engine regulations until 2014, in a move that will see the sport switch to 1.6-litre V6 turbo engines
Sej je tudi jasno da bo podalšal, ob pogoju, da začne zmagovat. Sej ni nor, da bo v treh letih morda pomagal razvit "zmagovalni" avto, pol pa šel v penzijo. heheh
Bilo je pa jasno po prvih treh, štirih dirkah. Redbull vozi trenutno v čisto svoji ligi.
Gre približno tako:
1.) Redbull
-- 0.5 do 1 sec luknje --
2. in 3.) Ferrari in McLaren
-- 0.5 do 1 sec luknje --
4. in 5.) Mercedes in Renault
-- ostali --
Jaz mislim, da je največji problem za "dolgčas" na prvih mestih v formuli omejevanje testiranj. Tisti, ki so spredaj v začetku sezone imajo na ta način večjo možnost obdržati prednost. Če testiranja ne bi bila omejena, bi lahko vsaj moštva z veliko $$$ (Ferrari, Mercedes, McLaren) v doglednem času lahko prišla v bližino... tako bodo pa vedno vsaj en korak za njimi... ker talent, ki je trenutno pri Redbullu (Newey+Vettel) se da premagati samo z veliko truda (ki pa je trenutno "prepovedan").
Zakaj ni bilo jasno, saj pa ni bilo nekih sprememb, zaradi katerih bi RBR padel v razvojno krizo in morda naredil slabši paket, kot ostali. Nove gume so prišle, ampak logično, da bo najboljši avto z novimi gummi tisti, ki je najboljši s starimi, ali pač ?
Na zadnji dirki lani niso imeli toliko prednosti kot na prvi dirki letos. Jaz si definitivno lani ne bi upal trditi, da se stvar čez zimo ne bo spremenila. Npr. če bi Ferrari toliko napredoval čez zimo kot je Redbull in Redbull samo toliko kot je Ferrari, bi bile stvari že obrnjene.
Ferrari je imel z***an vetrovnik, zato je tako slab. Se pa vsekakor z novimi dodatki izboljšuje. Čeprav mislim, da je za letos že prvenstvo (če ne pride do kakšne neumnosti) verjetno odločeno.
te omejitve testiranj so brezvezne, ne vem zakj bi nekomur preprečeval da neko stvar dela,izboljšuje, to da manjšajo stroške je mamo mimo,..vsako leto menjujejo pravila in potem se dirkalniki popolnoma na novo razvijajo..mislim da gre za to največ financ
Ja zaradi tega, ker bi ferari testiral "nonstop", HRT pa sploh nikol, ker komaj imajo dnarja dovolj da pridejo na dirko in posledično bi bil ferari na koncu sezone 10sec hitrejši.
Zato pa pridejo sedaj bolj do izraza inženerji, ki v glavah vse naredijo, in prinesejo na dirkališča že skoraj delujoče posodobitve. Ali pa znajo pretkano uganiti pravila in najti luknjice.
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.