Fiat 500e

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Po pregledovanju a.neta sem naletel še na ta model. Ga je kdo vozil? Ok to da je tole samo uvoz mi je jasno. Kako pa je z dometom, baterijskim sklopom?

EDIT: SJTV1, si ga mogoče že vozil, ali pa imaš ti kaj več info o njem?
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.200
113
www.adriamedia.si
Nre, na žalost ne, US model je to tam. Sem ga enkrat hotel ogr sprobat, ampak so bili samo v kaliforniji na voljo.
Je pa tako, da ima 24 kWh baterijo in da se naredi tam nekje do 120 km. Hitrega polnjenja nima (mislim, da se polni max s 7kW AC enofazno) ... K nam jih en tip uvaža, malo rabljene. Mislim da je to lastnik une firme na viču, ki prodaja gospodinjske aparate (oz he firma tam v tistih stavbah). Ne vem pa, kakšen je izvor, verjetno kaka lizing hiša.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.416
5.694
113
Serđo je reko, da ne jebe električarjev in jih v eu še dolgo lahko samo sanjamo.
V kaliorniji pa jih more če želi ostali trg obdržat.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Jp, Fiat 500e je cisti compliance avto in FCA to vsaj prizna.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.088
5.659
113
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Je pa tako, da ima 24 kWh baterijo in da se naredi tam nekje do 120 km.

Se pravi to je nekje v rangu R Zoe mk.1.......Tm.....dnevni domet Lj-Kranj in nazaj....če se voziš na šiht (za predstavo)

Stem da Zoe ma hitro polnjenje (če imaš ustrezen kabel)
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.971
6.991
113
Pozimi težko, zaradi prometne konice bo pot traja dlje in ti bo gretje skurlo preveč.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.971
6.991
113
Ne vem...meni recimo inverterska klima troši nekje 2kwh ko je zunaj vlažno in cca 6 stopinj. Kaj bo pri -15...bo pa andy povedal, samo sumim, da bo še slabše, oz pri voltu se pač vklopi ICE, pri čistem EV pa ni druge kot da ti klima dela...če sploh dela pri tako nizki temp?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Vsekakor pri -15 klima ne razvlažuje. Če se EV tudi greje na klimo, je takrat izkoristek že bolj bogi, če pri te temperaturi sploh še greje na klimo. Vsak tak EV ima tudi opornostni grelec, ker ko se klima razleduje, greje na ta grelec.
Oz. ta grelec deluje tudi, ko klima, ki drugače greje, razvlažuje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.200
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Je pa tako, da ima 24 kWh baterijo in da se naredi tam nekje do 120 km.

Se pravi to je nekje v rangu R Zoe mk.1.......Tm.....dnevni domet Lj-Kranj in nazaj....če se voziš na šiht (za predstavo)

Stem da Zoe ma hitro polnjenje (če imaš ustrezen kabel)

Jah, seveda pozabu še na to, da nima TČ za gretje, kar pomeni da je od oktobra do marca (ko je pri nas pač hladno vsaj zjutraj in zvečer) domet pod stotko, bi rekel.

Sicer pa ni slab avto. 17 jurjev za rabljenega je sicer malo huda, potem imam cenovno gledano raje smart forfour za 20 (ja, po ceniku je več, ampak se ga da za 20 zdilat, poznam primer).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Klima v načinu gretja ne razvlažuje nikoli, tudi pri +15° ne, v navadnem avtu nobena klima ne deluje v obrnjenem ciklu kot toplotna črpalka, to je specifika samo nekaterih EVjev.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sej to sem napisal. Ko avto rabi in greti in razvlaževati hkrati, greje z upornostnim grelcem in s klimo razvlažuje.

Ko avto rabi odlediti klimo, tudi vključi upornostni grelec.
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Ampak kolikor berem ima od Leafa baterije noter, ki pa so tekočinsko hlajene? Pa recimo da ga za ene 14k€ dobiš, za vsakodnevno pot do službe in nazaj. Kako pa je z polnilnimi proklopi? To da nima hitrega polnjenja je stvar elektronike v kablu, ali že stvar same elektronike v vozilu? Potem se ga npr ne da polniti na type2 polnilnicah ala Lidl?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Se da na type1->type2 polnilnem kablu. Enak kot za Ampero, Leaf-a,...
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.971
6.991
113
Vse se da, če ne drugače, bo pečjak zrihtal da bo šlo
smile-1.gif


vprašanje koliko je nekdo pripravljen € odštet za to
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik vogel pravi:
Ampak kolikor berem ima od Leafa baterije noter, ki pa so tekočinsko hlajene?

Leafove baterije niso tekočinsko hlajene. Ne vem pa, ali te so.
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Citat:
Uporabnik vogel pravi:
Ampak kolikor berem ima od Leafa baterije noter, ki pa so tekočinsko hlajene?

Leafove baterije niso tekočinsko hlajene. Ne vem pa, ali te so.

kolikor sem do sedaj uspel prebrati po spletnih straneh, si tehnologijo deli od Leafa ter bmw i3-ja. So pa tekočinsko hlajene baterije. notri pa tehnologija Siemens-bosch.

 
Nazadnje urejeno:

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik vogel pravi:
Pa recimo da ga za ene 14k€ dobiš, za vsakodnevno pot do službe in nazaj. Kako pa je z polnilnimi proklopi?

Kje ga boš pa servirisal,če ti slučajno crkne kaj bolj kompliciranega na avtu?