Citat:
Uporabnik keber pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Vsakega, ki mi omeni faks, najprej vprašam, kaj je to. Potem še zakaj ne po mailu.
Večina jih odneha in pristane na mail.
Jaz nisem tak picajzel, če hočejo po faksu, naj imajo, dela imam s tem precej manj, še posebej, če se je treba pregovarjati o tem, kaj je faks. Škoda cajta, optimizacijo dela je treba vseskozi nadgrajevat.
Čeprav me prav zanima, kako bi ti kakemu naročniku s tečnim predstavnikom začel razlagati, zakaj ne po faksu.
Kako misliš manj dela? Namesto da z 2 klikoma pošljem mail iz recimo worda ali z enim dragndropom iz finderja (ok, v obeh prikemrih še izbrat kontakt), moram stvar sprintat, nest do faksa če pol firme, zgruntat kako obrnit papir, zgruntat, a gre spredaj nula, ko pišem telefonsko, odtipkat telefonsko, ...
Kako razložim? Vprašam, kaj je faks in zatrdim, da ga v življenju še nisem uporabljal (ko mi pojasni kaj je to), da sploh ne vem, kje na formi je, če sploh. Pa povem, da imamo mail, da ne vem cifre (no, cifre od faksa od firme res ne vem), torej naj jo najde sam ...
Saj če še zmeraj najeda, mu pač povem, naj me pokliče čez uro ali dve, ko najdem cifro faksa, pa seveda poskrbim, da reševanje (če ni kakih zakonskih rokov) problema traja vsaj 3x dlje kot po mailu (če vmes živčno kliče, pač rečem, da nismo faksa dobili, morda je appirja zmanjkalo ali kaj). Pa spet malo teženja, naj po mailu pošlje.
Si pač čas vzamem, ker ne maram tehnologije, ki je primerna kvečjemu za arheologe. Ne vem, zakaj bi s ejaz potem matral s skeniranjem, da si stvar arhiviram, če je pa na drugi strani stvar nastala v računalniiku in se jo torej da zlahka poslat po mailu.