Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Sicer ugibam, ampak rekel bi, da je ravno zaradi tega bolid F1 toliko hitrejši od vseh ostalih serij, skozi ovinke, torej zarai aerodinamike.
Kako potem ohranit to hitrost in skinit efekt, ki ga ima aero na prehitevanje, rekel bi da je nemogoče, drugače bi že to naredili?
Težko, zelo težko. Ena od rešitev je, da se ukine zahteva po ravnem dnu, krilca pa zmanjša na minimum. Da je 95% aero efekta od oblike dna, krilca pa le za trimming. Ampak tu se pa druge nevarnosti pojavijo.
Ali pa točno določen profil krilc, ki ob sedanjem nivoju aero oprijema imajo vsaj 3x večji upor. Potem bi se zavetrje na ravnini poznalo veliko bolj in tudi veliko bolj od daleč. Amapk avti bi bili pa grdi v PM.
Jaz osebno zagovarjam zmanjšanje aero oprijema za vsaj pol, pa veliko več mehanskega (širše, mehkejše gume), plus prepoved karbonskih zavor. Časi kroga bi bili počasnejši (pa še vedno hitrejši od vsega ostalega), dirkanje pa bolj zanimivo.
Predvsem pa driving standards: samo 1 menjava smeri brez moænosti vračanja proti idelani liniji in strogo kaznovano kakršnokoli dotikanje (ok, z malenkostno toleranco) in izrivanje tekmecev (čisto brez tolerance, ne glede na to, ali gre za ravnino, notranjo ali zunanjo stran ovinka). Kake pol sezone bi bil jok in stok (v Spaju bi recvimo Hami dobil kazenski postanek v boksih), potem bi se pa fantje navadili in bi imeli zanimivo dirkanje, upali bi se probat prehitevat, ker bi vedeli, da jim tekmec mora pustit minimum (in čisto nič več, seveda) prostora, skozi ovinke bi se dalo iti vštric ipd ...