Saj lojza ni za nič drugega, kot pedal to the metal. Še v mercu mu je šumi avto razvil.
alonso je še edini ki lahko pripomore pri razvoju, tudi vettel ni baš nekaj, nova playstation deca pa itak ne.
ti, pol kolk prodajaš buče? zgledajo kar velike, so ugodne?
1) težko je Schumacher karkoli pomagal pri razvoju avtomobila, ker je avto, s katerim Merc zmaguje, čisto neka druga filozofija, kot takrat, ko je bil Schumacher še pri Mercu. Lewis, roko na srce, ve veliko in lahko veliko doda k razvoju avtomobila. enako velja za Vettla, njegov feedback je zelo pomemben. je pa problem, ker je test running tako zelo omejen in je teh infotov pač toliko manj. in še drugič roko na srce - Lewis je v času na krog najbolj suveren in najmočnejši dirkač, mislim, da bi bil "serijski polesiter" tudi, če bi bilo obratno - Lewis v Ferrariju in Vettel v Mercu
2) veliko je dirkačev, ki še konkretno pripomorejo k razvoju. Ricciardo, na primer. večkrat ostane v avtu po končanem treningu in z inženirji po radiu debatira o stvareh. tudi Max ima dober feedback. zato me niti ne skrbi, glede na RBR line-up za prihodnje leto - Max in Pierre pa tudi definitivno ni enako, kot recimo Stroll in Sirotkin (pa čeprav sem polagal velike upe na Strolla, glede na njegove predstave v F3 pred prihodom v F1 ...). bo pa naslednje leto zelo pomembno za RBR in seveda Hondo - lahko bo pravi timing, lahko pa bo še en fiasko, kot je bil z McLarnom, čeprav, glede na letošnjo sezono, bi lahko rekli, da je bil za fiasko konkretno zaslužen tudi McLaren (je pa treba vzeti v zakup, da ko tako pozno v razvojnem ciklu izveš, kater motor bo pod pokrovom, kot se jim je to zgodilo lani, ni enostavno rešljiva uganka) ...