F1 2018 predstavitve

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Sem gorec privrzenec McLarna in si isto zelim, vendar se mi napisano zdi bolj fatamorgana kot karkoli drugega. Cez dve leti mogoce, zdaj pa mislim, da ne bo slo. Upam, da se motim, hehe.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.920
11.055
113
Torro Rosso
f1-toro-rosso-str13-launch-2018-toro-rosso-str13-7639723.jpg

Force India
f1-force-india-f1-vjm11-launch-2018-esteban-ocon-sahara-force-india-f1-sergio-perez-sahara-7640118.jpg



Dirkaški RB

title_b.jpg
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.110
7.017
113
Hm, kaj pa vem če se splača? Bo app za android TV, da ne rabim preko tablice priklapljat?
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
kar se tiče McLarna sem tudi sam najprej pomislil, če je mogoče problem na njihovi strani, glede na to, da so imeli spet nekaj problemov tudi s pogonskim sklopom.

je pa dejstvo, da so letos bile spremembe tudi v točki, ki se dotika "wheelnutov", tako da lahko, da so imeli kak feler tu not.

je pa zanimivo, da so letos se največ dotikali "sidepodov", kjer je aerorazvoj še najbolj stagniral do lani, ko je Ferrari predstavil ekstra visoke zračnike, pa je zanimivo, kako jih je par ekip letos tudi povzelo.

kar se tiče haloja ... to bo vsaj za letošnjo sezono ostalo, ker je preveč kompleksen del avta - vsaj kar se tiče aerota - če bi sredi sezone šel dol, bi se celotna aerodinamika lahko podrla - npr., lani so tako malo testnih krogov s halojem naredili zaradi problemov s hlajenjem motorja, kar pomeni, da je "airflow" konkretno drugačen.

kar se pa voznikov tiče, pa imajo nekoliko bolj udobno vožnjo, ker prej jim je zračni tok lahko v določenih pozicijah vlekel čelado dol z glave, zdaj bo tega lahko manj ...

noben ni opazil, kako so dirkalniki v zadnjem delu ozki in koliko prostora imajo za sidepodi?
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Ta fora z appom bo huda, narocim 100 procentov.
McLaren pa ni imel nobenih problemov s pogonskim sklopom, ampak s sraufom, ki drzi izpuh na mestu. To da je mel pa Hondin motor v McLarnu manj problemov kot jih ma v TR je logicno, saj je pri McLarnu vse bolj kompaktno in kompleksno posledicno bolj trpi motor. Poleg tega lansko leto je Honda prnesla na pol dokoncan "revolucionaren" motor, ki ga ji je zgleda za letos uspelo nardit vsaj za silo zanesljivega, enako je blo 2015 in 2016.
 

masevc

Guru
2. sep 2007
3.524
893
113
Ta fora z appom bo huda, narocim 100 procentov.
McLaren pa ni imel nobenih problemov s pogonskim sklopom, ampak s sraufom, ki drzi izpuh na mestu. To da je mel pa Hondin motor v McLarnu manj problemov kot jih ma v TR je logicno, saj je pri McLarnu vse bolj kompaktno in kompleksno posledicno bolj trpi motor. Poleg tega lansko leto je Honda prnesla na pol dokoncan "revolucionaren" motor, ki ga ji je zgleda za letos uspelo nardit vsaj za silo zanesljivega, enako je blo 2015 in 2016.
Honda je ze potrdila, da jim je bolj pomebna zanesljivost kot peak power. Kar pomeni, da gredo z zmanjsano mocjo, ki jo ne bodo visali prakticno celo sezono. Definitivno je bil pri McLarnu vecji pritisk na njih glede peak power kot bo sedaj.
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Honda potrebuje vse in to v ogromnih kolicinah. Pomankljivost hondinega motorja ni bila samo slaba zanesljivost ampak tudi lastnosti motorja ki je v nizkih obratih bil nepredvidljiv kar je zelo poslabsalo vozne lastnosti dirkalnika pri izhodu iz ovinka. V srednjem obmocju obratov je se kar bil pol je pa na koncu zmanjkalo se ene 150 hp do Renaulta. Torej ce bodo delali samo na vzdrzljivosti se bo TR boril s Sauberjem za zadnja mesta. Pritisk je pa na McLarnu ogromen, ker se ena katastrofalna sezona pomeni katastrofo za ekipo tako iz vidika mnozicnega odhajanja zaposlenih kot izguba ugleda pri sponzorjih in navijacih.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Honda mora do konca leta spraviti skupaj dober komplet, ker bo verjetno šla še v Red Bull. glede na to, da Renault odhaja, druge opcije skoraj ne vidim. Aston Martin pa tudi dvomim, da se bo lotil razvoja in izdelave motorja za leto 2019, glede na to, da bodo potem 2021 spet konkretnejše spremembe ... Ferrari in Merc pa tudi dvomim, da bosta dala motorje ekipi, kot je RB.

Renaultov motor načeloma ni slab, kar se je videlo tudi v zadnjih dirkah lanske sezone, kjer je bil skoraj da RB najmočnejša ekipa - če le ni kaj odletelo ... :p
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Skor identicna situacija je bla na testiranjih 2016 ko je McLaren v enem dnevu tud naredu vec kot 100 krogov pa pol skozi sezono vemo kako je blo.
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Pa ne me jebat spet problemi pri McLarnu. Najprej dvakrat zajebe elektronika poleg tega pa majo ocitne probleme se s hlajenjem saj se pojavljajo slike dirkalnika kako ma zvrtane luknje na pokrovu motroja in od vrocine poskodovano barvo na delu kjer se izpuh najbolj pribliza pokrovu. Nekaj se govori da bodo mogli redizajnirat celoten pokrov motorja, verjetno posledica tako pozne odlocitve katerega proizvajalca motorjev bodo uporabljali. Na drugi strani bom zgleda da moral pozret svoje besede saj TR s Hodno zgleda skoz boljse. #*#*#*#**####*****!!
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
https://www.motorsport.com/f1/news/...ciardo-quickest-hamilton-mclaren-1012368/?s=1

Red Bull kaze zobe, sicer na hyper soft gumah (Ham je mel ultra), McLaren spet katastrofa, slaba hitrost in problemi z zanesljivostjo, spet! Fakin Toro Rosso na istih gumah s Hondo odzadaj hitrejsi in bolj zanesljiv. Ce ze zgleda da na zanesljivost ne morem upat letos, vendarle upam da to ni McLarnova prava hitrost ampak samo testiranje komponent in da bo v Avstraliji boljse.
 

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43
Konc testiranj. Red Bull zgleda mocen, definitivno boljse kot lani kar sta potrdila tudi oba dirkaca. Ferrari je nanizal nekaj zelo hitrih casov in zanesljivost je bila 100%, mogoce jim pa letos celo rata, jim skorajda privoscim. Mercedes mi deluje malo medlo za njihove standarde ampak Mercedes je Mercedes in tezko verjamem da so kaj zajebali v razvoju dirkalnika. Upam da se vse tri ekipe brutalno borijo med sabo celotno sezono. No tudi v sredini zna bit zelo zanimivo. Renault je napram lani definitivno stopnjo visje in mi deluje najmocnejsi od preostalih, dirkalnik ma kar nekaj dobrih aerodinamicnih resitev in mogoce bodo celo kaksne stopnicke dosegli, predvsem ce bo katera od top treh ekip mela tezave. Ostali so mislim da malo zadaj, tukaj mislim predvsem McLaren ki bo mogu bit uspesen v razvoju dirkalnika med sezono ce bo hotu blizu bit. Force India trenutno ne deluje da ma neki bas soliden dirkalnik tako kot lani in bo tezko obranila cetrto mesto, ampak se vsako leto so bli do sredine sezone zelo konkurencni. Williams se naprej zgleda da tava v temi, kar se razvoja tice in dirkacev, en totalen rookie in en malo manjsi rookie ter oba placujeta za sedez. Paddy Lowe gor al pa dol mislim da jim vec ni pomoci. Sauber bo pomoje bolj konkurencen kot lani ampak se vedno zadnji. Toro Rosso? Zaenkrat jim je za cestitat upam da jim bo dobro slo ampak le dokler niso boljsi od McLarna.
Ce si ze zdej upam predvidevad rezultat na koncu sezone.

Ferrari, Red Bull, Mercedes, Renault, McLaren, Force India, Torro Rosso, Williams, Haas (na njih sm cist pozabu), Sauber.
Prvak Vettel, drugi Verstappen, tretji Hamilton,
 
  • Všeč mi je
Reactions: _robi_

RagnarZ

Fizikalc
17. feb 2016
936
174
43