Glede zaščite je tako: zaščita je lahko vklopljena brez gesla, torej jo lahko odstrani vsak. Lahko pa vneseš geslo, ki si ga moraš seveda nekje shraniti za primer, če ga pozabiš. Excel ima specifiko in sicer moraš VSE CELICE, v katere misliš pozneje vnašati podatke, najprej definirati kot ODKLENJENE (ikonica s ključavnico), šele nato izvedeš zaščito lista ali po potrebi tudi zvezka. Ko to napraviš, lahko vnašaš podatke le v celice, ki si jih nastavil kot odklenjene, vse ostale celice pa so zaščitene pred pisanjem, se pa vrednosti v celicah, kjer imamo formule, normalno spreminjajo. Seveda pa lahko skriješ poljubne stolpce ali vrstice (postaviš se na črko stolpca zgoraj ali številko vrstice levo in klikneš desno tipko ter izbereš ukaz "skrij". Pri razkrivanju pa moraš označiti SOSEDNJA stolpca ali vrstici od skritega stolpca ali vrstice) in nato zakleneš list.