No pa naredite primerjavo med nakupno vrednostjo Aurisa hibrid in Golfa DSG in tekočimi stroški.
Ali pa novega Priusa Plug-in, ki bo z manj opreme na voljo že za nekaj manj kot 30.000 €.
Če seciram tisto porabo Priusa na del, ki se je prevozil z elektriko koliko bi rekli, da je prispevala elektrika sploh če se upošteva da je bil velik delež avtoceste? Jaz bi rekel da nekje 30 km in nič več. No če od skupnih 251 km odštejemo to kar je prispevala elektrika pomeni da bi za to pot čisto NAVADEN Prius pokuril ca. 6 l/100 km (13,3 l / 221km * 100), pa je šlo praktično za samo AVOTECSTNO vožnjo kjer naj bi HIBRID pokuril toliko kot NAVADEN BENCINAR, in naj bi bil dizlar v ne vem kakšni prednosti, s porabo neverjetnih 5,7 l/100 km. Razlika niti ne odtehta razlike v večji kalorični vrednosti dizla.