EV, PHEV in dizel

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
To pa ne bi vedel. To bo povedal SJTV1.

Edit: Je članek tudi že v papirni izdaji?
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Verjetno, ampak je pravilno, da se primerja približno enako močne motorje, da so si čim bolj podobni tudi pri ostalih lastnostih.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Vozim Priusa (ni Plug-in) in kljub papirnatim 100 kW skupne moči je po zmogljivostih nekje med 1.6 in 2.0. V tem testu sta Ampera in Golf kar konkretno bolj zmogljiva, 2 s hitrejša do 100 kmh.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Hja poglej, če proizvajalec navaja 100kW, je to številka, ki se jo vzame. Je pa PiP lažja od Ampere, tega ne pozabi.

P.S.: Eto, ravnokar sem dobil v roke AvtoMagazin.
cheer.gif


Sem na celostranski fotografiji
redface-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Golf je bil 2.0 TDI 110 kW BMT DSG (ker smo hoteli, da ima avtomatiko in da je primerljivo zmogljiv). In vozi smo po omejitvah po GPS.
Sorry, da z zamudo pišem odgovore, sem na poti.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
To je finančni vidik, če poizkusimo izračunati še eko vidik:

Golf:
za 19,95 € se je dobilo (ne vemo sicer točnega datuma) 14,3 litre dizla, kar pomeni 37 kg CO2 in ca. 140 kWh energije iz surove nafte

Prius:
za 19,724 € (0,726 € elektrika) se je dobilo 13,14 l bencina kar pomeni 30,6 kg CO2 in ca. 115,2 kWh energije iz surove nafte + elektrika če ste polnili 2x po 3,3 kWh je to skupno 121,8 kWh

Ampera:
za 19,06 € (1,54 € elektrika) se je dobilo 12,7 l bencina kar pomeni 29,6 kg CO2 in ca. 111,3 kWh iz surove nafte + elektrika eno polno polnjenje 10 kWh + 2 urno recimo 4 kWh je to skupaj 125,3 kWh.

Zakomplicirano (nerealno?) je primerjati jabolka in hruške, ampak jabolka in hruške se primerja že pri enostavni primerjavi med bencinom in dizlom. CO2 našega omrežja je pa baje ocenjen na 0.55 kg/kWh, kar bi po CO2 spet bolj izenačilo te tri kandidate, oz. kakorkoli računaš po energiji je na tej relaciji zmagal Prius, če bi bila razdalja med 40 km in 200 km bi verjetno zmagala Ampera, če bi bila pa še daljša od tega testa bi spet zmagal Prius.

Sicer se bo kdo užigal da je za produkcijo dizla potrebno manj energije kot za bencin, se s tem odkar je treba iz dizla odstranjevati žveplo in da rafinerije v Evropi morajo maksimizirati razmerje dizla s tem nebi več strinjal.

Je Ampero vozil AndY1? Grem prav kupit tale Avto magazin da vidim celoten članek.
Je bil Golf 1.6 TDI ali močnejši? Če 1.6 potem je zanimivo tudi to da je golf najšibkejši in hkrati še zmeraj najbolj potraten.

Edit: zdaj sem upošteval še elektriko če je cena 0,11 €/kWh

Golf je porabil 14,3 litra dizla, Prius 13,3 litr bencina + 2 polni polnjenji, Ampera 13,2 litra bencina + 15 kWh v polnjenjih.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Moram reči, da zadnjega dela članka, v tiskani reviji, ne razumem prav dobro. Verjetno sem samo pri malo bolj trdih
grims-1.gif


Če smem prepisati stavek, na koncu piše:
Citat:
Dizel je bil najcenejši tudi zato, ker so pri nas trošarine na gorivo izrazito naklonjene voznikom bencinskih vozil, saj je dizel dražji (zaradi višjih trošarin), namesto da bi bil cenejši od bencina (nakupna cena dizla v rafineriji je namreč okoli 10 odstotkov nižja od cene bencina).

Če gledam Petrol:
- bencin: http://www.petrol.si/ponudba-na-servisih/za-vozilo/goriva-q-max/gibanje-cen-goriv#95
- dizel: http://www.petrol.si/ponudba-na-servisih/za-vozilo/goriva-q-max/gibanje-cen-goriv#diesel

... je prodajna cena bencina brez dajatev nižja od dizla, na bencin so višje trošarine in posledično je maloprodajna cena bencina višja od cene bencina. Nekako ravno obratno kot je zgoraj napisano.

Kje se motim
confused-1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Ta stavek res nima smisla, začne se čisto v redu dokler ne prideš do ...voznikom bencinskih vozil. V glavnem besedici dizel in bencin je treba zamenjati v celem stavke razen prve besede Dizel, potem vse štima.

Iz rafinerije je dizel res cenejši, če ga meriš po teži in ne po volumnu, ali pa po kalorični vrednosti (po energiji na ceno brez trošarin je trenutno dizel ca. 5% cenejši).

Pa cene ki so na Petrolovi strani že vsebujejo maržo, ki je zakonsko omejena in je na dizel manjša kot na bencin, ampak razlika je majhna (8,53 centa pri litru bencina in 7,998 na l dizla)
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.197
1.201
113
www.adriamedia.si
Ja, kiks je, me je že Andy klical, sveda so trošarine naklonjene voznikom dizlov. Pisat bi moralo "dizelskih vozil" in ne "bencinskih vozil", pa potem bencine za dizle. Zatipk, ki ga nihče ni opazil (vključno z mano). ... OStalo potem rata takoj logično.
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
En še naj naredi primerjavo na podlagi teh meritev, koliko je €/km če se upošteva nabavna vrednost in vsi stroški do 100.000km.

Od oka bo pri golfu precej cenejši km kot pri hibridih.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.446
2.394
113
Pomurje
Tam je napisan čisti strošek goriva, mene zanima vse komplet :nabavna vrednost + stroški zavarovanja,cestnin, servisa + gorivo oz gorivo+elektrika in še kaj? do 100.000 kilometrov.

Koliko te stane tak golf, da ima opremo kot Ampera in PiP Executive?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
V tiskanem članku ti lepo piše, po koliko letih se ti povrne investicija v Ampero v primerjavi z Golfom.

Lahko pa izračunaš sam. Trenutno imam LifeTime porabo 0.89l/100km. Za Golfa vzami povprečje s testa, torej nekje okoli 6l/100km.
Pri moji porabi lahko potem vzameš, da na 10.000km porabiš okoli 90l bencina, to je nekje 1500km, ostalo je elektrika, torej 8500km elektrike. Če računaš povprečje čez celo leto, da se naredi 60km na polnjenje, to je 11.5kWh, je to okoli 1600kWh elektrike.

Edit: Popravil sem LifeTime porabo, ki jo imam (typo). Trenutno sem na 0.89l/100km.


Vrednost testiranega Golfa in Ampere imaš v članku, pa ne pozabi odšteti subvencije države.

Računaj še, da se olje pri Amperi menja na 30.000km oz. 2 leti. Če se ne motim, ima Golf 15.000km oz 1 leto.

Računaj še razliko v letnem povračilu za ceste. Ampera pade v kategorijo do 1400ccm, Golf pa v kategorijo do 2000ccm.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Sem še malo popravil podatke in dodal nekaj stvari, če ti bo pomagalo.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.536
1.238
113
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
To je finančni vidik, če poizkusimo izračunati še eko vidik:

Golf:
za 19,95 € se je dobilo (ne vemo sicer točnega datuma) 14,3 litre dizla, kar pomeni 37 kg CO2 in ca. 140 kWh energije iz surove nafte

Prius:
za 19,724 € (0,726 € elektrika) se je dobilo 13,14 l bencina kar pomeni 30,6 kg CO2 in ca. 115,2 kWh energije iz surove nafte + elektrika če ste polnili 2x po 3,3 kWh je to skupno 121,8 kWh

Ampera:
za 19,06 € (1,54 € elektrika) se je dobilo 12,7 l bencina kar pomeni 29,6 kg CO2 in ca. 111,3 kWh iz surove nafte + elektrika eno polno polnjenje 10 kWh + 2 urno recimo 4 kWh je to skupaj 125,3 kWh.

Zakomplicirano (nerealno?) je primerjati jabolka in hruške, ampak jabolka in hruške se primerja že pri enostavni primerjavi med bencinom in dizlom. CO2 našega omrežja je pa baje ocenjen na 0.55 kg/kWh, kar bi po CO2 spet bolj izenačilo te tri kandidate, oz. kakorkoli računaš po energiji je na tej relaciji zmagal Prius, če bi bila razdalja med 40 km in 200 km bi verjetno zmagala Ampera, če bi bila pa še daljša od tega testa bi spet zmagal Prius.

Sicer se bo kdo užigal da je za produkcijo dizla potrebno manj energije kot za bencin, se s tem odkar je treba iz dizla odstranjevati žveplo in da rafinerije v Evropi morajo maksimizirati razmerje dizla s tem nebi več strinjal.

Je Ampero vozil AndY1? Grem prav kupit tale Avto magazin da vidim celoten članek.
Je bil Golf 1.6 TDI ali močnejši? Če 1.6 potem je zanimivo tudi to da je golf najšibkejši in hkrati še zmeraj najbolj potraten.

Edit: zdaj sem upošteval še elektriko če je cena 0,11 €/kWh



eko vidik?
confused-1.gif



hysterical-1.gif
 

mm46

Pripravnik
5. sep 2007
597
7
18
40
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Računaj še, da se olje pri Amperi menja na 30.000km oz. 2 leti. Če se ne motim, ima Golf 15.000km oz 1 leto.
V siolovem testu piše:
Citat:
30.000 km: 160 EUR / 60.000 km: 370 EUR / 90.000 km: 180 EUR / 120.000 km: 420 EUR

Časovni interval med servisi je največ 1 leto.

Podatke nam je priskrbela PR-služba slovenskega zastopnika.