Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
To je finančni vidik, če poizkusimo izračunati še eko vidik:
Golf:
za 19,95 € se je dobilo (ne vemo sicer točnega datuma) 14,3 litre dizla, kar pomeni 37 kg CO2 in ca. 140 kWh energije iz surove nafte
Prius:
za 19,724 € (0,726 € elektrika) se je dobilo 13,14 l bencina kar pomeni 30,6 kg CO2 in ca. 115,2 kWh energije iz surove nafte + elektrika če ste polnili 2x po 3,3 kWh je to skupno 121,8 kWh
Ampera:
za 19,06 € (1,54 € elektrika) se je dobilo 12,7 l bencina kar pomeni 29,6 kg CO2 in ca. 111,3 kWh iz surove nafte + elektrika eno polno polnjenje 10 kWh + 2 urno recimo 4 kWh je to skupaj 125,3 kWh.
Zakomplicirano (nerealno?) je primerjati jabolka in hruške, ampak jabolka in hruške se primerja že pri enostavni primerjavi med bencinom in dizlom. CO2 našega omrežja je pa baje ocenjen na 0.55 kg/kWh, kar bi po CO2 spet bolj izenačilo te tri kandidate, oz. kakorkoli računaš po energiji je na tej relaciji zmagal Prius, če bi bila razdalja med 40 km in 200 km bi verjetno zmagala Ampera, če bi bila pa še daljša od tega testa bi spet zmagal Prius.
Sicer se bo kdo užigal da je za produkcijo dizla potrebno manj energije kot za bencin, se s tem odkar je treba iz dizla odstranjevati žveplo in da rafinerije v Evropi morajo maksimizirati razmerje dizla s tem nebi več strinjal.
Je Ampero vozil AndY1? Grem prav kupit tale Avto magazin da vidim celoten članek.
Je bil Golf 1.6 TDI ali močnejši? Če 1.6 potem je zanimivo tudi to da je golf najšibkejši in hkrati še zmeraj najbolj potraten.
Edit: zdaj sem upošteval še elektriko če je cena 0,11 €/kWh
Citat:
Dizel je bil najcenejši tudi zato, ker so pri nas trošarine na gorivo izrazito naklonjene voznikom bencinskih vozil, saj je dizel dražji (zaradi višjih trošarin), namesto da bi bil cenejši od bencina (nakupna cena dizla v rafineriji je namreč okoli 10 odstotkov nižja od cene bencina).
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
To je finančni vidik, če poizkusimo izračunati še eko vidik:
Golf:
za 19,95 € se je dobilo (ne vemo sicer točnega datuma) 14,3 litre dizla, kar pomeni 37 kg CO2 in ca. 140 kWh energije iz surove nafte
Prius:
za 19,724 € (0,726 € elektrika) se je dobilo 13,14 l bencina kar pomeni 30,6 kg CO2 in ca. 115,2 kWh energije iz surove nafte + elektrika če ste polnili 2x po 3,3 kWh je to skupno 121,8 kWh
Ampera:
za 19,06 € (1,54 € elektrika) se je dobilo 12,7 l bencina kar pomeni 29,6 kg CO2 in ca. 111,3 kWh iz surove nafte + elektrika eno polno polnjenje 10 kWh + 2 urno recimo 4 kWh je to skupaj 125,3 kWh.
Zakomplicirano (nerealno?) je primerjati jabolka in hruške, ampak jabolka in hruške se primerja že pri enostavni primerjavi med bencinom in dizlom. CO2 našega omrežja je pa baje ocenjen na 0.55 kg/kWh, kar bi po CO2 spet bolj izenačilo te tri kandidate, oz. kakorkoli računaš po energiji je na tej relaciji zmagal Prius, če bi bila razdalja med 40 km in 200 km bi verjetno zmagala Ampera, če bi bila pa še daljša od tega testa bi spet zmagal Prius.
Sicer se bo kdo užigal da je za produkcijo dizla potrebno manj energije kot za bencin, se s tem odkar je treba iz dizla odstranjevati žveplo in da rafinerije v Evropi morajo maksimizirati razmerje dizla s tem nebi več strinjal.
Je Ampero vozil AndY1? Grem prav kupit tale Avto magazin da vidim celoten članek.
Je bil Golf 1.6 TDI ali močnejši? Če 1.6 potem je zanimivo tudi to da je golf najšibkejši in hkrati še zmeraj najbolj potraten.
Edit: zdaj sem upošteval še elektriko če je cena 0,11 €/kWh
V siolovem testu piše:Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Računaj še, da se olje pri Amperi menja na 30.000km oz. 2 leti. Če se ne motim, ima Golf 15.000km oz 1 leto.
Citat:
30.000 km: 160 EUR / 60.000 km: 370 EUR / 90.000 km: 180 EUR / 120.000 km: 420 EUR
Časovni interval med servisi je največ 1 leto.
Podatke nam je priskrbela PR-služba slovenskega zastopnika.