Tomita očitno noga boli od zaviranja pa še počiva....
Začelo se je ob 13h, naprej teorija 1h, potem pravilna nastavitev položaja za volanom, pavza 1h-kosilo, potem pa naprej do 20h.
Zaviranje na spolzki podlagi in izogibanje oviri, zaviranje na spolzki in nespolzki podlagi(1/2:1/2), varnostna razdalja, vožnja slozi ovinek na spolzki podlagi , odnašanje zadka in ravnanje avta z volanom.....
nekako to je to
Je pa za moje pojme velik poudarek na zaviranju kar se mi zdi pravilno , saj se je videlo(takoj na začetku) , da skoraj nihče ne zavira tako kot je prav oz. velika večina zavira prepočasi ali premalo odločno....se mi zdi , da če te naučijo pravilnega zaviranje, da je že to dovolj oz vredno obiska na tečaju..
Vsi termini do 15.11 so še posebej dobri , ker so nekateri z letnimi in drugi že z zimskimi gumami in se lepo vidi razlika med zimsko in letno gumo spolzki podlagi.
Sopotnika seveda lahko imaš.