Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Jaz imam z njim izkušnje pri dveh BMWjih serije 3, en od teh je bil še E46, torej prejšnji model. Pri starejši trojki mi zasnežen park plac ni predstavljal nobenega izziva.
Kateri letnik?
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Jaz imam z njim izkušnje pri dveh BMWjih serije 3, en od teh je bil še E46, torej prejšnji model. Pri starejši trojki mi zasnežen park plac ni predstavljal nobenega izziva.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Pri Mercedesu? Volvotu? Lahko samo pobereš varovalko ven ... imajo pa ta vozila ponavadi izklop ASRja (oz TCSja ali kakor ga imenujejo). V VAG koncernu je po novem vsaj v vstopnem razredu (polo, ibica, fabija, golf, A3 ...) tipka ESP namenjena dejansko izklopu ASRja in ne celotnega ESPja!
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Heh, sem zaposlil strica gugla, "911 disable psm".
Prvi delujoč link vrne tole:
Citat:
To be honest, there is no way to totally disable PSM. The way the car comes, as you indicated, when you manually turn off PSM, it defaults to "On" when you restart the car. But as I said, there is no way to totally disable PSM. It is always on in the background even when you switch it off. Turning PSM off just allows the program tolerances to be increased allowing you to drive more aggressively without it kicking in. But if you really get out of control, even with PSM switched off, it will kick in and stabilize the car if it thinks you're in trouble.
kdo bi vedel, kaj je res...
In potem anjprej odkantaš denar za avto, potem pa še za obisk tunerja, da to imbecilno funkcijo izklopi.Citat:
Uporabnik hgard pravi:Če je izklopljen, se ESP avtomatsko vklopi takoj ko pritisneš na zavoro in deluje dokler se avto ne stabilizira. I
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
In potem anjprej odkantaš denar za avto, potem pa še za obisk tunerja, da to imbecilno funkcijo izklopi.Citat:
Uporabnik hgard pravi:Če je izklopljen, se ESP avtomatsko vklopi takoj ko pritisneš na zavoro in deluje dokler se avto ne stabilizira. I
Če je OFF, naj bo OFF. Za bedeake je itak pozicija ON.
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Tukaj si ga pa spet pihnil mimo, da se kar kadi ! Težiš k temu, da naj bo ESP serijski v vseh avtih, potem pa taka izjava, ki dokazuje tvojo miselnost, da si ti car, ki "obvladaš" avto brez ESPja, VSI mi ostali razumni, ki ga potrebujemo smo pa bedaeki...
Citat:
Uporabnik jaka33 pravi:
In zakaj naj bi bil tisti, ki ima vklopljen ESP bedak ?
Ne vem, res da nisem ne testni voznik, niti novinar neke špica slov.revije (AVTO...NEVEMKAJ,
vendar me je parkrat tudi ESP rešil. To ne pomeni, da ga ne všasih na snegu izklopim.
In tudi izjave več novinarjev (tudi tujih pomembnih revij) govorijo v prid ESP-ju.
Nimaš kaj, itak ste vsi ki napišete kak članek v revijah in pa vozite športne avte
sami "piloti oh in sploh".....
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Skratka, na cesti naj bo ESP vedno vključen.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Z bedaki pa so bili mišljeni tisti, ki bi se s tem po cesti igrali.
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Na k. mi gredo novinarji, ki pišejo in povdarjajo, da zaradi ESP avto ni dinamičen, ter pozabijo dodati da je zelo varen.
Oni letno naredijo XY losovih testov in jim ni tuje pravilno zavijanje. Koliko nas pa ima te izkušnje(razen vas tu na Aletrju)?
Zelo malo, vedno si na cesti postavljen pred dejstvo, zajebeš ali pa ti se rit smeji ko zvoziš.
Toyota Verso in Avensis III imata nastavljen ESP, ki zelo hitro umirja vožnjo in odvzema gas.
Zato dobita vedno malo točk, ker sta "nedinamična in počasna" na testem krogu.
BMK, na cesti sem lahko najhitrejši če to le želim.
Lp