Eno retorično...:)

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.931
6.977
113
Formula ima takšne gume, kot jih predpisujejo pravila.

Če ne bi bilo pravil, verjemi da bi gume zgledale zelo drugače.
 
4. jun 2008
328
0
16
Oberkrain
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Večja guma po obsegu je samo dizejnerski trik - če bi bilo to zaradi pospeškov, bi imele formule 30'' gume.

Zato pa na formulo in hot rode dajejo gor gume z majhnim obsegom, ampak široke zaradi oprijema. Tudi severno od nas so male gume (13'') popularne - seveda širine 225+.


MWAhwahawhwhahaaaaashashhahwhwhahwhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kje pa potem obesijo bremze?? Al dajo 6batno celjust na 13col feltne???
 
Nazadnje urejeno:

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Nizkoprofilna guma nikakor ni dizajnerski trik, ampak predpogoj za vrhunske vozne lastnosti ker je zelo natancna pri voznji skozi ovinek, gume z visokim profilom tudi prevec vlece pod platisce pri ostri voznji skozi ovinek ker se zvija.
...F1 ima visoke boke predvsem zaradi nizke teze bolida(550 kg) posledicno zaradi tega je tudi pritisk v gumi manj kot 1bar.....

Nizkoprofilna guma je seveda nekaj drugega, govorim o obsegu kolesa - felna z gumo vred.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nizkoprofilna...
bonk.gif
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.169
7.017
113
verjetno je mislil nizkopresečna =) i guess - nisem nek avtomobilski stručko ali zanesenjak
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Takoje...

Alter navali, če mate kake znucane gume za prodat...SP jih verjetno takoj kupi.
tongue-1.gif


In še na temo...treba je vedet vse podatke, če je 17" feltna in guma lažja in kotalni upor (širina) nič večja potem je lahko tudi obratno. Nasplošno velja več col, težji komplet in tako slabši pospeški, širina gume je pa bolj zanemarljiva razen ko je sprememba konkretna.
 

elo

Dr. Rodilnik
4. sep 2007
1.630
4
38
malo tukaj malo tam
odvisno je od:
-razlike kvalitete ene in druge gume (oprijem s trenjem in z obliko)
-skupnega vztrajnostnega momenta pnematik skupaj s platiščem (večji v.m. pomeni slabši pospešek)
-kotalnega upora pnevmatik (tlak, širina, dezen,...)

je pa vse skupaj tko tko; lahko imaš dosti politiziranja in razpravljanja, vse skupaj pa je praktično en drek!!!

razlike se bodo odrazile predvsem v izračunu, v praksi pa vsega skupaj ne bo za 1m razlike!!!
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ni tako malo...

Čene ne bi delal ultralahkih feltn in za te tudi dobival veliko več denarja. Pri meni se je vedno konkretno poznalo, eno kilo na feltnah se da že lepo občutit če poznaš svoj avto. Stem majo "probleme" sploh hondaši, ker nimajo za pol bureka navora, recimo Hondo Integro lahko domala ubiješ s težjimi 17" feltnam.

Ni pa to samo fora pospeška ali pa končne hitrosti (široke gume), ampak tudi oz. povsem nevzmetene mase, katera pa konkretno vpliva na handling. Zelo pomemben je tudi ET oz. odmik od pesta po domače, večja odstopanja so lahko kot dan in noč in več še ne pomeni boljše.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Sem pozabil pogledat, kaj voziš, če bi prej vedel da Piđoja ne bi odreagiral tako grobo, ker bi vnaprej vedel da nimaš blage po avtih.
hysterical-1.gif


Bom drugič bolj obziren, se opravičujem....

Bom pa seveda posredval, da ne poneumljaš še drugih, ker ta napaka je prepogosta, ravno zarad takih kot si ti in tudi kot jaz, če vidim napako in ne opozorim nanjo.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Torej predvidevam, da voziš Colta, BMW 1 ali Audi A4, ker se ti po statistiki najmanj kvarijo? Dobro kažeš svojo neinteligenco in pomanjkanje bontona s tem, da se spravljaš na osebno raven, sem mislil, da se to konča z OŠ.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Uf ja...osebno.
bonk.gif
Kaj je blo osebnega...sploh na internetu.

Kje sem se obregnil ob Piđo zanesljivost? To, da na tem področju Piđo ne blesti ve vsak, razen osebki, kateri kupijo to za od a-b in ker zgleda tako gejiš.
rolleyes-1.gif