Električni motocikli

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Moj 21kW Vectrix brez problema premaguje klance, npr. tudi na Jezersko, pa sem motocikel tehta 230kg.

Koliko pa ste pripravljeni dati za motocikel?

Koliko pa cenis to zadevo, ce jo bos prodajal? Kako je s servisiranjem. Je res, da je bolj kot ne nic servisiranja?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Odkar sem dobil novo baterijo 3 leta nazaj (uničil jo je slabo napisan software, ki je dopuščal pregloboka praznjenja), ni bilo potrebnega nobenega servisiranja. Vse, kar potrebuje je nov set gumb, pa ne zato, ker bi bile zlizane, ker niso, ampak ker so 5 let stare.
Na srečo so nove poceni. Sprednjo se zamenja kot za vsak motocikel, za zadnjo pa je poseben postopek, vendar je na Youtubeu dober video, z vsemi podatki navorov, ki bi moral razumeti vsak mehankar. V mojem primeru bi to dal zamenjati pri Elisi v Domžalah:



Zadnji disk je kot nov, ker ga sploh ne uporabljam, le redko uproabljam sprednji disk, ostalo je regeneracija, tako da je vse, kar se obrablja - gume.
Drugače pa nimam pojma, koliko je vreden, ker nimam primerjave.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Seveda. Motor je bil manj kot eno leto star imel pa je 2 leti garancije.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Ce prav razumem, je ta tvoj motor star 5 let? Ce bos res prodajal, povej... Sicer nisem povsem preprican, ce je to tisto tapravo ... je pa predvsem odvisno od cene
smile-1.gif
... Imel bi nekaj za tako na hitro kam skocit... in ne kot primarno prevozno sredstvo ...

Koliko casa pa se baterije polnijo? Ker glede na to, da je domet nekje 80 km z enim polnjenjem... s tem ne mores skocit niti do obale na kavo
smile-1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Leta 2007 je bil sestavljen, na cesto postavljen pa jeseni 2008, tako da je star 4 leta. Prej so imeli ceno 10.000 EUR, kar mi je bilo, seveda, preveč, potem pa so imeli akcijo in so morali prodati zalogo letnik 2007 in so spustili ceno na 6.400 EUR brez DDV.

Baterijo ima kapacitete 3.75kWH (125V, 30A), polni se z 7.5A, 230V, iz popolnoma prazne se polni cca. 2.5 - 3 ure do 90%, zadnjih 10% pa še eno uro.
Ja, v enem polnjenju ne moreš do obale, drugače pa, če sta dva, se domet zmanjša na cca. 75%.

Sporočim, če bom res prodajal. Za enkrat še ne čutim potrebe. V vsakem primeru si ga pa lahko prideš pogledat. Danes sem sicer v službi z avtom, ker sem hčerko peljal v varstvo (to je primarni razlog, zakaj se v službo skoraj ne peljem več z Vectix-om), bom pa šel jutri in v petek v službo oz. na FRI z Vectrix-om, pa se lahko kje srečava.

Lahko kar na ZS.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Ta zadnji je pa že podoben motorju. Če bi bila cena normalna, bi bilo za kupit.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Na tem linku je predstavitveni model... Za 5.000€ vkljucno z DDVjem. Letnik 2009 in 2200 prevozenimi km... Ali to pomeni, da se ga lahko kupi brez davka in potem uvozi, tako, kot Andy1... brez DDVja?
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.085
4.080
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Na tem linku je predstavitveni model... Za 5.000€ vkljucno z DDVjem. Letnik 2009 in 2200 prevozenimi km... Ali to pomeni, da se ga lahko kupi brez davka in potem uvozi, tako, kot Andy1... brez DDVja?

Po moje je nekaj takega kot piše tukaj: https://www.alter.si/tabla/showflat.php/Cat/0/Number/1429979/page/0/fpart/1/vc/1

Po moje, ker je DDV bil že plačan pri novem, ne plačuješ DDV-ja pri nas, ampak ceno, ki je navedena. Potem ga pripelješ z dokumentacijo, greš na davčno, da ti odmeri DMV in okoljsko takso. Moraš tudi na LPP narediti slovensko homologacijo (nujno ti mora prodajalec dati evropski COC - Certificate of Conformity). Ko imaš to dvoje, ga registriraš.

P.S.: To, da ima samo 2200 km prevoženih po treh letih ni nujno nekaj najboljšega. Da je toliko malo prevoženega pomeni, da je bil zelo redko polnjen, če sploh. Če baterija ni bila fizično odklopljena od napeljave motorja (kar verjetno ni bila, ker ga je potrebno odpreti), oz. če ni bil redno dofilavan (kot npr. pozimi, ko motor stoji, ga dofilaš na vsake 2 meseca) je lahko baterija že resno poškodovana.
To boš najboljše videl, če se boš zapeljal gor, oni ti naj ga napolnejo do konca, potem pa ga pelji do rdeče lučke baterije. Če ne boš prevozil vsaj 50km do trenutka, ko se bo prižgala rdeča lučka, potem baterija ni ok in lahko pričakuješ, da se bo z eksponentno hitrostjo njeno stanje slabšalo. Ker če je samo ena celica v celotni bateriji degradirana, bo ta celica z vsakim praznjenjem prej prazna kot ostale, kar jo bo še dodano poškodovalo.

Drugače se pa veselim, da ne bom edini voznik Vectrix-a v Sloveniji in če ga boš uvozil, me kontaktiraj, da bova šla na eno skupno vožnjo
cheer.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ja, samo jaz sem kupil novega. Pri novem vozilu se plača DDV v državi prve registracije, pri rabljenem pa je bil DDV že itak odveden.

Drugače je pa tukaj tema o mojem uvozu: http://www.motosvet.com/tabla/topic/28166-vectrix-electric-maxi-scooter/page__hl__vectrix

P.S.: Zdajle se mi Vectrix fila. Čez kakšno urco grem na en nočni joyride
cool-1.gif

Sej ta prispevek sem prebral in iz tega se spomnim, da si pisal, da si prisel skozi brez DDV. Zato sem tudi vprasal
smile-1.gif
... Torej to velja le pri nakupu novega ...

Kot receno... zadeva mi je zaenkrat malo predraga ... za to kar nudi. Res je da v bistvu z vzdrzevanjem in voznjo skoraj ni stroskov... vendar je pa tudi to res, da moras imeti stalno v glavi, da je domet dokaj kratek... Za slabih 5.000€ se dobi recimo ze nov Yamahin 250ccm maxi skuter ... rabljen torej se precej manj...
 

Apollo8

Mahoney
15. avg 2007
15.181
7.044
113
Moj gre zdej 45 pa se res lahk enkrat dobimo...me tud vectrix zanima za cez kake dve leti... Drgac je pa moj kitajskega izvora ampak zaenkrat dela kot mora