2019 Audi e-tron

PHOBiA

Guru
11. jul 2013
4.229
1.367
113
To v bistvu niti ni važno. Pomembno v tem primeru je dejstvo, da ima 7 let po tesli nek top šit avto toliko manjši doseg.

Pa nisem pristaš tesle.
 

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.216
191
63
V vsakem primeru Audi ali Jag ali Kia Soul, ker znajo avto skup nardit. Elektromotor pa zna vsak gumpec vtaknit v avto. :)
Nazadnje nam je tekla voda v prtljažnik v Jugecu za 4k DEM ne pa v ”state of the art” Tesli za 100 k EUR (da se meni to zgodi pri novem avtu, bi mi diler polizal vodo iz prtljažnika - tudi če bi šlo za novega Twinga, novo je novo). :D
Vsak naj kupi kar je njemu ok, verniki so mi pa vedno bli smešni, torej kaj vse so pripravljeni tolerirat. :p
Je pa res, da je Musk predramil ostale, da so začeli migat na EV področju.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 474

Itak da so vsi verniki smešni.
Ampak - recimo Jag-a so skurcali v primerjavi s Teslo X, češ da ima krajši doseg. Večinoma pa testirali na AC, torej na "ameriškem terenu." Ima pa Jag recimo boljšo oz. nižjo porabo po mestih oz. počasnih cestah...

Teslo so že navadni uporabniki kakšno leto nazaj naštudirali oz. reverse engineering. Ostali še precej prej. Poznani so motorji, poznane so baterije, njihov BMS, poznani so frekvenčniki itd. Sem že sicer pisal, ampak tukaj se vozi naokrog BMW-jeva sedmica, full electro, 100 kWh baterija in ima približno 15% večji doseg, kot primerljiv Model S 100D.

Verejmi, da doseg pr e-avtu ni edino merilo, sploh pa ne pri nas, kjer so razdalje smešno kratke
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma daj ne nabijaj...

Par postov prebereš na nekemu forumu pa že vse veš o meni in kaj mi je všeč. Men so všeč avtomobili nasploh in pri vseh mi je kaj všeč kaj pa ne. Skoraj vedno mam drugo znamko in avte pogosto menjam, vozim od drugih ipd. Na nemcih mi marsikaj ni všeč VAG grupa mi razen Audijev res ni vredna prav veliko, japonci na drugi strani majo spet čisto druge felerje in je odvisno kaj ceniš.

Tesla... tesla zame pa je povsem druga zgodba. Polno kosov na Tesli je meni izredno všeč in nekaj zadev bi izvedel povsem enako. Všeč mi je to, da če se da se nič ne špara z zmogljivostjo motorjev, izredno všeč so mi steklene strehe in preglednost, všeč so mi temne Aero feltne in veliko dizajnerskih potez, všeč mi je izgled sedežev, uporaba alkantare na stropu ipd. Sigurno spravim skupaj en A4 spisek samih pohval čez celotno paleto samo...

Grozno mi je to, da ta ameriški polizdelek nosi ime po pravem geniju. Najdem eno napako? Kje se lahko sploh začne? Boš komentiral odpuščanja? Popuste, ki na teslo nikoli ne bodo. Neregistrirani avtomobili, laži o rezervacijah, laži o funding secured za 420$ po delnici, doxxanje in grožnje ljudem, boosterji, da bo Roadster lebdel, njegov "tunel" zgrajen za malo denarja in rešitev prometa v mestih lol... kje sploh začeti, mogoče so avti res še najboljša stvar. :S

e-tron pa je konkretno težek SUV, izbrat EV, ki ti ustreza pa res ni rocket science...pogledaš realne cifre oz. ga testiraš in točno veš ali ti ustreza ali ne. Noben ga ne bo kupil in jamral, da se ne more vozit tedensko v Berlin. Če range ne zadošča pač ne kupiš EVja nasploh, čakaš na solid state baterije in je to to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova in Hondi

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113

Winter range at 90 km/h, 56 mph: 330 km/205 mi Consumption: 253 Wh/km, 407 Wh/mi

Uporabna kakpaciteta 82,6 kWh, bruto 95 kWh
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Se pravi je poraba spot on oz. še boljša kot na papirju. Za EVje bi dejansko morali podat range pri -10 in +25 npr.

Pomladi poleti na varčnih letnih bo tole 400+km z 2700kg + veliko več lufta pri bateriji za "zdravje" na dolgi rok.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.156
749
113
EU
Definitivno ga raje kupim kot kakšno Teslo, ker najmanj kar pričakujem je, da mi avto ne bo razpadel na cesti :p
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.549
435
83
ja, pa Hakapeliita nokian pnevmatike, sem presenečen, da je bil tako tih na testu
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Poraba pri EV ni problem stroška ampak udobja, saj je doseg manjši, ampak OK imaš denar kupiš večjo baterijo. Drugi problem potem pride pri hitrem polnjenju, če ima EV visoko porabo potem neka 50 kW polnilnica za tak avto ne bo enako hitra kot npr. za IONIQ.

Če EV pokuri 25 kWh/100 km potem 50 kW polnilnica polni z 200 km/h, če pa ima porabo 14 kWh (IONIQ) pa ta ista polnilnica polni s 357 km/h.
 

fijatovPES

Fizikalc
1. okt 2007
446
30
28
85 jurjev za realn doseg 200 km je preveč...


ženi smo iz i3 nabavli kono... pride nasldnji teden... baje da realn doseg okol 333 zdaj pozimi z avtocesto in malo nad omejitvami

bomo vidli...

drugače pa če že ev v tem razredu kot je avdi potem raje teslo x malo rabljeno...
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Kaj pa če tak komentar napiše nekdo, ki je videl v živo vse Tesle (Roadster, S, X in 3), ki je vozil vse razen X, ki dela v R&D oddelku avtomobilske industrije, vidi prihajajoče modele še preden ti sploh vidiš spodoben render slik?

Da napišeš, da "so resen firme zaspale na lovorika" samo nakazuje, da nimaš pojma, o čem pišeš...