e-MTB kolo

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
Malo za vmes, ali je treba pri nakupu tlačilke za amortizer kaj pazit, ali je vsaka OK?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.705
113
pri taščici
Za po urejenih cestah in makadamskih cestah ne rabiš potopne. Treking, spredaj blažilce in gas. Pa seveda motorček. Nimaš kaj falit. Kar se tiče e motorjev so pa že napisal.
Če sem.prav videl v reklami, je samo ena velikost.
Ženska neka 50, moška 54.
Torej če nimaš ravno veliko manevra na krmilu in sedežu, moraš biti nekje idealnih mer da ti bo kolo ustrezalo.
Glede na to da vozim trekinga 56 z do konca potegnjenim sedežem, bi to za mene bilo premajhno skoraj gotovo.
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
corsol Hvala.

Koliko točno kaže, mi ni toliko pomembno. Važno mi je, da je priključek OK in da se z lahkoto doseže ustrezni pritisk.
Ta, ki si jo predlagal, deluje obetavno.


 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.399
5.682
113
Jaz mam tako ki se zaj prodajajo za 20 eur že 13 let. Dobil zraven pecikla. In še kar dela.
Vazno je da najdeš neko vrednost, ki ti ustreza. Pa al pumpa kaže 10 preveč ali premalo. Samo vedno more isto kazat
 

Mato

Majstr
3. okt 2007
2.083
393
83
En manjši povzetek po nekajdnevni uporabi kolesa, mogoče komu pomaga pri odločitvi.
Najprej naj povem, da sam nikoli nisem bil resen kolesar, ker se s kolesom nisem dobro ujel. Nisem uspel ujeti svojega ritma, kot ga recimo pri hoji v hribe ali teku.
Z električnim kolesom se je to popolnoma spremenilo. V teh nekaj dneh sem naredil več kilometrov, kot prej v zadnjih 5 letih. Dejansko bolj uživam v vožnji navkreber, kot potem v spustu. Okrog sebe imam hribovito pokrajino (hribi, gozdovi) in se skoraj nič ne vozim po ravnem. Prej sem recimo z navadnim kolesom šel na določen hrib, komaj prilezel do vrha in potem odložil kolo za 1/2 leta. V nedeljo sem šel na isti hrib po cesti, se spustil dol po gozdni kolesarski poti, na dnu obrnil, šel po gozdni poti nazaj do vrha, se ponovno spustil, sel še enkrat po cesti do vrha in šele nato šel domov.
Ni poanta, koliko sem prevozi, hočem samo povedat, da sedaj ogromno kolesarim in ko zaključim, komaj čakam naslednje vožnje... Popolnoma obratno, kot prej...
Če napišem še malo o kolesu. Izbrano kolo presega vse moje potrebe treking vožnje. Vzmetenje je fantastično (moral sem ga samo nastavit za mojo težo), zavore so vrhunske, ne kažejo nobenih znakov pregrevanja tudi na daljših spustih. Ko kolesarim z družino, imam električno pomoč izklopljeno in gre vseeno super.
Ker se veliko vozim po grapah in peš poteh, sem izbral polno vzmetenega, če bi se vozil samo po cesti in makadamu, bi vzel samo prednje vzmetenje.
Sam imam model 2019, model 2020 ima se dve izboljšavi, ki sta koristni (samodejna regulacija pomoči in večja baterija).

Toliko na kratko.
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.146
356
83
Goriska
Super kolo, sem tudi sam sprobal in gre res skoraj samo v klanec, vendar to ni to zame (zaenkrat).

Dokler lahko gonim na “polento” bom (uzivam v tem), ce pa me bo zacelo kaj zdravje matrati pa si bom sigurno umislil e-bike.

Sicer sam si lastim endurota iz spodnje povezave in je super kolo za vzpone, se bolje pa za spuste (hodi spredaj in zadaj 170mm).

 

brane_new

Guru
10. feb 2008
16.370
2.558
113
Baterije so vedno bolj integrirane. Se motim?
Da slišimo ženske izkušnje. Je ena baterija dovolj? Kako je s trajanjem pri VAŠI uporabi?
V AD se bolj fila samo ponoči, čez dan je kolo v uporabi.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
V večini primerov se jo da še vedno relativno simpl odstranit/zamenjat, problem so cene tam čez 500€, tudi preko jurja (Giantova 500Wh recimo 700€, Specialized 700Wh enih 1300...).

Jaz sem na začetku še razmišljal o dodatni bateriji, pa na koncu vidim, da bi le malokrat res prišla prav in zaenkrat nisem pripravljen dat dodatnih 700€ (mogoče ko bo originalna že malo upešala in če se bo morda dobilo kakšno z večjo kapaciteto, tako kot se da na starih Giantih zamenjat staro 4XXWh z novo 500Wh).

Za vse after-šiht ture mi je 500Wh več kot dovolj, saj vem, da lahko tam enih 45km in do cca 1000 višincev naredim BP (na polnovzmetenem gorcu s 150/140 hoda in 2.6 gumami) tudi z malo več pomoči brez da bi rabil pazit (1-2 stopnja pomoči od 5 po ravnem, 3-4 v klanec, pa izjemoma na 5, če se kje zaplezam). Več kot to pa redko naredim v enem kosu, ker niti ni časa. Takrat pač uporabim malo manj pomoči. Recimo po ravnem striktno na prvi stopnji (50% pomoči), v klanec pa potem na 2 ali občasno na 3. Na ta način je šlo recimo tudi 70+ km in 1200 višincev (iz Ljubljane čez Rakitno na Krim, po hosti dol in nazaj). Če bi bila res sila, bi lahko v ruzak vrgel polnilec in ga vmes kje priklopil ampak zaenkrat ni bilo potrebe.

Se pa precej poznajo tudi kile, tako da kakšna lažja ženska bo vrjetno naredila več. Ko sva z mojo rentala bicikle na Bolu in šla na Vidovo goro (50km in 1200 višincev) je njej recimo ostalo več baterije, čeprav je imela konstantno večjo stoponjo pomoči kot jaz.

Še boljše bo na kakšnem lažjem biciklu z ožijimi (in bolj napunpanimi) gumami. Imajo pa nekateri novejši modeli sedaj tudi 625Wh ali celo 700Wh baterije, to se pa potem sploh pozna.
 

japke

Fizikalc
13. avg 2007
1.349
12
38
44
skoz okol
tudi jaz kupujem novo e-kolo. vožnja po asfaltu, kakšni lažji klanci, nič posebnega. hardtail cross bike..

kaj pravite na to Ghost hybrid square cross 2.9?


oz. priporočila v tem rangu..?

hvala
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.146
356
83
Goriska
In sedaj je SUV terensko vozilo! tako kot e-bike, mountain bike!

Kaj tocno si hotel s tem povedati?

E-bike je super stvar za osebe stare 50+ s tezavami v kolenu naprimer, za nas “mladostnike” s 30 leti pa to nikakor ne pride v postev...

Jaz sem probal e-bike in je to cisto prevec “na izi”, ker sem pac v zelo dobri formi pa tudi e-bike se niti ni resno doteran za neke resne ture, predvsem za spuste.

Jaz si lastim Scott Ransom 920 2020 in je res huda masina.

Sicer se pa opravicujem za malo off-a..
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

kremenko123

Pripravnik
6. dec 2017
57
18
8
Samo je žal videti veeeeliko "mladostnikov" in tudi mladostnikov na E-kolesih. Moje razmišljanje gre bolj v smer ,da E -zadevo kupim boljši polovici, da se bo lahko zapeljala z menoj do kakšne koče na hribčku. Sem pa "mladostnik" pri 49.5 ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: urby20

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.395
1.399
113
Itak je e-bike postal ene vrste statusni simbol, da se malo pokažeš, da maš...Ta vikend na morju je od tistih, ki so se vozili z e-bike, bilo polovico takšnih, ki so bili po oceni mlajši od 30 let, ko sem bil jaz v teh letih, sem pregonil vsak hrib s starim jeklenim gorcem, ne pa, da bi gonil e-bike....
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.404
487
83
::1/128
In kaj naj bi blo s tem narobe, če tudi mlajši furamo s pomočjo elektrike? V enem letu kar mam eMTB sem bil na kolesu več ko prej 10 let skupaj, sploh pa tam in s takšnim kolesom, kjer vem da drugače ne bi lazil (četudi kdo drug bi) in nikakor ne tako užival. Pač nismo vsi vrhunski športniki, niti ne živimo vsi samo za bicikl. Meni osebno je trail bickl z dodatkom elektrike trenutno top zabava za izkoristit tisto urco dve po šihtu in čez vikend kakšno daljšo turo če rata. Pa v končni fazi je še vedno bolj koristno to, kot doma čepet za mašino ali ležat na kavču. Vsakemu svoje pač. Kaj si pa drugi mislite o tem, se mi pa sladko j****. Se vedno najde kak pameten, ki se dere za tabo, da ni fer/izklop elektriko/teb je lahko, medtem ko grem že drugič mimo na isti hrib, pa lepo spet po hosti dol z največjim užitkom.