E-kolo

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Da zakon pravi:
- moč motorja 250W
- max. hitrost pri kateri je dovoljena asistenca 25km/h
- stvar mora delovat samo asistenčno, torej avtonomen pogon ni dovoljen (kolo mora imeti senzor ki vrti elektromotor SAMO če poganjaš pedala)

Zadnja stvar je totalna neumnost,prav tako prva,z omejitvijo pa se bi načeloma še strinjal,čeprav bi z lahkoto bila 30 ali 35 km/h!
Ravno zato me zanima E-kolo,da mi ni treba poganjati pedal,da gre samo na elektriko...
Res še ena birokratska neumnost
crazy1.gif
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.749
829
113
Omejitev 25 kmh je že splošno znana tudi pri kolesih z motorjem kjer ni potreben. izpit ali čelada, Ostali dve omejitvi nista logični.
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Zato tudi mene zadeva zanima, za domov iz službe imam kar precej klanca in zadeva bi ga morala premagat na motor, ker če ne nima smisla, ker se moram stuširat ko pridem domov. Če ne bo šlo drugače, bom pač nabavil en "25km/h" skuterček
smile-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ja, 250W, prevozenih imam dobrih 4000km. brez problemov. menjal sem prednjo vilico za vzmeteno. lahko testiras.
grin1.gif
samo je treba en servis narediti.. ketna je ze raztegnjena, lezaje podmazat,...
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
saj ga ne prodajam
smile-1.gif
meni odlicno sluzi. ponujam testno voznjo vkolikor se zanima za nakup podobnega bicikla, pa se kaksno receva. vse prevec kitajske robe se prodaja pod pojmom e bike in samograditev z bizarnim pogonom na prednjo os, naj poizkusi se kako izgleda konkretna zadeva v praksi.

moj je tudi omejen na 25kmh, ampak so na spletu navodila kako zaobiti to. se fantje iz enega servisa so se ponudili, da zrihtajo kakor se spodobi. potem letis 50kmh v klanec bolje kot 2t skuter.
smile-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Pa sej veš da so kitajci oz. azijci pionerji pri elektrifikaciji koles (rikš, ...) in da je to bila pri njih precej popularna zadeva preden smo sploh v evropi vedeli da obstaja?

"Generični" kitajski direct drive motorji so golf 2 dizel med električnimi motorji, večina jih dela tudi po več 10k km brez okvar. Tudi v primeru okvare je motor tako enostavno sestavljen da ga zna popravit vsak ki nima dveh levih rok.

Jasno niso tako fancy in sofisticirani kot tvoj centralni motorček, ampak stanejo 5x manj pa kot rečeno predvsem delajo. Je pa centralni motor dokaj dobra rešitev ker tudi pri 250W ponuja dokaj dober performanse v vsem območju "delovanja". Tako da v nizkih prestavah občutno pomaga v klanec, v visokih pa pri držanju hitrosti. Ima pa jasno nekatere slabosti, prva je da da je tud pa res nevarno imeti avtonomen pogon ker ti motor vrti ketno in ni lepšega kot dobit kaj med ketno in zobnik. Druga stvar je da je motor izpostavljen udarcem od spodaj in s strani (pri inwheelu pač teh problemov ni). Tretja stvar je pa da so tole najbolj pokvarljivi tipi motorjev in tudi komponente so dokaj drage.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
khm, motorcek je made in germany, baterija made in francija. ti se pa kar tolazi.. in kupuj kitajce. pa nehaj google translate uporabljati.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
2
36
Citat:
Uporabnik ggg pravi:

moj je tudi omejen na 25kmh, ampak so na spletu navodila kako zaobiti to. se fantje iz enega servisa so se ponudili, da zrihtajo kakor se spodobi. potem letis 50kmh v klanec bolje kot 2t skuter.
smile-1.gif

Letiš pri 50 km/h v klanec...brez ali s poganjanjem pedal?
Ker enkrat sem sprobal enega 250w,pa sem bil čisto razočaran,kako gre to slabo v klance,praktično se je ustavil v nek niti ne tako strm klanec (ni bil pedalec,ampak klasični inwheel).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
khm, motorcek je made in germany, baterija made in francija. ti se pa kar tolazi.. in kupuj kitajce. pa nehaj google translate uporabljati.

Nisem nič oporekal poreklu tvojega motorčka, ampak dejstvo je da ne meči kitajcev v smeti ker so kao drugorazredna roba. Sem ti lepo napisal da so kitajci v tem pogledu med najbolj preizkušenimi in zanesljivimi motorji na trgu.

Pa glede baterije, že res da je lahko sestavljena v franciji, dejansko pa je pod ovitkom v celoti kitajska. Nekako 90% litijevih baterij danes delajo na kitajskem!
grin1.gif


Sicer pa sporoči koliko ima tvoja baterija energijske kapacitete da se lahko smejimo!
grims-1.gif
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
ja zmenta se z utisevalcem. on vse ve. in whell pogoni so za en [cenzura]. da kolo tehta 20kg plus je tudi nepomembno, ane? moj ima 13kg z vso opremo in tudi, ko zmanjka elektrike ga vozis kot navaden treking.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
dobro, da si me spomnil, ravno to je prednost mojega kolesa, domet. se zmeraj prevozim preko 100km z baterijo, da imam 4*3 vrste prenosa najbrz nima veze, ker kitajcki tega ne zmorejo.
se zmeraj si samo teoretik in o prakticnih izkusnjah nimas pojma. pises kar ti pase in kar prekopiras iz spleta. ze veckrat si dokazal, da nimas pojma in se samo smesis.

o baterijah se lahko omejimo samo na powerbanke in famoznih 10k in vec mAh baterijah, ki se na koncu izkazejo slabse kot ena AA (2k), populisticen nakladac si, ki najbrz pise za 24h.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Za namen majhne mase dobiš ubrzinjene (geared) motorje ki se jih dejansko ne vidi. Masa motorja je <2kg za motorje moči 250/350W, za take moči ne rabiš ojačanega platišča in špic torej je to ves pribitek na masi. Kontroler in vse žice tehtajo skupaj mogoče 1kg. Baterija pa pač odvisi od velikosti, imaš takeg ki so velikosti bidona za vodo in tehtajo 1kg ali pa take ki zasedajo cel prtljažnik pa so težke lahko 10kg ali več. Skratka če želiš majhno maso si BP pod 5kg za cel sistem kar se načeloma ne pozna.

Recimo po drugi strani moj bicikl je nek stari gorc dokaj velike mase (nimam pojma koliko tehta). Motor v zadnjem pestu + ojačano dvojno alu platišče + debelejše špice prinesejo skupaj 4.5kg mase. Kontroler in žice kot rečeno 1kg, baterija skupaj z nadzornim vezjem in ostalim pa ima slabih 8kg. Še malce torb in orodja pa ima od oka 15kg več kot pa serijsko. V klanec se jasno kar pozna dodatna masa, se pa da vseeno na pedala poganjat povsod tudi brez pomoči elektrike. Sicer po drugi strani osel za krmilom nima veliko več kot 80kg, tako da domenvam da ti še vedno v klanec poganjaš večjo maso!
grin1.gif


Skratka dokler jst lahko vozim kolo kot kolo je zame e-kolo. In ga velikokrat vozim tudi brez elektrike (za rekreacijo). Če pa rabim premik iz A v B ima pa zmogljivosti, ki so bolj podobne mopedu (pa ne mislim s tem frčota/avtomatika ki ima BTW 50kg+).
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.117
4.088
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
dobro, da si me spomnil, ravno to je prednost mojega kolesa, domet. se zmeraj prevozim preko 100km z baterijo, da imam 4*3 vrste prenosa najbrz nima veze, ker kitajcki tega ne zmorejo.
se zmeraj si samo teoretik in o prakticnih izkusnjah nimas pojma. pises kar ti pase in kar prekopiras iz spleta. ze veckrat si dokazal, da nimas pojma in se samo smesis.

o baterijah se lahko omejimo samo na powerbanke in famoznih 10k in vec mAh baterijah, ki se na koncu izkazejo slabse kot ena AA (2k), populisticen nakladac si, ki najbrz pise za 24h.

rolleyes-1.gif


Glej če si slabe volje zato ker ima moj quadcopter večjo moč od tvojega e-kolesa za katerega si dal par k EUR se ni potrebno spravljat name. V tej temi bi komot fural argumentirano debato ampak očitno tega nisi sposoben, tako da na tvoje izjave nimam nobenega pametnega komentarja.